Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapailemani miehet toivovat että käyttäisin mekkoa?

Vierailija
09.08.2019 |

Onko tämä ihan yleistäkin? En ole mielestäni ollenkaan mekkotyyppiä ja tuntuu jotenkin oudolta miksi miehet tyrkyttävät mekkoideaansa minulle.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Mekko on helppo rullata ylös ja alkaa tositoimiin. Tai ainakin voi mekkoa katsellessa ajatella kuinka hunajapurkki on siellä alla aivan avoimesti käsillä.

Muista, että näin viileällä ilmalla siellä mekon alla on sukkahousut.

Vierailija
62/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko nyt vain edustaa kaikkea nuoruutta ja kauneutta useimmille miehille. Itsekin muistelen kaiholla sitä aikaa kun nykyinen vaimoni ja minä olimme juuri vasta tavanneet ja katselin ikkunasta kun hän käveli kotiin kesämekko hulmuten... Ei sen kauniimpaa näkyä ole!

Voi kauheesti anteeksi. Minä hölmö 56-vuotias vanha akka käytän mekkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli noita jo silloin parikymmentä vuotta sitten kun mä olisn sinkkumarkkinoilla. Kaikille mekoista puhujille toivotin onnea mekkotytön etsintään, kyllä se on siinä kun mies alkaa kertoa mitä pitää päälle laittaa. Seuraavaksi burkhaa tai muuten vaan nyrkin ja hellan väliin... ei ole mun valinta parisuhteeseen.

Vierailija
64/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hetkeäkään katselisi miestä joka sanelisi neuvoja siitä, miten minun tulisi pukeutua. Pukeudun kuten pukeudun ja jos ei miellytä, sitten ei miellytä. 

Vierailija
65/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla on hyvät sääret ja peppu. Ehkä siksi.

Nimenomaan ei, vaan mekko ja hame peittävät sen upean pepun, joka korostuu housuasussa.

Minulla on työtoverina nuori nainen johon olen hieman ihastunut ja hänkin viihtyy ainakin työasioissa kanssani. Hänellä on upea peppu, mutta yhtenä päivänä tänä kesänä hän tuli töihin mekko päällään ja peppu piilossa. Näky oli tyrmäävän upea ja minulta salpaantui hengitys. Melkein sanoinkin naiselle että hän näyttää upealta, mutta tajusin että se ei ehkä ole sopivaa ja ylittää 'suhteemme' rajat.

Vierailija
66/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että viime kesänä parin kymmenen metrin päästä vastaani käveli nainen, pitkä tuulessa hulmuava vaalea mekko päällä. Kaiken kruunasi pitkät tummat hiukset. Muutaman metrin päästä huomasin, että kyseessä oli jo pitkälti keski-iän ylittänyt nainen, joka hymyili. Tuossa naisessa oli kaikki, mitä monelta nykynaiselta puuttuu. En nähnyt häntä minään seksiobjektina, vaan hyvin kauniina naisena, vaikka ikää oli jo kertynyt. Nykypäivän silikoneilla ja botokseilla terästetyt hirvitykset saavat voimaan pahoin, tosin poikkeuksiakin onneksi on.

Vierailija
67/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Mekko on helppo rullata ylös ja alkaa tositoimiin. Tai ainakin voi mekkoa katsellessa ajatella kuinka hunajapurkki on siellä alla aivan avoimesti käsillä.

Muista, että näin viileällä ilmalla siellä mekon alla on sukkahousut.

Mulla on kyllä usein sukkanauhat :) Työkaverit on joskus ihmetelleet miten mun mies jaksaa tulla töistä hakemaan ihan innoissaan.

Vierailija
68/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Hunajapurkki???? Ihan oikeasti hyi mitä termejä miehet keksii milloin millekin naisen kehonosalle.

Parempi kai tuokin, kuin sillipurkki..

Vierailija
69/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies minäkin kirjoitti:

Mielestäni tässä ei ole mitään seksististä tai sovinistista, mutta mekko on usein hyvännäköinen vaate mielestäni. Siis se vaan on esteettisesti miellyttävä. Sopisi yhtä lailla miehellekin, jotkuthan käyttävätkin hameita tai ainakin kilttiä ja hurjimmat jopa mekkoja. Monissa kulttuureissa hameen tapaiset vaatteet ynnä muut kaavut ovatkin ihan arkipäivän unisex.

Omalla rakkaalla mekkoon voi liittyä myös noita eroottisia vivahteita. Seksikkäintä ei ole aina se, mikä paljastaa eniten, vaan se, mikä vihjaa sopivasti ja jättää mielikuvitukselle tilaa. Mekko usein korostaa mukavasti kehon muotoja, mutta ei paljasta liikaa. Varsinkin liikkeessä tai tuulessa on mukava katsella kun muodoista näkee häivähdyksiä kankaan eläessä ja ollessa välillä tiiviimmin ihoa vasten ja välillä hulmuten irti. Sillä voi myös korostaa vyötärön ja lantion alueen muotoja, samoin rintamusta, jos haluaa, housupaitayhdistelmää monipuolisemmin.

Lisäksi jos erotiikkaa halutaan virittää, pikkarittomuus tai helman alta jonkin vilahtaminen on kyllä kiihottavaa ajatuksena ja mahdollisuutena sekä käytännössä tunnelmaa nostattamassa. Farkkujen haaruksissa on nolla astetta eroottisuutta.

Monia syitä varmaan voi olla ja on, eikä kukaan tiedä mitä miehesi ajattelee, voit kai kysyä itse, mutta viime kädessä siinä että jostain tyylistä pitää, ei välttämättä ole makuasioista kummemmasta kysymys, joten ei tuossa nyt mitään ylimaallisen mutkikasta salaisuutta välttämättä ole.

Yäk, mikä perverssi voyeristi! Juuri tuommoisten ällötysten takia en pukeudu kovin vartalonmyötäisiin asuihin.

Niin, jotkut meistä jopa tykkäävät katsella sitä kumppaniaan, joka on tullut valittua. Toisille sellainen on kai perverssiä, joten kun aviovelvoitteita harkitaan, pitää muistaa sammuttaa valot siksi aikaa kun säkkikollareistaan livahtaa täkin alle näkösuojaan. 

Eikö sinua häiritse se, että kodin ulkopuolella liikkuessaan naista katsovat miehet miettivät samaa mitä sinä? Saatko sinä siitä jotain tyydytystä? Oletko kysynyt vaimoltasi, miltä hänestä tuntuu, kun näkee jokun ventovieraan miehet tuijottavan häntä kiimaisen näköisenä? Minusta se on epämiellyttävää ja pelottavaa.

Hei, ihan totta. Hitsi, kun en tajunnut. Ihmettelin aina noita konservatiivi-islamisteja tiukkoine vaatimuksineen, mutta oivalsin ansiostasi, että tästedes ulkosalla naiseni pukeutuu sitten burkhaan vähintään. Ettei kukaan vaan saa mitään ajatuksia. Niin, ja miespuolisen sukulaisen seurassa. Varmuuden vuoksi.

Joopa joo. Ei muiden mahdolliset ajatukset kuulu mulle, en voi niitä hallita, enkä niistä häiriinny. Jos mun puolison ja mun välillä on eroottinen vire ja haluamme sitä ylläpitää, ei siihen liity mitenkään kolmansien, tuntemattomien, mahdolliset ajatukset. Olkoot vaikka kuinka kiimoissaan, mitä se mulle kuuluu - eivät he kuitenkaan osallistu suhteeseemme millään tavoin. Me olemme vain toisiamme varten ja sillä sipuli. Niin ajatuksissa kuin teoissa. Lisäksi ajatuspoliisin tehtävä on tunnetusti aika vaikea. Sopii ehkä vainoharhaisille ja teleaatikoille, mutat tavis ei oikein pärjää kuin vetämällä varmuuden vuoksi kuonoon ennaltaehkäisevästi.

Joidenkin ajatusmaailma vaan on niin vaikeasti samaistuttavissa. Kaltaisesi ahdasmieliset ja pelokkaat ovat yksi sellainen ryhmä. 

Mä en huolisi miestä, joka viettää aikaa naisten vauvafoorumilla.

Todella epäilyttävää, että parisuhteessa(?) elävä mies tuntee tarvetta kertoa mielipiteitään ja vängätä aaveella! Huh.

Vierailija
70/70 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Hunajapurkki???? Ihan oikeasti hyi mitä termejä miehet keksii milloin millekin naisen kehonosalle.

Parempi kai tuokin, kuin sillipurkki..

Enemmän se haju muistuttaa silliä kuin hunajaa. Niillä keleillä, kun voi kulkea ulkona mekossa ilman pikkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi