Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies sanoi treffejä sopiessa "laita sit itses tällä kertaa kauniiksi"

Vierailija
09.08.2019 |

Edellisen kerran olimme ystäväni mökillä, joten siellä en luonnollisesti missään minihameessa, korkkareissa ja täydessä tällingissä ollut, varsinkin kun tiedossa oli saunomista ja uimista.

Ottaisitteko tuollaisen kehoituksen louk.kauksena vai ette? Ja keskustelu käytiin puhelimessa joten mahdollista elekieltä ei siinä voinut tulkita.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen uliavaus: uli esiintyy naisena, jolle joku mies on sanonut ulkonäöstä jotain sellaista, joka tuntuu pahalta.

Vierailija
2/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen merkkinä siitä, että en enää tapailisi ko. tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi vastata, että "näyttää hassulta, jos vain minä olen laittautunut". Ei tosin toimi, jos miehellä on istuva ja laadukas puku kaikkine tykötarpeineen, mutta siitä ei liene kyse?

Vierailija
4/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä itseeni, ja toteaisin että ollaan liian erilaisia ihmisiä.

Vierailija
5/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin kakkonen.

Vierailija
6/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin treffeistä, mutta tekisin oharit ilmoittamatta mitään.

Vierailija
7/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte kommentoida näitä ulitrollauksia?

Vierailija
8/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Seurahuoneelle ei pääse pieruverkkareissa.

Vierailija
9/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulle on esitetty silloin tuon tyyppinen pyyntö, kun minut on haluttu yllättää jotenkin erityisesti. Ehkä hän aikoo viedä sinut jonnekin itselleen tärkeään paikkaan ja kiinnittää ranteeseesi timanttiranneketjun. Mulle nimittäin on käynyt niin:)

Vierailija
10/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mulle on esitetty silloin tuon tyyppinen pyyntö, kun minut on haluttu yllättää jotenkin erityisesti. Ehkä hän aikoo viedä sinut jonnekin itselleen tärkeään paikkaan ja kiinnittää ranteeseesi timanttiranneketjun. Mulle nimittäin on käynyt niin:)

No tuo nyt on yhtä harvinaista kuin loton täysosuma.

Vierailija
11/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ekana sama mieleen - etta ehka tyyppi on viemassa tyyliin jonnekin tahtiravintolaan syomaan. 

Mutta mua olisi v*tuttanut tuo "talla kertaa". Kun siis olisihan mies vaan voinut sanoa etta "dresscode talle kerralle smart casual", tai jotain muuta siihen suuntaan. Onhan tuossa piiloviesti etta nainen ei ollut viime kerralla miehen mielesta kaunis. 

Vierailija
12/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että kiitos samoin.

Vierailija
13/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin ehkä vitsinä, riippuu toki sävystä ja siitä miehestä. Olisit voinut heti kysyä että mitäs vikaa mökkityylissä on tai ollaanko me menossa Michelin ravintolaan :D olisi tullut heti selväksi että oliko vitsi vai onko kyseessä parantumaton urpo.

Vierailija
14/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: näiden naisvihatrollaajien avaukset on helppo tunnistaa paitsi toistuvasta aihepiiristä, myös siitä, että aloituksen lisäksi ei ole muuta sanottavaa. Mielikuvitus ei riitä sen pitemmälle, että varioidaan samaa kuviota kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
15/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ekana sama mieleen - etta ehka tyyppi on viemassa tyyliin jonnekin tahtiravintolaan syomaan. 

Mutta mua olisi v*tuttanut tuo "talla kertaa". Kun siis olisihan mies vaan voinut sanoa etta "dresscode talle kerralle smart casual", tai jotain muuta siihen suuntaan. Onhan tuossa piiloviesti etta nainen ei ollut viime kerralla miehen mielesta kaunis. 

Aijaa, itse käsitän tuon siten, että mies toivoo Ap:n pukeutuvan hieman juhlavampaan asuun, koska luvassa on muutakin kuin mökkeilyä:)

Vierailija
16/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi viimeinen puhelu johon vastaisin. Loukkaus ehdottomasti.

Vierailija
17/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt on yhtä harvinaista kuin loton täysosuma.

No eihän ole:) Kyllähän miehet yllättävät rakkaitaan:)

Vierailija
18/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle annettiin kultainen Tissot--merkkinen kello , jonka kellotaulun ympärillä muutama timantti. Se oli yllätys, paikka oli auto, kun mieheni haki minut töistä. Syy lahjaan 5 vuotishääpäivä, jonka olin unohtanut.

Vierailija
19/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi treffeille. En muutenkaan olisi enää tekemisissä.

Vierailija
20/33 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse käsitän tuon siten, että mies toivoo Ap:n pukeutuvan hieman juhlavampaan asuun, koska luvassa on muutakin kuin mökkeilyä:)

Miksei voi sitten sanoa niin? Miksi pitää vihjailla, että toinen on ruma ilman pakkelikerrosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi