Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamojen hinnat karanneet käsistä

Vierailija
08.08.2019 |

Kauheata ryöstöä, paljonko sinulla maksaa kampaaja? Pari sataa joka kolmas kuukausi värin ylläpitämiseen ja parin sentin tasoitus huh huh! Mietin oman värin kasvattamista. Tulisi iso säästö.

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä te käytte? Mä maksan 105€ hartiamittaisten hiusten pesu/raidat/leikkaus-operaatiosta Jyväskylän keskustassa sijaitsevassa kampaamossa. Aikaa menee lähemmäs 3h. Helsingissä sama operaatio Kampissa sijaitsevassa mestassa maksoi 140€ eli mitä teille tehdään jos menee 200€? 

Vierailija
102/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te käytte? Mä maksan 105€ hartiamittaisten hiusten pesu/raidat/leikkaus-operaatiosta Jyväskylän keskustassa sijaitsevassa kampaamossa. Aikaa menee lähemmäs 3h. Helsingissä sama operaatio Kampissa sijaitsevassa mestassa maksoi 140€ eli mitä teille tehdään jos menee 200€? 

Tätä minäkin ihmettelen. Kampissa minä maksan 120 e short bobin värjäyksestä ja leikkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pienellä paikkakunnalla kampaajalla noin 3-4kk välein. Hartiamittaisen tukan värjäys tai raidoitus +latvojen leikkaus 80-110€ riippuen vähän mitä muutoksia ja väriä. Hintaan kuuluu aina kampauksen teko. (Siis jokin letti, nuttura tai kihartaminen)

Itse asun isommassa kaupungissa, täällä vastaavat palvelut maksaa 160 eurosta ylöspäin. Vanhempani asuvat tuolla pikkupaikkakunnalla, yhdistän heidän luona käynnin samalle viikonlopulle kampaamoajan kanssa, niin en ihan vain sen kampaamon takia sinne aja.

Vierailija
104/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ja kukkaro kiittävät, jos lopettaa hiusten turhan värjäämisen. Latvojen tasoitus pitkille hiuksille ei paljoa maksa. Lyhyet vaativat leikkausta useammin. 

Vierailija
105/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään juuri kävin kampaajalla tyvivärjäyksessä ja kevyessä leikkauksessa ja hämmästelin miten halpa hinta siitä tulikaan! Viime kerralla maksoin toisella kampaajalla 70 e enemmän ja ainakin vielä olen oikein tyytyväinen.

Maksan hyvin mielelläni nykyisen kampaamoni ottaman hinnan, se on kaikki vain itselle ja niin kuin olen aina sanonut: olen sen arvoinen.

Senkin takia töissä käyn, että voin hieman hemmotella itseäni ja kampaamokäynti on pitkäkestoinen hemmottelu. Säästän sitten jossakin muussa, mutta kampaajalla aion käydä 5-6 viikon välein aivan varmasti.

Tämä viesti kuulostaa kuin suoraan kampaaja ystäväni suusta. Hemmottelua, hemmottelua...

Vierailija
106/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö vinkkaamaan kuka Turun suunnalla leikkaa noin halvalla? Tarttis itelle löytää leikkuuaika.

Turun ydinkeskustassa on monia mamupartureita. Hinnastot lukee ikkunoissa/ kylteissä liikkeen ulkpouolella ja monet ottaa asiakkaita myös ilman ajanvarausta eli kävelet vaan sisään

Vierailija
107/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut hiusteni värjäämisen jo 5 vuotta sitten. Pari vuotta kesti, että kaikki väri ja karheat hiukset olivat poissa. Enää en aio värjätä. Hiukset ovat paljon parempilaatuiset nyt. Eli mun hiustenleikkaus ei juuri maksa mitään:)

Vierailija
108/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin jo 10 vuotta sitten että pitkät värjäämättömät hiukset tulevat niin edullisiksi etten muita haluan. Kerran vuodessa käyn tasoittamassa latvat kampaajalla. Toinen syy päätökseen oli kemikaalit, en halua niitä kehooni hiusvärien muodossa.

Vierailija
109/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenleikkaus 45 euroa, Helsinki.

Väriä en enää ota kampaajalla, koska en ole siihen kuitenkaan tyytyväinen.

Ja useampaa kampaamoa olen kokeillut, selittänyt ja vielä kuvasta näyttänyt mitä haluan. Edes mitään vaikeaa ja ihmeellistä en ole pyytänyt.

Viimeksi pyysin vaaleanruskeaa, mutta jotenkin asia kääntyi niin, että lähdin kampaamosta hiukset tumman punaruskeina. Ajattelin, että tämä ei voi olla totta.

Värjään itse ja lopputulos on ollut hyvä. Osaan värjätä hiuksia, mutten osaa leikata.

Leikkaajaksi riittää keskinkertainenkin kampaaja, minulla on helppo malli. Oma kampaajani osaa kyllä leikata hyvin, eikä tuo 45 euroa ole liikaa.

Vierailija
110/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kotipaikkakunnalla tuttavalla. Ei kannata käydä isoissa kaupungeissa. Tehkää kampaamokäynti samalla kun käytte kylässä maalla.

On puhuttavaakin kahvipöydässä ja pienyrittäjät pärjää paremmin.

Siitä huolimatta hinnat on nousseet maallakin enkä nykyisin värjää ollenkaan.

Vierailija
111/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kotipaikkakunnalla tuttavalla. Ei kannata käydä isoissa kaupungeissa. Tehkää kampaamokäynti samalla kun käytte kylässä maalla.

On puhuttavaakin kahvipöydässä ja pienyrittäjät pärjää paremmin.

Siitä huolimatta hinnat on nousseet maallakin enkä nykyisin värjää ollenkaan.

En todellakaan. Minulla on kaveri maalla ja hänen hiuksensa ovat kauheat. Tätimäiset ja keltaiset.

Kun on hyvän kampaajan löytänyt, ei sitä kande vaihtaa. Raidat ja leikkaus 125 e, hgin keskusta.

Vierailija
112/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikille sopii oma luonnollinen väri parhaiten. Ja leikkuu on helppoa. En käy ikinä kampaajalla.

Vierailija
113/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku. Erittäin hyvä kampaaja.

Hiukset ei ihan lyhyet mutta ei pitkätkään. Eli siis muotoon leikkaus, väri (raidat tms ihan sama, ei vaikuta hintaan), pesu ja kampaus +kahvi ;) 80-85€ käyn kerran kuussa ja maksan tuon mielelläni - lieneekö siinä sitten jo jokin vakiasiakkaan-kanta-ale ?

Mutta kannattanee vertailla hintoja.

Vierailija
114/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin värjäämiseen allergian takia ja harmittelin kun joudun olemaan harmailla maantienvärisellä tukalla loppu elämäni. Yllätys olikin suuri kun hiusten oma väri paljastui kauniin ruskeaksi. Sama väri oli ollut lapsena, mutta erilaiset hiusten rasitukset oli saanut kuvittelemaan sen harmaan tyvikasvun olevan se oikea väri.

Lyhyttä mallia pidin pari vuotta, mutta harmitti maksaa joka kuukausi 40 euroa leikkauksesta, joten nyt on pitkät joita tarvitsee leikata kerran vuodessa. Ja senkin teen kotona.

Joten, tällä kokemuksella suosittelen ainakin miettimään onko se värjäys todella sen arvoista (raha, kemikaalit, ajankäyttö).

Vierailija
115/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö vinkkaamaan kuka Turun suunnalla leikkaa noin halvalla? Tarttis itelle löytää leikkuuaika.

Turun ydinkeskustassa on monia mamupartureita. Hinnastot lukee ikkunoissa/ kylteissä liikkeen ulkpouolella ja monet ottaa asiakkaita myös ilman ajanvarausta eli kävelet vaan sisään

Jep, varsinkin jossei haittaa se, että on käteismaksu ja kuittia ei saa edes pyydettäessä....

Kyllä Turussa ihan veronsa maksaviakin edullisia kampaajia löytää. Alkaen ainakin nuo ’walk in’-kampaamot monien markettien vieressä.

Vierailija
116/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja useimmilla käy kortti + saa kuitin, vaikka hiljattain Turkulainen kirjoittikin asiasta vähän toiseen malliin.

Vierailija
117/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, varsinkin jossei haittaa se, että on käteismaksu ja kuittia ei saa edes pyydettäessä....

Kyllä Turussa ihan veronsa maksaviakin edullisia kampaajia löytää. Alkaen ainakin nuo ’walk in’-kampaamot monien markettien vieressä.

Voithan sä kysyä ennen hiusten leikkuuta käykö kortti ja saako kuitin. Useimmilla käy/saa. Typerää tuommoinen vihjailu *PISTEPISTEPISTE*

Vierailija
118/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ja katkera kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ja katkera kirjoitti:

20min miesten hiustenleikkuusta 35€ Helsingissä.

Tekee tuntia kohden meinaan 105€/h.

Kampaajat kitisee että samppoo maksaa, vuokra maksaa, sakset kuluu..

Itsekin olen yrittäjä, alla puolen miljoonan euron kone, eikä silti toivoakaan että voisin veloittaa 105€/h alvillista.

Olis pitänyt nuorena ruveta kultaa vuolemaan ja alkaa parturiksi eikä koneurakoitsijaksi..

Se on sinun häpeä, jos et osaa laskuttaa oikein. 

Ja yksikään tuntemani kampaaja ei kyllä ole miljonääri. 

Kyllä mä osaan laskuttaa oikein, nykyisillä sovelluksilla laskujen teko on hyvinkin virheetöntä.

Et ilmeisesti tunne kovinkaan monta kampaajaa?

Mutta urakan laskeminen on hepreaa? Kun pitää tulla tänne olemaan kateellinen kampaajille. Söpöä.

Vierailija
119/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä kysyä ennen hiusten leikkuuta käykö kortti ja saako kuitin. Useimmilla käy/saa. Typerää tuommoinen vihjailu *PISTEPISTEPISTE*

Niin, siitä oli just tehty tutkivaa journalismia, joten ei oo pelkkää vihjailua ja mutua vaan toimittajan tekemän testikierros ja faktaa. Valitettavasti.

Vierailija
120/204 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja useimmilla käy kortti + saa kuitin, vaikka hiljattain Turkulainen kirjoittikin asiasta vähän toiseen malliin.

Ootko oikein useimmissa käynyt itse tarkistamassa kuten se toimittaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän