Jos sinulla olisi tuuhea tumma häpykarvoitus, jättäisitkö sen ajelematta?
Monissa ketjuissa sanovat, että ajavat siksi kun karvoitus on harva ja harmaa. Jos olisi tumma, tulinen ja tuuhea niin pitäisitkö haaroissasi kunnollisen karvakolmion? Tuuheana ja ehkä vain sivuilta siistittynä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upee latinoreuhka!
Jotenkin surullista, että suomessa(kin) fanitetaan nykyään ihan hirmuisesti kaikkea mikä latinoilla on luonnostaan. Tummaa, tuuheaa tukkaa, kaunista, heleää ihoa, isoa takapuolta ja superhoikkaa uumaa ja näemmä myös häpykarvoitusta.
Me kun ollaan melko pitkälti just vastakohtia geeniperimältä ja olisi oikeasti jees, jos näitä meidänkin hiemaan haaleampia ja tasapaksumpia piirteitä osattaisiin arvostaa ja pitää kauniina. Edes me itse.
Ei kai tää uutta ole. Mun suvussa ollaan luonnostaan tummia ja tuntuu että 50-luvulla se oli vielä kovempi juttu. Nyt maahangmuuttajien myötä tummuudesta on tullut yleisempää.
Tumma olen minäkin luonnostaan, mutta ei minustakaan latinoa saa edes hyvällä mielikuvituksella. Tukka ei ole paksu ja tuuhea, ei ole paksuja kulmakarvoja tai kauniisti kaartuvia ripsiä. Ihokin on kaukana heleästä, enempi sellainen possunpunainen on nahka. Takapuolikaan ei ole kuin seitsemän leivän uuni mutta tanakkuutta löytyy keskivartalosta senkin edestä. Sääretkään ei ole sirot vaan enempi sellaista suon ylittäjän mallia.
On tumma ja tuuhea, ajelen kokonaan pois.
Yksi pyyntö karvatoosille ja -pippeleille, voisitteko yleisessä vessassa käytyänne putsata sen irronneen turkkinne pois vessan renkaalta? Meinasi taas oksennus tulla eilen.
Löytyy tummaa, tuuheaa, kiharaa ja "laajaa". Muuten olen sellainen kalpean väritön ja ohuet hiukset/kulmakarvat/ripset. Siistin karvoituksen sivuilta ja päältä. Pienikin sheivauskohta kutisee jumalattomasti jo seuraavana päiväna, saati sitten, että koko karvoituksen ajaisi pois. Hrrr.
Vierailija kirjoitti:
Upee latinoreuhka!
Älä Gringo koske mun Mustaan Muffinssiin!
Oletko kokeillut curly girl metodia alapään karvoitukseen, minä olen. Toimii, ne kihartuvat.
Pohjanmaalla oli kova kauppamies. Sanottiin että se myy vaikka kuolleen äitinsä häpykarvat.
Mulla on, mutta olen ajellut sitä kaikki nämä 30+vuotta kun luulin että se on kamala kikkeli karkoittaja! Nyt kuulen ensimmäistä kertaa että se olisi jotenkin ihannoitava asia...
Jihuu, vihdoin!
-N42
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, vihdoin!
-N42
Karvaton nainen on kuin kalju mies, yhtä epäseksikäs.
Kato Häpykarva-Jonne täällä taas aloittanut ketjun mieliaiheestaan. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tulisesta en piittaa, eikä värilläkään sinänsä ole väliä, mutta suora pitkä harva ohut harmaanruskea karvoitus on niin ikävä, että lyhentelen. Jos olisi kiharaa niin ehkä en niin tekisi.
Oikeesti? En ole koskaan nähnyt naisella muunlaista kuin kiharaa häpykarvoitusta, joten en oikein edes osaa kuvitella minkälainen pitkä, harmaa, ohut ja suora karvoitus on.
Mites on miehet, sheivaatteko persekarvanne, oli ne tummia tai vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, vihdoin!
-N42
Karvaton nainen on kuin kalju mies, yhtä epäseksikäs.
Kaljut miehet on seksikkäitä, hiukset on rumat ja epämiehekkäät. Tyttöjä sellaiset on millä on hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tai no oli musta paksu latinokolmio. No, taustanikin on latino. Mutta sokeroin aikoinaan pois ja olen jatkanut sitä yhä.
Miksikö? Paksut mustat karvat ovat niin vahvoja että ne tulivat jopa pikkareiden etuosan läpi. Siis oikeasti. Sieltä pikkareiden/bikinien alaosan kankaan läpi puski yksittäisiä karvoja läpi. Ei siis sivusta tai ylhäältä vaan ihan keskeltä pikkuhousujen etuosaa. Yyyyyyyh 😱
Karvat olivat myös niin vahvoja että ne hiersivät alapäätä vähänkin pidempänä. Reisien sisäpinta oli vereslihalla kesäisin - joo, vartalon malli on muutenkin persevä ja reitevä. Thigh gapia ei tosiaankaan ole 🤣 Toisaalta jos karvoja ajeli pois reunoilta niin jo vuorokaudessa oli todella ikävän tuntuinen sänki joka ainakin aiheutti haavoja.
Että en kyllä haaveilisi koskaan tummasta paksusta karvaturrista. Se on yleensä myös hyvin vahvakarvainen. Olisikin tuuhea tumma karvaturri mutta suomalaisella silkkisellä karvalaadulla mutta ei.
Mitää yyyyyhhiä on siinä jos yksittäinen karva tulee kankaasta läpi? Meneekö naiseutesi heti sen mukana viemäriin?
Käsitykseni mukaan, karva täysimittaisena on vain suojaava, se ei kyllä mitenkään "hierrä paikkoja verille" vaan nimenomaan suojaa alapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Mites on miehet, sheivaatteko persekarvanne, oli ne tummia tai vaaleita.
En sheivaa koska ne suojaavat siellä paikkoja, lisäksi siellä ne eivät ketään haittaa.
Jos olisi tuuhea pöheikkö, ehkä ajelisin pois. Pidän omasta vaaleasta ja pehmeästä, melko vähäisestä karvoituksestani.
Eikös häpykarvat yleensä tummat ole.
En ajele mitään, ihan on luontainen karvakolmio siellä missä kuuluukin.
Mulla myös näin enkä ajele muuten kuin sivuilta