Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi tuuhea tumma häpykarvoitus, jättäisitkö sen ajelematta?

Vierailija
09.08.2019 |

Monissa ketjuissa sanovat, että ajavat siksi kun karvoitus on harva ja harmaa. Jos olisi tumma, tulinen ja tuuhea niin pitäisitkö haaroissasi kunnollisen karvakolmion? Tuuheana ja ehkä vain sivuilta siistittynä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on just sellainen. Tuuhea ja tumma karvoitus, enkä ole koskaan poistanut sitä. Sivuilta olen joskus siistinyt, koska se karvoitus leviää aika laajalle alueelle, oletetusti. N31

Mulla myös näin enkä ajele muuten kuin sivuilta

Vierailija
22/37 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upee latinoreuhka!

Jotenkin surullista, että suomessa(kin) fanitetaan nykyään ihan hirmuisesti kaikkea mikä latinoilla on luonnostaan. Tummaa, tuuheaa tukkaa, kaunista, heleää ihoa, isoa takapuolta ja superhoikkaa uumaa ja näemmä myös häpykarvoitusta.

Me kun ollaan melko pitkälti just vastakohtia geeniperimältä ja olisi oikeasti jees, jos näitä meidänkin hiemaan haaleampia ja tasapaksumpia piirteitä osattaisiin arvostaa ja pitää kauniina. Edes me itse.

Ei kai tää uutta ole. Mun suvussa ollaan luonnostaan tummia ja tuntuu että 50-luvulla se oli vielä kovempi juttu. Nyt maahangmuuttajien myötä tummuudesta on tullut yleisempää.

Tumma olen minäkin luonnostaan, mutta ei minustakaan latinoa saa edes hyvällä mielikuvituksella. Tukka ei ole paksu ja tuuhea, ei ole paksuja kulmakarvoja tai kauniisti kaartuvia ripsiä. Ihokin on kaukana heleästä, enempi sellainen possunpunainen on nahka. Takapuolikaan ei ole kuin seitsemän leivän uuni mutta tanakkuutta löytyy keskivartalosta senkin edestä. Sääretkään ei ole sirot vaan enempi sellaista suon ylittäjän mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tumma ja tuuhea, ajelen kokonaan pois.

Yksi pyyntö karvatoosille ja -pippeleille, voisitteko yleisessä vessassa käytyänne putsata sen irronneen turkkinne pois vessan renkaalta? Meinasi taas oksennus tulla eilen.

Vierailija
24/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy tummaa, tuuheaa, kiharaa ja "laajaa". Muuten olen sellainen kalpean väritön ja ohuet hiukset/kulmakarvat/ripset. Siistin karvoituksen sivuilta ja päältä. Pienikin sheivauskohta kutisee jumalattomasti jo seuraavana päiväna, saati sitten, että koko karvoituksen ajaisi pois. Hrrr.

Vierailija
25/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upee latinoreuhka!

Älä Gringo koske mun Mustaan Muffinssiin!

Vierailija
26/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut curly girl metodia alapään karvoitukseen, minä olen. Toimii, ne kihartuvat.

Vierailija
27/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla oli kova kauppamies. Sanottiin että se myy vaikka kuolleen äitinsä häpykarvat.

Vierailija
28/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta olen ajellut sitä kaikki nämä 30+vuotta kun luulin että se on kamala kikkeli karkoittaja! Nyt kuulen ensimmäistä kertaa että se olisi jotenkin ihannoitava asia...

Jihuu, vihdoin!

-N42

Vierailija
29/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihuu, vihdoin!

-N42

Karvaton nainen on kuin kalju mies, yhtä epäseksikäs.

Vierailija
30/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato Häpykarva-Jonne täällä taas aloittanut ketjun mieliaiheestaan. 😂😂😂😂

Vierailija
31/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisesta en piittaa, eikä värilläkään sinänsä  ole väliä, mutta suora pitkä harva ohut harmaanruskea karvoitus on niin ikävä, että lyhentelen. Jos olisi kiharaa niin ehkä en niin tekisi.

Oikeesti? En ole koskaan nähnyt naisella muunlaista kuin kiharaa häpykarvoitusta, joten en oikein edes osaa kuvitella minkälainen pitkä, harmaa, ohut ja suora karvoitus on.

Vierailija
32/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on miehet, sheivaatteko persekarvanne, oli ne tummia tai vaaleita.

Vierailija
33/37 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jihuu, vihdoin!

-N42

Karvaton nainen on kuin kalju mies, yhtä epäseksikäs.

Kaljut miehet on seksikkäitä, hiukset on rumat ja epämiehekkäät. Tyttöjä sellaiset on millä on hiukset.

Vierailija
34/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tai no oli musta paksu latinokolmio. No, taustanikin on latino. Mutta sokeroin aikoinaan pois ja olen jatkanut sitä yhä.

Miksikö? Paksut mustat karvat ovat niin vahvoja että ne tulivat jopa pikkareiden etuosan läpi. Siis oikeasti. Sieltä pikkareiden/bikinien alaosan kankaan läpi puski yksittäisiä karvoja läpi. Ei siis sivusta tai ylhäältä vaan ihan keskeltä pikkuhousujen etuosaa. Yyyyyyyh 😱

Karvat olivat myös niin vahvoja että ne hiersivät alapäätä vähänkin pidempänä. Reisien sisäpinta oli vereslihalla kesäisin - joo, vartalon malli on muutenkin persevä ja reitevä. Thigh gapia ei tosiaankaan ole 🤣 Toisaalta jos karvoja ajeli pois reunoilta niin jo vuorokaudessa oli todella ikävän tuntuinen sänki joka ainakin aiheutti haavoja.

Että en kyllä haaveilisi koskaan tummasta paksusta karvaturrista. Se on yleensä myös hyvin vahvakarvainen. Olisikin tuuhea tumma karvaturri mutta suomalaisella silkkisellä karvalaadulla mutta ei.

Mitää yyyyyhhiä on siinä jos yksittäinen karva tulee kankaasta läpi? Meneekö naiseutesi heti sen mukana viemäriin?

Käsitykseni mukaan, karva täysimittaisena on vain suojaava, se ei kyllä mitenkään "hierrä paikkoja verille" vaan nimenomaan suojaa alapäätä.

Vierailija
35/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites on miehet, sheivaatteko persekarvanne, oli ne tummia tai vaaleita.

En sheivaa koska ne suojaavat siellä paikkoja, lisäksi siellä ne eivät ketään haittaa.

Vierailija
36/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tuuhea pöheikkö, ehkä ajelisin pois. Pidän omasta vaaleasta ja pehmeästä, melko vähäisestä karvoituksestani. 

Vierailija
37/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös häpykarvat yleensä tummat ole.

En ajele mitään, ihan on luontainen karvakolmio siellä missä kuuluukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän