Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa sellaiseen seksiin josta en pidä.

Vierailija
09.08.2019 |

Tarvin vertaistukea, mielipiteitä, jotain? Onko kellään muulla ollut tilannetta, jossa mies haluaisi harrastaa selkeästi "rajumpaa" seksiä kuin mikä itselle tuntuu mielekkäältä? Meillä tämä tilanne on jatkunut jo vuosia, joskus se aina väistyy taka-alalle (esimerkiksi raskaus- ja pikkuvauva aikana) mutta aina se sieltä nousee uudestaan esiin. Mies siis tykkäisi kaikesta bdsm tyylisestä seksistä, sidonnasta, roolileikeistä, alistamisesta (erityisesti hän itse haluaisi alistua) jne. Minä taas en koe tätä aihealuetta millään lailla luontevana tai mielekkäänä. Olen miehen mieliksi yrittänyt, kokeillut, suostunut kaikenlaiseen näiden vuosien aikana. Usein tilanteet on päättyneet joko A) miehen pettymykseen, koska "en osaa" olla niinkuin hän ilmeisesti on etukäteen kuvitellut (pahimmillaan hän on tiuskinut että 'katsoisit vaikka googlesta' -tyylisiä lausahduksia) tai B) siihen että mies on tyytyväinen ja itsellä itku kurkussa.

Tämä kaikki on aiheuttanut sen että nykyään voin pahoin kaikesta aiheeseen liittyvästä, en haluaisi kuulla sanaakaan aiheesta. Itsetuntoni koko seksin suhteen on täysin poljettu maahan, tuntuu että olen viallinen kun en halua tämmöistä vaan tykkäisin ihan "tavallisesta" seksistä. Miehen mielestä se on tylsintä paskaa mitä kuvitella saattaa ja alkaa aina piikitellä ivallisesti tyyliin "niin kun et sä halua kuin peiton alla pimeässä samassa asennossa aina" jnejne. Sitten mies ihmettelee miksen halua häntä.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"itsellä itku kurkussa", kertoo juuri sinusta. Sinulle seksi on varmaan vain lapsien tekoa varten ja mitään uutta ei voi ihan vapaaehtoisesti tai jopa oma-aloitteisesti kokeilla? Nää vaniljaseksi tätit alkaa onneksi olemaan jo vähemmistössä.

Tuu poju tänne, niin paskon sun suuhun.  Ai ei vaniljapojulle maistu? Kyllä sun pitäis siitä tykätä, kun mun mielestä se on mukavaa.

Niin et ymmärrä että yhden asennon pimeässä jyystön ja kusipaska-leikkien välissä on vaikka kuinka paljon eri vaihtoehtoa. Ap:lla on vaan sellainen ongelma ettei halua kuin sitä yhden asennon jyystöä. Sinä ilmeisesti vaan sitä paskomista. Kumpikin tylsiä tyyppejä.

Jokainen saa määrätä omasta seksuaalisuudestaan ja asettaa rajansa juuri siihen ,mihin haluaa. Jos ei sairaat pervoilut kiinnosta tai vaikka ei seksi kiinnosta ollenkaan niin siihen ei muilla ole nokankoputtamista .

Jos ei ole valmis tulemaan vastaan toista seksissä, niin kannattaa pysyä vanhanapiikana/vanhanapoikana.

Jos ei ole valmis kunnioittamaan puolison rajoja, niin kannattaa pysyä vanhanapiikana/vanhanapoikana.

Vierailija
42/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pariskunnan osapuolet tykkäävät erilaisesta seksistä, pitää aina muistaa että kumpikaan ei ole lähtökohtaisesti oikeassa tai väärässä. On ihan yhtä ok pitää erikoisesta seksistä kuin "ihan tavallisesta".

Ainoa joka tässä on väärin on se että mies yrittää pakottaa sinut sellaiseen seksiin josta sinä et pidä. Toisaalta pitää muistaa että sinullakin on selkeästi vahva toive että mies olisi samanlainen kuin sinä ja pitäisi myös siitä seksistä kuin sinä pidät. Tämäkin on kohtuuton toive sinällään koska ei mies voi muuttua sinun kaltaiseksesi.

Ette selkeästi ole seksuaalisesti yhteensopivia ja tämä johtaa sitten kaikenlaisiin konflikteihin ja pahimmillaan siihen käytökseen jota miehesi harjoittaa sinua kohtaan. Ainoa tapa pelastaa tilanne olisi että löytäisitte jonkun oikeasti toimivan kompromissin asiassa. Ja silloin molempien pitäisi kyetä kunnioittamaan toisen haluja ja tarpeita niitä lyttäämättä tai tuomitsematta. Nyt kyllä kuulostaa että ette kykene siihen.

Mies on sairas ja pervo. Tähän auttaa se , että jättää sian. Tietyissä asioissa kompromissia eivät ole mahdollisia. Tämä pervo tyytyy siihen tai ottaa eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, siis todellisuus on se että mä rakastan seksiä. Tai ainakin joskus rakastin. Sellaista kahden toisiaan rakastavan ihmisen välistä seksiä. En halua aina "pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa", tuo heitto aloituksessa oli se mitä mieheni vittuilee mulle. Tykkään erilaisista asennoista, suuseksistä jne. Tämä mistä en tykkää on se, että mun pitäis yhtäkkiä kun olen ensin saanut lapset nukkumaan, heittäytyä jonkun dominan rooliin ja alkaa sitomaan ukkoa johonkin keittiönpöytään kiinni suukapula suussa.

OK. Eli teillä tehdään muutakin kuin pimeässä peiton alla ja yksi asento. Olisit kertonut heti alkuunsa, niin ei olisi jäänyt väärää käsitystä.

Etsikää tuosta kompromissi.

Tuo että pitää heittäytyä dominan rooliin kun on saanut lapset nukkumaan meni taas vähän yli, Porvoon puolelle...

Vierailija
44/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jotain uutta vai luulitko ennen lapsien tekoa että tämä vaihe menee ohi  miehellä?

Vierailija
45/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyseessä tuossa vaiheessa on jo suostumuksellinen raiskaus.  Eli toinen on painettu sellaiseen asemaan missä hän ei kykene sanomaan ei, vaan homma toimii ikään kuin molemmat sitä haluaisivat.

Kuinkahan moni avioliitto todellisuudessa on tällaista, jossa se vaimo on käytännössä raiskauksen uhri mutta silti pysyy siinä liitossa rahan, talon jne. takia?

Entisaikoina briteissäkin sanottiin että hääyönä kannattaa vain ajatella lippua ja kruunua, eli tehdä se valtion takia. Todellisuudessa niistä miehistä valtaosa oli sellaisia kuvatuksia etteivät vaimot heitä ilman taloudellista pakkoa olisi katselleet sekuntiakaan.

Nykyaika on sata kertaa parempaa kun voi valikoida ihan itse mm. persoonaan, ulkonäköön ja muihin seikkoihin liittyen juuri sellaisen miehen kuin haluaa eikä ole mikään taloudellinen pakko olla tuollaisten kusipäisten rumien mielipuolten kanssa.

Vierailija
46/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi on parisuhdetta jatkettu ja perhekin perustettu, kun seksimieltymykset ei yhtään toimi. Molemmille löytyisi varmasti paremmin sopiva pari.

Vierailija
47/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlainen seksi, joka jättää itkun kurkkuun, ei ole ok, tiedät sen itsekin. Normaalissa seksuaalisuudessa, myös bdsm:ssä kunnioitetaan toisen rajoja, poikkeuksetta.

Vierailija
48/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, siis todellisuus on se että mä rakastan seksiä. Tai ainakin joskus rakastin. Sellaista kahden toisiaan rakastavan ihmisen välistä seksiä. En halua aina "pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa", tuo heitto aloituksessa oli se mitä mieheni vittuilee mulle. Tykkään erilaisista asennoista, suuseksistä jne. Tämä mistä en tykkää on se, että mun pitäis yhtäkkiä kun olen ensin saanut lapset nukkumaan, heittäytyä jonkun dominan rooliin ja alkaa sitomaan ukkoa johonkin keittiönpöytään kiinni suukapula suussa.

Mä ymmärrän kyllä tuon. Sinä et ole domina, eikä sitä oikeasti voi sinulta vaatia, van te olette miehen kanssa epäsopivat toisillenne. Jos mun mieheni osoittaisi olevansa sub-mies, niin kyllä siitä ero tulisi. Tämä siksi koksa olen itse alistuva, ja tarvitsen miehen joka on dominoiva(sängyssä, ei muuten) jotta sytyn kunnolla. Jos mies olisi aistuva, niin hän voisi puolestani olla sitten vaikka nainen, yhtä paljon (eli vähän) haluaisin häntä .

Vierailija
49/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa kokonaan antamasta, niin ehkä se tavallinenkin seksi alkaa sitten hiljalleen miestä kiinnostaa. Jos mies taas lähtee, niin pääsetpä siitäkin riesasta eroon.

Ja näin saadaan taas yksi eroperhe.

Entä sitten? Tässä tapauksessa ero voi olla paras ratkaisu.

Jos ottaa eron joka miehestä, joka joskus haluaa vaan kokeilla jotakin uutta, tulee aika monta eroa.

Olen eri, mutta luitko nyt edes saman aloituksen? Ei ole kyse mistään uuden kokeilemisesta, tätä miehen toivomaa seksiä on jo harrastettu eikä mies enää muuta haluakaan. Eikä ap ole sanonut, ettei halua kokeilla mitään uutta. Hän ei vaan tykkää tuon tyyppisestä seksistä jota mies haluaa. On aika helkkarin paljon asioita joita sängyssä voi kokeilla ilman kenenkään alistamista, sitomista tai satuttamista.

Ei ole harrastettu vaan kokeiltu ja aina päättynyt pettymykseen.

Vierailija
50/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on täällä eikä seksiosastolla?

Vierailija
51/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli miehellä jossain vaiheessa tuota, joku 40 v villitys. En pystynyt selvinpäin niihin miehen juttuihin joten join itseni känniin ja annoin tehdä mitä tekee. Siitä tuli aika likainen ja paska olo, joten en suosittele. onneksi meidän tapauksessa meni ohi pahimmat kokeiluhalut parissa vuodessa.

Mitä hiivattia, kuka alentaa ihtensä noin vaikka kuin rakastaisi? Ei Jesus . Nyt tuo vainoaa sua loppuikäs.

Vierailija
52/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille sellainen dominasessio, mahdollisimman raju. Kunnolla piiskaa ja fistausta ettei ukko istu viikkoon. Ehkä alkaa sekin perusseksi maistumaan pienen kurinpalautuksen jälkeen.

Joo toi olis hyvä ja päälle haukut siitä jos mies vastustaa jotain ja domina kertomaan kuinka väärin mies toimii ja käskeä katsomaan googlesta kuinka kuuluu toimia.

Ja sano ap sille miehelle normiseksin jälkeen että mies oli ihan huono ja vääränlainen eikä onnistunut taaskaan sinua tyydyttämään.

Oikeasti pitäisi varmaan löytää se kultainen keskitie. Niin että molemmat saa mitä haluaa. Yhtä väärin se on pakottaa mies sellaiseen seksiin jota hän ei halua.

Vierailija
53/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ois tuollaisessa suhteessa, jos tämä on totta. Mutta kyllähän jotkut ovat. Sulle löytyis varmaan sopivampi kumppani muualta, kerää nyt itsetuntos rippeet ja eti uusi.

Vierailija
54/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan on painostava muillakin elämän alueilla? Miten sitä kestät?

Tämä on THE question. Kyse on vallankäytöstä.

Vierailija
55/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on täällä eikä seksiosastolla?

Koska tässä ei puhuta seksistä vaan miehen käytöksestä, joka liittyy seksiin painostamista.

Vierailija
56/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Eli teillä tehdään muutakin kuin pimeässä peiton alla ja yksi asento. Olisit kertonut heti alkuunsa, niin ei olisi jäänyt väärää käsitystä.

Etsikää tuosta kompromissi.

Tuo että pitää heittäytyä dominan rooliin kun on saanut lapset nukkumaan meni taas vähän yli, Porvoon puolelle...

Sä raukka taidat olla ainoa, jolle ap:n kirjoituksen luetun ymmärtäminen tuntui tuottavan suunnattomia ongelmia. Jos et ole peruskouluikäinen (jolloin tuota vasta opetellaan), neuvon hieman kehittämään lukutaitoa.

Ohis

Vierailija
57/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi jotkut teistä kommentoijista huutelette provoa, onko tää nyt oikeasti näin toisesta maailmasta että kenelläkään ei ole koskaan ollut vastaavaa tilannetta?

Mies ei ollut aluksi tälläinen, nämä "taipumukset" on ilmenneet pikkuhiljaa, kuten varmaan aina tämän tyyppisissä asioissa. Vai onko se nykyään tapana ensimmäisillä treffeillä jo kertoa kaikkein pimeimmätkin puolet itsestään? Toki käteväähän se olisi, säästyisi varmasti kaikkien aikaa ainakin.

Ja joku kysyi onko mies muutenkin hallitseva, vastaus on ei. Hän on enemmänkin myötäilijä kaikessa muussa elämässä, paitsi tämän yhden osa-alueen kanssa. Ap

Vierailija
58/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pariskunnan osapuolet tykkäävät erilaisesta seksistä, pitää aina muistaa että kumpikaan ei ole lähtökohtaisesti oikeassa tai väärässä. On ihan yhtä ok pitää erikoisesta seksistä kuin "ihan tavallisesta".

Ainoa joka tässä on väärin on se että mies yrittää pakottaa sinut sellaiseen seksiin josta sinä et pidä. Toisaalta pitää muistaa että sinullakin on selkeästi vahva toive että mies olisi samanlainen kuin sinä ja pitäisi myös siitä seksistä kuin sinä pidät. Tämäkin on kohtuuton toive sinällään koska ei mies voi muuttua sinun kaltaiseksesi.

Ette selkeästi ole seksuaalisesti yhteensopivia ja tämä johtaa sitten kaikenlaisiin konflikteihin ja pahimmillaan siihen käytökseen jota miehesi harjoittaa sinua kohtaan. Ainoa tapa pelastaa tilanne olisi että löytäisitte jonkun oikeasti toimivan kompromissin asiassa. Ja silloin molempien pitäisi kyetä kunnioittamaan toisen haluja ja tarpeita niitä lyttäämättä tai tuomitsematta. Nyt kyllä kuulostaa että ette kykene siihen.

Voiko raiskaus olla kompromissi?

Vierailija
59/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää näitä aloituksia joissa jokin itselle sopimaton on jatkunut jo vuosikausia. Ja se kerrotaan ikään kuin se olisi sen toisen vika. Kun vikahan on siinä, ettei itse osaa tehdä valintoja omaksi parhaakseen, tai ei osaa ajoissa vetää rajoja, jolloin kumppanin kanssa päästäisiin neuvottelemaan suhteen reunaehdoista.

Tai sitten se mies ei ole kertonut näistä "puolistaan" ajoissa - jos tämmöisiä haaveita on googlesta kuitenkin löytänyt. Miksi vastuu olisi sillä, joka on pelannut avoimilla korteilla?

Vierailija
60/96 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä kaverilla on tilanne että on naimissa ja rakastavat kovasti toisiaan. Hänen miehellä on fetissi jota kaverini ei pysty toteuttamaan ja mies ei kaverini mukaan pysty kovinkaan usein normaaliin seksiin. Silloin kun heillä on seksiä, se on kuulemma hyvää.

He ovat päätyneet ratkaisuun jossa kaverini mies toteuttaa fetissiään turvallisissa maksullisissa paikoissa ja kaverillani on rakastaja. Silti elävät toistensa kanssa avioliitossa, hellivät ja rakastavat toisiaan. Heillä on yhteisiä harrastuksia ja ovat selvästi hyvin läheisiä toistensa kanssa. Lapsia heillä ei ole.

Kuten moni on jo todennutkin, ap:n ongelma ei ole seksi sinänsä vaan miehen käytös jolla hän yrittää painostaa ap:n harrastamaan seksiä tavalla jota hän ei halua. Miehen halussa ei sinänsä ole mitään väärää. Kehottaisin teitä hakeutumaan seksuaaliterapeutin vastaanotolle sekä mahdollisesti myös perheterapiaan. Ehkä löydätte kompromissin halujenne ja toiveidenne välillä? Tai jos ette, toimisiko yllä kuvattu malli teillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi