Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ärsyttää "tuoreet" esikoistensa äidit, jotka...

Vierailija
09.08.2019 |

Ovat niin äärettömän tarkkoja siitä mitä lapsensa syövät. Kaikki pitää olla lisäaineetonta ja sokeritonta luomua jne. Ja se on mailman tärkein ja isoin asia.

Ja hei, olin itse täysin samanlainen! siksi ihmettelenkin, että ärsyynnyn sellaisesta nyt.
Jotenkin vaan toivoisi, että heillä olisi perspektiiviä, vaikka eihän sitä ollut itsellänikään silloin.

Nykyään tuo teini käy uimassa ja kavereineen menevät kerroshampparille sen jälkeen tai pyöräilevät rannalle/urheilupuistoon ja evääksi näyttää menneen sipsipussi, kun illalla reppuun katsoon. Tätä se on, joten miksi minulle oli maailmanloppu jos tää pikku pupu silloin 2-vuotiaana saikin isoäidiltä maistaa pullaa, herranen aika, sokeria!

Muita saman kokeneita?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se menee just noin. Itse tein kaikki vauvaruuatkin itse, hyi, ei mitään purkkiruokaa ja nyt teini syö frendien kanssa hesee ja taitaa juoda es; myös silloin tällöin. Äidinvaisto jyllää vauvan kanssa ja kun voi itse vaikuttaa 100% siihen mitä hän syö niin tottakai. Tottakai nytkin teen kotiruuan ja syö sitä, mutta eihän sitä enään voi valvoa mitä muualla syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä