Pitkästä aikaa pääsi.
Painautumaan sporassa naisen pakaroita vasten. Nainen oli sen verran pitkä, että sain koko ylösäin seisovan kullin varteni kosketuksiin naisen pakaravälin kanssa. Nainen aika häpeilemättä keinutteli siinä edessä ersettään kulliani vasten. Ei mennyt montaa minuuttia kun lasti lähti liikkeelle ja polvet notkuivat.
Nainen vielä iski silmää lauettuani ja jäi seuraavalla pysäkillä pois. Olipahan erikoinen kokemus.
Kommentit (8)
Kyllä saa olla onnellinen, ettei omalla miehellä ole noin herkässä. Mitä iloa oikeasti olisi parin minuutin seksistä? Vai kestätkö sitäkään, jos noin pieni kontakti riittää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa olla onnellinen, ettei omalla miehellä ole noin herkässä. Mitä iloa oikeasti olisi parin minuutin seksistä? Vai kestätkö sitäkään, jos noin pieni kontakti riittää?
Kyllä. Jos ei ole viikkoihin vetänyt käteen tai nainut naisen kanssa, niin ensimmäinen lasti lähtee vaikka minuutissa, jos on tarvis. Toisen lastin kanssa pystyy jo sitten pelailemaan ja tyydyttämään naisenkin tarpeet. En kuitenkaan ole niitä laukeamisvaikeuksista kärsiviä tuhkamunia, jotka joutuvat jyystämään naista niin, että nainen alkaa jo kyllästymään koko touhuun.
Vaikka siis laukean ensimmäisen kerran, niin yleensä sen jälkeen haluni alkaa vasta nousemaan. Pystyn yhden rakastelukerran aikana laukeamaan helposti kolmekin kertaa, joten sen puolesta ei nainen ole koskaan jäänyt tyydyttämättä.
Mua vasten tulisit nojaileen nii löisin sen verta lujaa haaruksiisi ettei stondais pariin viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mua vasten tulisit nojaileen nii löisin sen verta lujaa haaruksiisi ettei stondais pariin viikkoon.
Aijai kun lähestyisin tuollaista tiukkaa nutturatätiä ja päästäisin pientä matalaa 80-luvun korinaa kurkustani ja kultavitjat heiluisivat kaulallani, niin etköhän sinäkin antaisi minun painaa kaluani persettäsi vasten. Taitaisi pöksysi kostua alta aikayksikön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai kun lähestyisin tuollaista tiukkaa nutturatätiä ja päästäisin pientä matalaa 80-luvun korinaa kurkustani ja kultavitjat heiluisivat kaulallani, niin etköhän sinäkin antaisi minun painaa kaluani persettäsi vasten. Taitaisi pöksysi kostua alta aikayksikön?
Nutturatätiä? :D
Löisin silti ja tekisin koko sporalle selväksi mikä sairas ahdistelija olet. Mutta kuvauksesi itsestä on kyllä täydellinen kuvas juuri sellaisesta sairaasta setämiehestä joka tuota julkisissa tekee.
Niin se #metoo oli ihan turha eikä miehet oikeesti ikään koskaan ahdistele vaan ne vaan flirttaa.
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutturatätiä? :D
Löisin silti ja tekisin koko sporalle selväksi mikä sairas ahdistelija olet. Mutta kuvauksesi itsestä on kyllä täydellinen kuvas juuri sellaisesta sairaasta setämiehestä joka tuota julkisissa tekee.
Niin se #metoo oli ihan turha eikä miehet oikeesti ikään koskaan ahdistele vaan ne vaan flirttaa.
Tiedätkö mitä sen jälkeen tapahtuisi? Nostaisin metelin väkivallasta ja soittaisin poliisit paikalle, käräjillä tavattaisiin. Alkaa nimittäin loppumaan tämä naisten valehtelu hyväksikäytöistä yms.
Millä spora/bussilinjalla on eniten naisia, jotka antavat painautua pakaroitaan vasten?