Miksi tapailemani miehet toivovat että käyttäisin mekkoa?
Onko tämä ihan yleistäkin? En ole mielestäni ollenkaan mekkotyyppiä ja tuntuu jotenkin oudolta miksi miehet tyrkyttävät mekkoideaansa minulle.
Kommentit (70)
Miten pukeudut?
Eiköhän miehet keskimäärin tykkää naisista mekoissa.
Itse ainakin tykkäisin jos nainen pukeutuisi eritavalla kuin mies. Useat naiset pukevat aina siihen farkku ja teepaita vaikka mekko sopisi heille oikein hyvin ainakin vaihteluna.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näyttäisit hyvältä mekossa.
Todella vieras ajatus itselleni. No jos mies lähtee kanssani johonkin sitä mekkoa etsimään niin kai minä voin kokeilla. Mutta ihmettelen kyllä mikä mekossa niin kiehtoo.
Ap
No jos sulla on hyvät sääret ja peppu. Ehkä siksi.
Nopeemmin pääsee hommiin kun helma vain nostetaan selän päälle ja..
Mekko on helppo rullata ylös ja alkaa tositoimiin. Tai ainakin voi mekkoa katsellessa ajatella kuinka hunajapurkki on siellä alla aivan avoimesti käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vieras ajatus itselleni. No jos mies lähtee kanssani johonkin sitä mekkoa etsimään niin kai minä voin kokeilla. Mutta ihmettelen kyllä mikä mekossa niin kiehtoo.
Ap
Nuo miehet haluavat jotain muuta kuin olet luonnostaan. Tämä on yleistä. Muokkaus alkaa heti. Toki naiset tekevät samaa, mutta odottavat yleensä, että kala on koukussa.
Älä mene tuohon lankaan. Sano miehelle, että jos et kelpaa omana itsenäsi -siis housuissa-, antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tykkäisin jos nainen pukeutuisi eritavalla kuin mies. Useat naiset pukevat aina siihen farkku ja teepaita vaikka mekko sopisi heille oikein hyvin ainakin vaihteluna.
Ymmärrän. Ei me naiset olla enää niin naisellisia, itsekin pukeudun juuri farkkuihin ja t-paitoihin. Ei minua haittaisi jos pukeutumista muuttamalla saisin miehen onnellisemmaksi. Mutta miehen on kyllä itse osallistuttava sen mekon valitsemiseen, koska en minä tiedä millainen sen mekon pitäisi olla.
Ap
mekko, alle ei pikkareita....
tarvitsee vain olla mielikuva asiasta ja mies tulee hulluksi sinusta.
Olet luultavasti jotenkin "kansallisromanttisen kaunis" kasvoiltasi ja rakenteeltasi, ja mekko aksentuoisi kauneuttasi viela lisaa. Ja totta kai mies haluaa etta hanen vierellaan kaveleva nainen on mahdollisimman kaunis ja haluttava, jotta voi aanettomasti brassailla muille uroille. ;)
Mene ihmeessa mekko-ostoksille, ja voit yllattya! Mekot on ihania ja tietysti myos naisellisia, mutta ennen kaikkea ihanan helppoja pitaa paalla.
M43 kirjoitti:
Mekko on helppo rullata ylös ja alkaa tositoimiin. Tai ainakin voi mekkoa katsellessa ajatella kuinka hunajapurkki on siellä alla aivan avoimesti käsillä.
"Hunajapurkki on siellä alla" Kiitos nauruista 😅
Ap
Mekko nyt vain edustaa kaikkea nuoruutta ja kauneutta useimmille miehille. Itsekin muistelen kaiholla sitä aikaa kun nykyinen vaimoni ja minä olimme juuri vasta tavanneet ja katselin ikkunasta kun hän käveli kotiin kesämekko hulmuten... Ei sen kauniimpaa näkyä ole!
Kuinka monta miestä ap tapailee, jos kaikki niistä tyrkyttävät mekkoa?
Vaikeaksi on mennyt jos tämmöiset toiveet tulkitaan alistamisena ja ikävänä ihmisen muokkauksena. Kyllä jokaisen pitäisi elää omalla saarella yksinään. :)
treffit kirjoitti:
Olet luultavasti jotenkin "kansallisromanttisen kaunis" kasvoiltasi ja rakenteeltasi, ja mekko aksentuoisi kauneuttasi viela lisaa. Ja totta kai mies haluaa etta hanen vierellaan kaveleva nainen on mahdollisimman kaunis ja haluttava, jotta voi aanettomasti brassailla muille uroille. ;)
Mene ihmeessa mekko-ostoksille, ja voit yllattya! Mekot on ihania ja tietysti myos naisellisia, mutta ennen kaikkea ihanan helppoja pitaa paalla.
Ei taida olla brassailun halusta kyse, nimittäin tämä nykyinen sanoi, että voisin pitää sitä mekkoa kotioloissa.
Ap
Miehet pitävät naisellisesta pukeutumisesta. Aivan kuin moni nainen toivoo miesten pukeutuvan klassisen tyylikkäästi suoriin housuihin, kauluspaitaan ja nahkakenkiin t-paidan, farkkujen ja tennareiden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Ei me naiset olla enää niin naisellisia, itsekin pukeudun juuri farkkuihin ja t-paitoihin. Ei minua haittaisi jos pukeutumista muuttamalla saisin miehen onnellisemmaksi. Mutta miehen on kyllä itse osallistuttava sen mekon valitsemiseen, koska en minä tiedä millainen sen mekon pitäisi olla.
Ap
Jos haluat kokeilla mekkoa, osta sellainen, josta itse tykkäät. Ei sillä nyt hirveästi taida olla väliä, millainen mekko on kyseessä. Tai ehkä ei kannata mitään harmaata, muodotonta neulemekkoa ihan ensimmäiseksi hankkia...
Ja miehet tosiaan keskimäärin tykkäävät mekoista ja ylipäätään naisellisen näköisistä naisista, mutta jos se ei tunnu sinusta luontevalta tai jos se tuntuu jopa pahalta, niin ei kannata pakottaa itseään mihinkään muottiin.
Lähes kaikki miehet haluaisivat kaikkien naisten käyttävän mekkoja. Sama kuin joku ihmettelisi miksi sinä arvostat sitä että mies ei käytä mekkoja vaan pukeutuu kuin mies. Ei tämä liity sinun ulkonäköösi tai korkeintaan siten että he saattavat toivoa sinun näyttävän naisellisemmalta.