Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailemani miehet toivovat että käyttäisin mekkoa?

Vierailija
09.08.2019 |

Onko tämä ihan yleistäkin? En ole mielestäni ollenkaan mekkotyyppiä ja tuntuu jotenkin oudolta miksi miehet tyrkyttävät mekkoideaansa minulle.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se mekko seksikäs varsinkin värikäs afrikkalainen tai intialainen mekko, paitsi jos oot läski

Vierailija
22/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta miestä ap tapailee, jos kaikki niistä tyrkyttävät mekkoa?

Tapailemistani miehistä viisi on mekkoa ehdottanut. Tällä hetkellä tapailen vain yhtä, ei siis ole tapana tapailla montaa samanaikaisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistisiä miehiä tapailet.

Voi luoja, mikä teitä naisia vaivaa jos Ap'een aloitus saadaan väännettyä tuollaiseksi kommentiksi😳

Nainen mekossahan on aina nätti🙂

Tosin olenko nyt s0vinistisika, seksistinen naisten itsemääräämisoikeuden kiistäjä kun tuollaisen mielipiteen omaan? 🤔

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä ei ole mitään seksististä tai sovinistista, mutta mekko on usein hyvännäköinen vaate mielestäni. Siis se vaan on esteettisesti miellyttävä. Sopisi yhtä lailla miehellekin, jotkuthan käyttävätkin hameita tai ainakin kilttiä ja hurjimmat jopa mekkoja. Monissa kulttuureissa hameen tapaiset vaatteet ynnä muut kaavut ovatkin ihan arkipäivän unisex.

Omalla rakkaalla mekkoon voi liittyä myös noita eroottisia vivahteita. Seksikkäintä ei ole aina se, mikä paljastaa eniten, vaan se, mikä vihjaa sopivasti ja jättää mielikuvitukselle tilaa. Mekko usein korostaa mukavasti kehon muotoja, mutta ei paljasta liikaa. Varsinkin liikkeessä tai tuulessa on mukava katsella kun muodoista näkee häivähdyksiä kankaan eläessä ja ollessa välillä tiiviimmin ihoa vasten ja välillä hulmuten irti. Sillä voi myös korostaa vyötärön ja lantion alueen muotoja, samoin rintamusta, jos haluaa, housupaitayhdistelmää monipuolisemmin.

Lisäksi jos erotiikkaa halutaan virittää, pikkarittomuus tai helman alta jonkin vilahtaminen on kyllä kiihottavaa ajatuksena ja mahdollisuutena sekä käytännössä tunnelmaa nostattamassa. Farkkujen haaruksissa on nolla astetta eroottisuutta.

Monia syitä varmaan voi olla ja on, eikä kukaan tiedä mitä miehesi ajattelee, voit kai kysyä itse, mutta viime kädessä siinä että jostain tyylistä pitää, ei välttämättä ole makuasioista kummemmasta kysymys, joten ei tuossa nyt mitään ylimaallisen mutkikasta salaisuutta välttämättä ole.

Vierailija
25/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjus ”ei tässä ole mitään seksististä”- kirjoittajat:

Seksististä ei ole se, että jokaisella on oma makunsa sen suhteen, mikä on nättiä tai kaunista.

Sen sijaan on seksististä ajatella, että naisen pitäisi noudattaa sinun tai kenenkään muun (miehen tai naisenkaan, ylipäänsä muun kuin itsensä) makua tai mielipidettä.

Toisin sanoen, jos joku naisyksilö ei ole sitä mieltä, että mekko on nätti, se on ihan sama, kuinka moni mies sitä pitää nättinä - on seksististä vaatia, että naisen pitäisi pukeutua johonkin, mitä itse ei pidä nättinä.

Vielä seksistisempää on kuvitella, että naisen pitäisi jotenkin haluta olla (edes omata mielestään, muiden mielipiteistä puhumattakaan) ”nätti”. Hän saattaa haluta olla mieluummin vaikka tyylikäs tai komea tai pelottava tai kunnioitusta herättävä tai huomaamaton - tai ehkä hän pitää ulkonäköään sivuseikkana kokonaan. Se on ihan hänen oma asiansa, ja sinun nyt pitää vain ymmärtää, ettei sinulla ole siihen mitään sanomista.

Vierailija
26/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Olet luultavasti jotenkin "kansallisromanttisen kaunis" kasvoiltasi ja rakenteeltasi, ja mekko aksentuoisi kauneuttasi viela lisaa. Ja totta kai mies haluaa etta hanen vierellaan kaveleva nainen on mahdollisimman kaunis ja haluttava, jotta voi aanettomasti brassailla muille uroille. ;) 

Mene ihmeessa mekko-ostoksille, ja voit yllattya! Mekot on ihania ja tietysti myos naisellisia, mutta ennen kaikkea ihanan helppoja pitaa paalla. 

Ei taida olla brassailun halusta kyse, nimittäin tämä nykyinen sanoi, että voisin pitää sitä mekkoa kotioloissa.

Ap

Kuulostaa vielä mustasukkaiselta! 

Vierailija
27/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksististä ei ole se, että jokaisella on oma makunsa sen suhteen, mikä on nättiä tai kaunista.

Sen sijaan on seksististä ajatella, että naisen pitäisi noudattaa sinun tai kenenkään muun (miehen tai naisenkaan, ylipäänsä muun kuin itsensä) makua tai mielipidettä.

Toisin sanoen, jos joku naisyksilö ei ole sitä mieltä, että mekko on nätti, se on ihan sama, kuinka moni mies sitä pitää nättinä - on seksististä vaatia, että naisen pitäisi pukeutua johonkin, mitä itse ei pidä nättinä.

Vielä seksistisempää on kuvitella, että naisen pitäisi jotenkin haluta olla (edes omata mielestään, muiden mielipiteistä puhumattakaan) ”nätti”. Hän saattaa haluta olla mieluummin vaikka tyylikäs tai komea tai pelottava tai kunnioitusta herättävä tai huomaamaton - tai ehkä hän pitää ulkonäköään sivuseikkana kokonaan. Se on ihan hänen oma asiansa, ja sinun nyt pitää vain ymmärtää, ettei sinulla ole siihen mitään sanomista.

Nainen saa olla ihan sitä mitä haluaa. Onneksi minun tai kenenkään muunkaan ei tarvitse seurustella naisen kanssa, jonka ulkonäkö ja tyyli ei miellytä. Joku tosin sitten valittaa, että tämä on ulkonäkökeskeistä. Voi olla, muttei seksististä.

Vierailija
28/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivominen on eri asia kuin vaatiminen. Saati sitten vaan mielipiteensä ilmaiseminen. On totta että ei vaimojaan voi vaatia miestä ajamaan partaa, laihduttamaan tai vaihtamaan paskaisia verkkareita siistimpiin housuihin. Mutta voi oman toiveensa silti esittää. Se on sitten kunkin omassa harkinnassa paljonko kumppanin toiveita ja näkemyksiä arvostaa suhteessa omaan identiteettiinsä ja omanarvontuntoonsa.

Vierailija
29/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään mekoista, ja käytän niitä aina kun on niin lämmintä, että sellaista voi käyttää. Mieheni rakastaa sitä ja saan mekoista usein kommentteja sekä naisilta että miehiltä. Kaikkein tärkeintä tässä tietysti on se, että itse viihtyy siinä mihin pukeutuu. Mulle itselleni mekosta tulee naisellinen ja kaunis olo, mutta ei se välttämättä ole kaikkien juttu ja se on ihan ok. Jokainen saa pukeutua miten haluaa. 

Vierailija
30/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siitä kummallinen mies, että tykkään eniten just farkuista naisella. Mekotkin on jees, mut ehdottomasti mieluummin farkkutyyli. Makuja on monia.

Vierailija
31/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jatkaisi sellaisen miehen tapailua, joka alkaisi heti alkuvaiheessa kertoa, kuinka minun pitäisi pukeutua.

Vierailija
32/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko noin ylipäätään pukee suurinta osaa naisista.  Korostaa naisellisuutta.

Ja miehenä sanon myös, että joillain miehillä kiltti on myös todella  hyvän näköinen yllä. 

Vierailija
33/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mekko, alle ei pikkareita....

tarvitsee vain olla mielikuva asiasta ja mies tulee hulluksi sinusta.

Ja miten tämä on muka hyvä asia? Todella ällöttävää.

Vierailija
34/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään mekoista, ja käytän niitä aina kun on niin lämmintä, että sellaista voi käyttää. Mieheni rakastaa sitä ja saan mekoista usein kommentteja sekä naisilta että miehiltä. Kaikkein tärkeintä tässä tietysti on se, että itse viihtyy siinä mihin pukeutuu. Mulle itselleni mekosta tulee naisellinen ja kaunis olo, mutta ei se välttämättä ole kaikkien juttu ja se on ihan ok. Jokainen saa pukeutua miten haluaa. 

Tässä olen samaa mieltä viimeisestä lauseesta, jokainen saa pukeutua miten haluaa. En edes omista ainoatakaan mekkoa tai hametta.

Vierailija
35/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mekko, alle ei pikkareita....

tarvitsee vain olla mielikuva asiasta ja mies tulee hulluksi sinusta.

Ja miten tämä on muka hyvä asia? Todella ällöttävää.

Niin, sulle eroottisuus ja seksuaalisuus ehkä on ällöttävää. Toisille se on parisuhteessa oleellinen asia, jota halutaan vaalia ja lietsoa. Henkilökohtaisia mieltymyksiä nämäkin.

Vierailija
36/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo miehet ehdottaneet sinulle mekon käyttämistä tilanteessa, jossa

a) olet itse puhunut vaatteista tai tyyleistä

b) olet kysynyt mieheltä, mikä sinulle sopisi

c) mies on itse ottanut puheenaiheeksi vaatteet ja sen, että sinulle sopisi mekko?

Kohdissa a ja b olet pyytänyt miestä kertomaan oman mielipiteensä. Moni mies tykkää mekoista. Yksinkertaista.

Kohdassa c on jotain erikoista. Miten oletkin onnistunut tapailemaan useampia miehiä, joilla on mekkoihin niin suuri mieltymys, että he kertovat sen oma-aloitteisesti ääneen?

Vierailija
37/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kotona lähes vuoden ympäri villasukkia jalassa. Kevyt kukkamekko näyttää hassulta niiden kanssa.

Vierailija
38/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Miehet pitävät naisellisesta pukeutumisesta. Aivan kuin moni nainen toivoo miesten pukeutuvan klassisen tyylikkäästi suoriin housuihin, kauluspaitaan ja nahkakenkiin t-paidan, farkkujen ja tennareiden sijaan.

No ei toivo! Hajoaisin nauruun jos mun mies pukeutuisi noin mannemaisesti.

Vierailija
39/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, mikä teitä naisia vaivaa jos Ap'een aloitus saadaan väännettyä tuollaiseksi kommentiksi😳

Tosin olenko nyt s0vinistisika, seksistinen naisten itsemääräämisoikeuden kiistäjä kun tuollaisen mielipiteen omaan? 🤔

Olet tyypillinen sovinisti, jolle tärkeintä naisessa on olla "nätti" omaan silmääsi.

Sinua/teitä ei kiinnosta, millainen se nainen on ihmisenä. Kunhan on teille mukava ja miellyttää, myös silmää.

M.o.t.

Vierailija
40/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailen vain pukumiehiä.Hyväkropoainen mies hyvin istuvassa puvussa on upea ja komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme