Piia pajunen somehiljaisuus
Mitähän mahtaa olla sattunut kun on ollut jo kuukauden päivät hiljaa blogissaan ja yleensä lomistaan ilmoittaa hyvissä ajoin
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että jos joku onkin tuossa Belörffi -jutussa mukana. Joku Pian esikuva, bisnestoveri, koutsi ??
Aloin heti googlettamaan Minna Pajulahtea, kun tuossa jutussa oli mainittu 34-vuotias nainen. Mutta olikin vanhempi.
Pakkohan tämän on liittyä Tampereen koksu -keissiin. Sopii täysin ajallisesti tämä blogihiljaisuus ... Ja veikkaan että Piialla juuri liittymäkohta on tämä pidätettynä ollut 34-vuotias pirkanmaalainen liikunta-alan yritystä pyörittävä nainen... Ajattelin ensin että Piia itse olisi ollut kopissa, mutta ikä ei täsmää. Eikä koutsi Pajulahdenkaan ikä kuten jo ylempänä sanottiin. Eli kuka on tämä 34-vuotias yrittäjä?
^ No niin, salapoliisimammat! Täällähän kaivetaan tieto esiin vaikka kiven alta :D Joku varmasti tietää jotain
Niin ... murha.infokaan ei tiedä kuka kyseessä?
Edelleen Piia toi blogissa tätä asiaa esille, mutta ei ollut vielä valmis kertomaan asiasta tarkemmin. Sen toki hänelle suonkin, mutta silti uteliaana mietin mitä hänelle on tapahtunut. Olisiko aviomies voinut sotkeutua tähän huumejuttuun jotenkin?
"Itse olen puhunut asiasta paljon ja melko suoraan, enkä edes yritä piilotella asioita ympäriltäni. Monet frendit ovatkin sanoneet, että alkuun pelkäsivät, millaisen Piian he joutuvat kohtaamaan ja miten suhtautua tähän kaikkeen. He myös ovat miettineet, että haluanko puhua asioista vai olla puhumatta."
"Matkaa on edelleen aivan todella paljon edessä, eikä realiteetit ja asioiden lopullisuus muutu mihinkään, mutta usko ja luotto elämään on alkamassa palautua. Ja minä myös."
Piia ja Sofia on kavereita facessa, mutta toisaalta piirit on pienet. Mä veikkaan liittyvän tähän huumejuttuun, mutta voidaanko näin nopeasti todeta syyttömiksi? Tulee siis mieleen, että ovat myös olleet ehkä miehen kanssa syytettyjen penkillä. Edelleen on myös fiilis, että olis saanut lapsettomuusdiagnoosin tms
En usko että mikään lapsettomuusdiagnoosi saisi Piiaa tuohon tilaan, koska potentiaalisesti tuo elämäntapa/fitnessurheilu aiheuttaa lapsettomuutta ja varmasti älykkäänä ihmisenä hän tämänkin mahdollisuuden tiedostaa ja on ihan fine sen kanssa.
Mulle tuli ekasta kryptisestä blogipostauksesta suoraan sanottuna mieleen päällekarkauksen/väkivallan uhriksi joutuminen, mutta jotenkin tuo viimeisin postaus antoi olettaa joitan muuta, kuten nyt vaikka tuohon mainittuun Tampereen juttuun liittyvää.
Ja anteeksi kun spekuloin tällaisella, mutta bloggaaja itse valitsee kertoa asioista peitellyn avoimesti.
^ No sehän se juuri on, joka aiheuttaa niitä spekulaatioita ja herättää mielenkiintoa. Kuten esim se Hartolan tapaus. Olisi jäänyt siihen, että lapsi kuoli kotonaan, ei epäillä rikosta. Mutta kun poliisi kirjoittaa tiedotteessaan, että tapaus on niin järkyttävä, ettei siitä kerrota muuta julkisuuteen, niin totta kai Keskustelupalstat räjähtää
Onko Piialla yhteyksiä tähän Susannaan, joka on nyt vangittu. Siis Nikon siskoon, Keekin eksään ? Onko hän tuo jo aiemmin vangittuna ollut 34 -vuotias?
Jos Piia ollutkin itse vangittuna?
Vierailija kirjoitti:
Jos Piia ollutkin itse vangittuna?
Tätä itsekin epäilin. Tosin uutisoitu on että vangittuna ollut nainen oli 34 -vuotias eli ei täsmää ... Mutta eihän se tarkoita että kaikki pidätykset olisi annettu julkisuuteen?
Taas somehiljaisuus, blogi toistaiseksi tauolla
Kirjoitti, ettei olisi uskonut että voi sattua omalle kohdalle. Voisiko tosiaan liittyä lapsettomuuteen/keskenmenoon.
Kyllä luulen että on sekaantunut koksujuttuun... Tosiaan blogi ei ole päivittynyt pariin viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulen että on sekaantunut koksujuttuun... Tosiaan blogi ei ole päivittynyt pariin viikkoon.
Mistä päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Lisää tietoa? Ovatko eronneet?
Tästä tuli mieleen, että näissä kahdessa viime instapäivityksessä korostanut "palanneensa rakkaan kainaloon" ja että puoliso nyt suurimpana tukena ja turvana, mitä ei aiemmin ole noin voimakkaasti tuonut esiin. Toki jos on vaikeaa niin aivan ymmärrettävääkin, mutta haluaako sit rivien välistä kertoa, että ero tässä nyt ei ainakaan ole käsillä.
Entinen ammattilais fitnessurheilija, bloggaaja yms. yms.