Tänään yksin Helsinkiin
Mitä voisi tehdä yksin Helsingissä? Mihin voisi jättää auton niin, että se ei juuri maksaisi mitään? Voisin siis jättää auton tyyliin kauemmaksi ja mennä raitiovaunulla keskustaan? Meenkö vaan terassille istumaan ja pyyhin tinderiä oikealle. Vai pitäiskö mennä leffaan? Vai mitä sä tekisit?
Kommentit (10)
Miksi ihmeessä käyttäisit Helsingin reissusi istumalla pimeässä elokuvateatterissa?? Olkoonkin, että elokuva olisi kuinka hyvä, niin leffaan pääsee aina muuallakin.
Olen useinkin käynyt yksin Helsingissä. Ihanan vapauttavaa mennä ja kulkea ihan niinkuin itse tykkää. Kauppatorille, Kauppahalliin, Senaatintorin lähellä oleviin käsityöputiikkeihin, Ateneumiin, Temppeliaukion kirkkoon, minne nyt kulloinkin tekee mieli.
Omalla autolla en lähde, sillä jalkojen väsyessä haluan nauttia terassilla muutakin kuin vain kahvin :)
Tuolta kannattaa kattoa, jos löytyy jotain itseä miellyttävää aktiviteettia.
Lähijuna-asemilla on usein ilmaisia liityntäpysäkkejä, jos malttaa parkkeerata kauas kantakaupungista.
Mä menisin Suomenlinnaan tai Allas Sea Poolille tai Luonnontieteelliseen museoon tai Kaisaniemen kasvitieteelliseen puutarhaan taitaitai. Vähän kelistä riippuen.
Helsingissä ei taida olla missään maksuttomia parkkipaikkoja, sillä kaupunki yrittää vähentää autoilua tekemällä sen kalliiksi ja hankalaksi.
Kannattaa parkkeerata Länsimetron varrelle Espoon puolelle ja mennä Helsinkiin metrolla.
Weekend festareillee bailandooo!!!
Etsisin jonkun tapahtuman netistä ja menisin sinne. Helsingissä riittää vaihtoehtoja. Juttelisin tuntemattomien kanssa.