Mies painostaa sellaiseen seksiin josta en pidä.
Tarvin vertaistukea, mielipiteitä, jotain? Onko kellään muulla ollut tilannetta, jossa mies haluaisi harrastaa selkeästi "rajumpaa" seksiä kuin mikä itselle tuntuu mielekkäältä? Meillä tämä tilanne on jatkunut jo vuosia, joskus se aina väistyy taka-alalle (esimerkiksi raskaus- ja pikkuvauva aikana) mutta aina se sieltä nousee uudestaan esiin. Mies siis tykkäisi kaikesta bdsm tyylisestä seksistä, sidonnasta, roolileikeistä, alistamisesta (erityisesti hän itse haluaisi alistua) jne. Minä taas en koe tätä aihealuetta millään lailla luontevana tai mielekkäänä. Olen miehen mieliksi yrittänyt, kokeillut, suostunut kaikenlaiseen näiden vuosien aikana. Usein tilanteet on päättyneet joko A) miehen pettymykseen, koska "en osaa" olla niinkuin hän ilmeisesti on etukäteen kuvitellut (pahimmillaan hän on tiuskinut että 'katsoisit vaikka googlesta' -tyylisiä lausahduksia) tai B) siihen että mies on tyytyväinen ja itsellä itku kurkussa.
Tämä kaikki on aiheuttanut sen että nykyään voin pahoin kaikesta aiheeseen liittyvästä, en haluaisi kuulla sanaakaan aiheesta. Itsetuntoni koko seksin suhteen on täysin poljettu maahan, tuntuu että olen viallinen kun en halua tämmöistä vaan tykkäisin ihan "tavallisesta" seksistä. Miehen mielestä se on tylsintä paskaa mitä kuvitella saattaa ja alkaa aina piikitellä ivallisesti tyyliin "niin kun et sä halua kuin peiton alla pimeässä samassa asennossa aina" jnejne. Sitten mies ihmettelee miksen halua häntä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen pelkkään lähetyssaarnaajan kyllästyy. Vähä kokeilunhalua, lahna.
Ehka hankala sinun kasittaa tata, mutta on oikeasti ihmisia jotka tykkaa lahetyssaarnaajasta. Se on esim. mun mieheni lempiasento. Kun kysyin miksi, han sanoi etta siina asennossa on ihanan lahella toista, pystyy suutelemaan, katsomaan silmiin ja rinnatkin on hyvin hollilla, ja etta se vaan tuntuu hyvalta tulla sisalle siina asennossa, kun on niin intiimi asento.
Toki meilla on valilla niita rajuja panosessioitakin vaikka suihkussa takaapain seisten, missa suihkusaippuat lentelee ja koko suihkuhuone kaikuu, mutta jos kvalitatiivisesti hyvasta seksista puhutaan meidan parisuhteen spekseilla, niin kylla molemmat valitsee tuon lahetyssaarnaajan ja siina tapahtuvan pitkan, raukean, kiireettoman rakastelun.
Ei aina tarvitse olla kaiken maailman serpentiinit p*llussa ja vappuviuhkat anaalissa ja torvisoittokunta taustalla etta on hyvaa seksia. :)
Teillä sentään kokeillaan muutakin. Ap:n makuukammarissa ei tai sitten on "itku kurkussa".
Meilla "kokeillaan" lahinna miehen takia (han on meista se kokemattomampi). Tiedan itse tasan tarkkaan mista sytyn, mika on ookoo ja mika missaan nimessa ei, ja mulle tuo BDSM-juttu olisi ihan ehdoton ei, koska olen nahnyt ja kokenut niin paljon vakivaltaa lapsena ja nuorena aikuisena, etta toisen satuttaminen ei ole jotain, joka kiihottaa minua, vaan painvastoin saa minut sulkeutumaan kokonaan, jopa fyysisesti kuivumaan tyyliin sekunnissa.
Eli jos mies ehdottaisi BDSM:aa, sanoisin etta en missaan nimessa halua, koska mulla tulee siita fyysisesti ja psyykkisesti paha mieli (olin sitten subina tai dommina), ja odottaisin etta mies kunnioittaisi sita. Kylla jos rakastaa toista ihmista niin pitaa olla sen verran epaitsekas, etta joustaa omista tarpeistaan.
Meilla on jokaisella tietyt rajat seksuaalisuudessa ja niitten ylittaminen on psyykkisesti erittain kuormittavaa.
Nämä asiat olisi hyvä ottaa esille sitten jo suhteen alkuvaiheessa? Ja ainakin itselle seksuaalinen yhteensopivuus on niin tärkeä mittari etten kyllä olisi kovin tyytyväinen suhteessa, jossa seksuaaliset halut eivät osu yhteen. Jos rakastaa toista, pitää olla valmis huomioimaan myös sen toisen osapuolen tarpeet, joustaminen ei saa olla yksipuolista. Tosin sinun kohdallasi tuohan on ihan selkeä, että kertoessasi syyn toinen osapuoli ymmärtää paremmin, miksi ei. Ja varsinkin, kun sen selvästi kertoo.
Joo siis mulla on ollut tapana puhua nama selvaksi jo ennen ensimmaista seksikertaa. Ja kerroin siten myos miehelle, sanoin etta en pida lyomisesta tai lapsimisesta tai ylipaatansakaan satuttamisesta sangyssa - tama oli miehelle ookoo, ei itsekaan koe etta toisen satuttaminen kuuluu seksiin, satunnaisia hiuksista kiinni pitelemisia ym lukuunottamatta (tama on mulle ihan jees).
Mutta siis voihan olla etta AP:n mies on muuttunut suhteen aikana ja nyt ns. yllattaen haluaa naita enemman extreme juttuja.
Mä muutuin toisinpäin, eli kun löysin sen turvallisen parisuhteen jossa minua ja tarpeitani kuunnellaan ja toteutetaan automaattisesti, niin bdsm jäi. Olen miettinyt tätä ja tullut siihen tulokseen OMALLA kohdallani, että tuon tyylinen "leikki" varmisti sen, että saan olla myös halun ja tekemisen kohteena, eikä aina vain niin että kinuan mieheltä viikkotolkulla, ja lopulta saan vain pikaisen törkkäyksen vehkeellä, räplättyäni itseni ensin märäksi. Eli jäin vaille huomioonottamista, ja sitä että minun vartaloani ihaillaan, tutkitaan, rakastetaan, ja että minua halutaan yhtälailla kuin itse halusin toista. Nykyinen mieheni osoitti olevansa kaikkea sitä mitä olin aina tarvinnut ja halunnut, joten leikkimisen tarve jäi minulta pois.
Korostan että puhun omasta puolestani, ja ihmiset haluavat eri asioita.
Joo siis mulla sama. Olen aikoinani kokeillut kaikkea ja nykyisessa suhteessa tosiaan ihan pelkka "vanilja" riittaa.
Tunnen myos ihmisen jota on teinina kaytetty s*ksuaalisesti hyvaksi sukulaismiehen toimesta aika pitkaankin, han on myos nykyaan kova BDSM-fani ja on mm. nayttanyt miten kummatkin rinnat ovat olleet taysin sinisina (yhta mustelmaa siis) ja pepun ja polvitaipeiden valinen alue yhta verinaarmua piiskaamisesta. Jotenkin, vaikka avoimena mieleni pyrin pitamaankin, tulee tuosta mieleen etta ko. ihminen ei ehka ole henkisesti ihan terve.
Mutta ehka ma en vaan sisaista BDSM:n saloja. o_0
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehka hankala sinun kasittaa tata, mutta on oikeasti ihmisia jotka tykkaa lahetyssaarnaajasta. Se on esim. mun mieheni lempiasento. Kun kysyin miksi, han sanoi etta siina asennossa on ihanan lahella toista, pystyy suutelemaan, katsomaan silmiin ja rinnatkin on hyvin hollilla, ja etta se vaan tuntuu hyvalta tulla sisalle siina asennossa, kun on niin intiimi asento.
Toki meilla on valilla niita rajuja panosessioitakin vaikka suihkussa takaapain seisten, missa suihkusaippuat lentelee ja koko suihkuhuone kaikuu, mutta jos kvalitatiivisesti hyvasta seksista puhutaan meidan parisuhteen spekseilla, niin kylla molemmat valitsee tuon lahetyssaarnaajan ja siina tapahtuvan pitkan, raukean, kiireettoman rakastelun.
Ei aina tarvitse olla kaiken maailman serpentiinit p*llussa ja vappuviuhkat anaalissa ja torvisoittokunta taustalla etta on hyvaa seksia. :)
Teillä sentään kokeillaan muutakin. Ap:n makuukammarissa ei tai sitten on "itku kurkussa".
Meilla "kokeillaan" lahinna miehen takia (han on meista se kokemattomampi). Tiedan itse tasan tarkkaan mista sytyn, mika on ookoo ja mika missaan nimessa ei, ja mulle tuo BDSM-juttu olisi ihan ehdoton ei, koska olen nahnyt ja kokenut niin paljon vakivaltaa lapsena ja nuorena aikuisena, etta toisen satuttaminen ei ole jotain, joka kiihottaa minua, vaan painvastoin saa minut sulkeutumaan kokonaan, jopa fyysisesti kuivumaan tyyliin sekunnissa.
Eli jos mies ehdottaisi BDSM:aa, sanoisin etta en missaan nimessa halua, koska mulla tulee siita fyysisesti ja psyykkisesti paha mieli (olin sitten subina tai dommina), ja odottaisin etta mies kunnioittaisi sita. Kylla jos rakastaa toista ihmista niin pitaa olla sen verran epaitsekas, etta joustaa omista tarpeistaan.
Meilla on jokaisella tietyt rajat seksuaalisuudessa ja niitten ylittaminen on psyykkisesti erittain kuormittavaa.
Nämä asiat olisi hyvä ottaa esille sitten jo suhteen alkuvaiheessa? Ja ainakin itselle seksuaalinen yhteensopivuus on niin tärkeä mittari etten kyllä olisi kovin tyytyväinen suhteessa, jossa seksuaaliset halut eivät osu yhteen. Jos rakastaa toista, pitää olla valmis huomioimaan myös sen toisen osapuolen tarpeet, joustaminen ei saa olla yksipuolista. Tosin sinun kohdallasi tuohan on ihan selkeä, että kertoessasi syyn toinen osapuoli ymmärtää paremmin, miksi ei. Ja varsinkin, kun sen selvästi kertoo.
Joo siis mulla on ollut tapana puhua nama selvaksi jo ennen ensimmaista seksikertaa. Ja kerroin siten myos miehelle, sanoin etta en pida lyomisesta tai lapsimisesta tai ylipaatansakaan satuttamisesta sangyssa - tama oli miehelle ookoo, ei itsekaan koe etta toisen satuttaminen kuuluu seksiin, satunnaisia hiuksista kiinni pitelemisia ym lukuunottamatta (tama on mulle ihan jees).
Mutta siis voihan olla etta AP:n mies on muuttunut suhteen aikana ja nyt ns. yllattaen haluaa naita enemman extreme juttuja.
Mä muutuin toisinpäin, eli kun löysin sen turvallisen parisuhteen jossa minua ja tarpeitani kuunnellaan ja toteutetaan automaattisesti, niin bdsm jäi. Olen miettinyt tätä ja tullut siihen tulokseen OMALLA kohdallani, että tuon tyylinen "leikki" varmisti sen, että saan olla myös halun ja tekemisen kohteena, eikä aina vain niin että kinuan mieheltä viikkotolkulla, ja lopulta saan vain pikaisen törkkäyksen vehkeellä, räplättyäni itseni ensin märäksi. Eli jäin vaille huomioonottamista, ja sitä että minun vartaloani ihaillaan, tutkitaan, rakastetaan, ja että minua halutaan yhtälailla kuin itse halusin toista. Nykyinen mieheni osoitti olevansa kaikkea sitä mitä olin aina tarvinnut ja halunnut, joten leikkimisen tarve jäi minulta pois.
Joo siis mulla sama. Olen aikoinani kokeillut kaikkea ja nykyisessa suhteessa tosiaan ihan pelkka "vanilja" riittaa.
Tunnen myos ihmisen jota on teinina kaytetty s*ksuaalisesti hyvaksi sukulaismiehen toimesta aika pitkaankin, han on myos nykyaan kova BDSM-fani ja on mm. nayttanyt miten kummatkin rinnat ovat olleet taysin sinisina (yhta mustelmaa siis) ja pepun ja polvitaipeiden valinen alue yhta verinaarmua piiskaamisesta. Jotenkin, vaikka avoimena mieleni pyrin pitamaankin, tulee tuosta mieleen etta ko. ihminen ei ehka ole henkisesti ihan terve.
Mutta ehka ma en vaan sisaista BDSM:n saloja. o_0
Tai ehkä ei ole yhtä ainoaa tapaa sisäistää niitä saloja :)
Mä myönnän näin jälkeenpäin että itselläni kyse oli sitten kuitenkin tosiaan muusta kuin itse bdsm:stä. Eli siitä että tarvitsin sitä saadakseni jotain muuta.
Henkilö kenen kanssa pisimpään sessioita vietimme, oli isänsä piiskaama mies, joka piiskasi lapset jos he erehtyivät "aikuisten juttujen " aikana makuuhuoneeseen menemään vaikka painajaista nähtyään.
Hän itse kertoi että varmaan siksi hän on nykyään tällainen.
Ymmärrän hyvin ap:ta, että jos jotain asiaa ihan oikeasti EI HALUA toteuttaa ja se ei kuulu mun seksuaalisuuteen, niin ei se "kompromissi" ja miehen mieliksi tekeminen ole järkevä tie. Jos seksistä tulee ahdistavaa, niin se on aikalailla syöksykierre koko parisuhteelle sitten. Toiseen ei voi enää luottaa ja rakastaa yhtä ehdoitta, jos tietää että hän ei välitä mun ahdistuksesta vaan painostaa tekemään asiaa, josta tietää että en nauti.
Eri asia on sopia sänkyasioista yhdessä, että joo voin istua sun naamalla, vaikken oikein itse siitä syty. Mutta totta kai, sun tähden teen sen mielelläni. Tai että saat ottaa hiuksista kiinni, vaikka se tekee vähän kipeää mutta ei sillä tavalla että sytyttää tms. Tehdään myönnytyksiä puolin ja toisin.
Mutta kyllä ihminen omat rajansa tuntee. MIKSI pitää joustaa sellaiselle alueelle, joka oikeasti tuntuu vain huonolta ja kaikki halut katoaa. Siinä käy just noin, että se painostava osapuoli vielä suuttuu "mikset nauti, mikset tee kuten mun mielikuvissa, voisitko olla enemmän mukana tässä!!" ja itse koettaa vain selvitä tilanteesta ja näytellä ettei tämä ole tosi vastenmielistä. Mmmm nam kuulostaapa ihanalta ja romanttiselta...?
Ero ei ole maailman kauhein asia, siitäkin pääsee yli! Pääset painamaan ihania miehiä, jotka tahtoo sulle hyvää. Ja miehesi saa jonkun naisen, joka haluaa intopinkeenä tunkea dildoja sen pyllyyn. Turha jäädä liian kiinni suhteeseen vain lasten takia.
Itselle ois kyllä täysi deal breaker jos olisi sub mies, joka haluaa että sidon kiinni ja läksytän ja piiskaan. Ei siksi että siinä on jotain väärää, vaan koska se ei ole mun juttu, enkä mä halua tehdä sellaista. Eikä mun onneksi tarvitse tehdä mitään sellaista, mistä tulee vahvasti epämukava olo.
Olen ollut AP aika tavalla samassa tilanteessa. Mun miehelle tosin olisi sopinut sekä dom että sub -rooli, mutta kumpikaan ei kiinnostanut mua. Kokeiltiin joskus ja indikoin aika selvästi etten ole innostunut. Sitten meni vuosi/kaksi ja taas sama asia oli jossain muodossa esillä. Yleensä sen jälkeen kun seksielämämme alkoi syystä tai toisesta vilkastua. Mitään yli-innokasta meillä ei ole koskaan ollut, yleensä 1 krt kuussa ja lapsien kotona asuessa 3 kk tauotkin oli mahdollisia. Tein sitten joskus täysin selväksi, että minä en ole hänen BDSM ehdotuksistaan kiinnostunut ja pidän erittäin loukkaavana, että hän niitä sinnikkäästi tuo esiin. Samalla sanoin, että en myöskään halua, että hän puuttuu pukeutumiseeni mitenkään. Voin joskus laittaa hameen jos haluan, mutta sen alle valitsen kaiken itse. Tämä oli myös aihe, jossa ns. koin 'toivomuspainostusta'. Sen jälkeen, ja siitä on jo lähes 10 vuotta, mies ei ole toiveisiinsa palannut.
N48
Vähän sama kun yrittäisi pakottaa heteron homostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin ap:ta, että jos jotain asiaa ihan oikeasti EI HALUA toteuttaa ja se ei kuulu mun seksuaalisuuteen, niin ei se "kompromissi" ja miehen mieliksi tekeminen ole järkevä tie. Jos seksistä tulee ahdistavaa, niin se on aikalailla syöksykierre koko parisuhteelle sitten. Toiseen ei voi enää luottaa ja rakastaa yhtä ehdoitta, jos tietää että hän ei välitä mun ahdistuksesta vaan painostaa tekemään asiaa, josta tietää että en nauti.
Eri asia on sopia sänkyasioista yhdessä, että joo voin istua sun naamalla, vaikken oikein itse siitä syty. Mutta totta kai, sun tähden teen sen mielelläni. Tai että saat ottaa hiuksista kiinni, vaikka se tekee vähän kipeää mutta ei sillä tavalla että sytyttää tms. Tehdään myönnytyksiä puolin ja toisin.
Mutta kyllä ihminen omat rajansa tuntee. MIKSI pitää joustaa sellaiselle alueelle, joka oikeasti tuntuu vain huonolta ja kaikki halut katoaa. Siinä käy just noin, että se painostava osapuoli vielä suuttuu "mikset nauti, mikset tee kuten mun mielikuvissa, voisitko olla enemmän mukana tässä!!" ja itse koettaa vain selvitä tilanteesta ja näytellä ettei tämä ole tosi vastenmielistä. Mmmm nam kuulostaapa ihanalta ja romanttiselta...?Ero ei ole maailman kauhein asia, siitäkin pääsee yli! Pääset painamaan ihania miehiä, jotka tahtoo sulle hyvää. Ja miehesi saa jonkun naisen, joka haluaa intopinkeenä tunkea dildoja sen pyllyyn. Turha jäädä liian kiinni suhteeseen vain lasten takia.
Itselle ois kyllä täysi deal breaker jos olisi sub mies, joka haluaa että sidon kiinni ja läksytän ja piiskaan. Ei siksi että siinä on jotain väärää, vaan koska se ei ole mun juttu, enkä mä halua tehdä sellaista. Eikä mun onneksi tarvitse tehdä mitään sellaista, mistä tulee vahvasti epämukava olo.
Taa on ihan alyttoman hyva kommentti, seka kokonaisuudessaan mutta etenkin nuo lihavoimani kohdat. AP, mieti naita!
Tossa kursiivikohdassa tuli kahvit nenasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyseessä tuossa vaiheessa on jo suostumuksellinen raiskaus. Eli toinen on painettu sellaiseen asemaan missä hän ei kykene sanomaan ei, vaan homma toimii ikään kuin molemmat sitä haluaisivat.
Niin ja se on kumma ettå seksissä se mitå uutta mies haluaa kokeilla on aina naista loukkaavaa ja fyysisesti satuttavaa. En pysty keksimään seksiä jossa mies joutuisi kokemaan kipua. Mies joka haluaa satuttaa naista ei halua seksiä vaan keksii keinoja loukata ja alistaa naista.
Jossakin oli kysely jossa oli kysytty halua anaaliseksiin ja naisista sitä halusi 7% ja miehistä meilkein puolet. Eli hyvin kuvaavaa. Naiset eivät sitä halua mutta miehet jatkaa painostusta. En ihmettele enää naisten halua olla parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyseessä tuossa vaiheessa on jo suostumuksellinen raiskaus. Eli toinen on painettu sellaiseen asemaan missä hän ei kykene sanomaan ei, vaan homma toimii ikään kuin molemmat sitä haluaisivat.
Niin ja se on kumma ettå seksissä se mitå uutta mies haluaa kokeilla on aina naista loukkaavaa ja fyysisesti satuttavaa. En pysty keksimään seksiä jossa mies joutuisi kokemaan kipua. Mies joka haluaa satuttaa naista ei halua seksiä vaan keksii keinoja loukata ja alistaa naista.
Jossakin oli kysely jossa oli kysytty halua anaaliseksiin ja naisista sitä halusi 7% ja miehistä meilkein puolet. Eli hyvin kuvaavaa. Naiset eivät sitä halua mutta miehet jatkaa painostusta. En ihmettele enää naisten halua olla parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Paitsi että ap:n tapauksessahan mies haluaa nimen omaan olla itse se satutettu...
Täysin sama meillä. Miehen mieltymykset menneet koko kymmenen vuoden ajan rajumpaan suuntaan ja tämä ahdistaa paljon. Vaikka luotan täysin siihen, että mies ei väkisin tee mitään mitä en halua, tiedän että haluaa paljon rankempaa seksiä kuin minä. Aina on valtataistelu anaalista (saako koskea vai ei), haluaa puhua todella irstaita juttuja (haluaisi esim. panna kun olen juuri kakalla) jne.
Harmi ettei mikään tavallinen riitä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Voidaan olla kokonaan ilman. Ei ole mikään menetys mikromuna.
Tähän väliin vinkkaan kaikille muille siskolle että varsinkin näin kesäaikaan kannattaa hengailla yksin tai ystävättären kanssa jonkin vao-keskuksen liepeillä niin että on "available".
Voin vakuuttaa kokemuksesta että se kannattaa - voi siskot kun tietäisitte minkälaisia komistuksia niissä on, vaikka joka sormelle..
Mun vaimo kanssa painostaa minua. Siivota pitäisi ja hänen toiveiden mukaisesti. Itse en haluaisi. Käsityksemme siisteyden tasosta eroaa täysin.
Aina tasaisin väliajoin painostus on yleisempää. Itse olen tehnyt selväksi että kerta viikossa imurointi on mulle ehdoton ei. Välillä menee perille mutta aina hetken päästä ”painostus” jatkuu.
Hemmo P kirjoitti:
Mun vaimo kanssa painostaa minua. Siivota pitäisi ja hänen toiveiden mukaisesti. Itse en haluaisi. Käsityksemme siisteyden tasosta eroaa täysin.
Aina tasaisin väliajoin painostus on yleisempää. Itse olen tehnyt selväksi että kerta viikossa imurointi on mulle ehdoton ei. Välillä menee perille mutta aina hetken päästä ”painostus” jatkuu.
Palataan asiaan siinä vaiheessa kun vaimosi haluaa ulostaa suuhusi tai katsoa kun panet vanhaa miestä kakkoseen (jos siis et satu sellaisesta tykkäämään. Jos tykkäät niin keksitään toiset esimerkit, joilla tajuat seksin ja kodinhoidon eron).
Vierailija kirjoitti:
Rupea itse liian rajuksi. Annat miehen alistua ja sidot hänet kunnolla. Sitten vetelet paistinpannulla ympäri korvia. Saattaa olla ettei halua toista kertaa.
Voi tuntua pelottavalta ja sairaalta kun seksuaalisadisti piiskaa puolisoaan saaden tämän huutamaan kivusta. Kuitenkin masokisti tarvitsee kumppania joka haluaa aidosti alistaa ja tuotta kipua. Moni seksuaalisadisti tosin varmaan häpeää tätä puolta itsestään Ei halua rakkaansa näkevän itseään nauttimassa kun piiskaa rakastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin oli kysely jossa oli kysytty halua anaaliseksiin ja naisista sitä halusi 7% ja miehistä meilkein puolet. Eli hyvin kuvaavaa. Naiset eivät sitä halua mutta miehet jatkaa painostusta. En ihmettele enää naisten halua olla parisuhteessa toisen naisen kanssa.Paitsi että ap:n tapauksessahan mies haluaa nimen omaan olla itse se satutettu...
Ap voisi ostaa askartelukaupasta rottingin. Kostuttaa se ettei siitä lähde tikkuja, harkoitella piiskaamista tyynyihin ja yhtenä iltana yllättää miehensä. Mies olisi varmasti onnensa kukkuloilla:)