Piia pajunen somehiljaisuus
Mitähän mahtaa olla sattunut kun on ollut jo kuukauden päivät hiljaa blogissaan ja yleensä lomistaan ilmoittaa hyvissä ajoin
Kommentit (67)
En usko, että on kyse kenenkään kuolemasta tai keskenmenosta. Kirjoituksensa perusteella joku on pettänyt luottamuksen, sanoi esim. että toivottavasti en koskaan saakaan tietää kaikkea?? Ehkä kertoo tarkemmin, ehkä ei, jääkäämme kihisemään uteliaisuudesta.
Ei varmaan mies pettänyt ... instassa mainitsi miehen turvallisen kainalon ?
Joku on kuollut ja piste. Toi ”joku on pettänyt luottamuksen” haloo,ei ole niin järisyttävä asia että pitäisi kuukauden taukoa somesta ja menettäisi siinä samalla monien satojen ellei tuhansien eurojen edestä rahaa kun ei tee blogiin postauksia yms. Kyllä tässä on jostain vakavammasta kyse.
Mä oon kihissyt tämän asian kanssa jo monta päivää! Keskenmeno ei tullut mieleenkään, eikä edes Pöpön kuolema. Ensimmäinen vaihtoehto voisi olla mahdollinen tai ainakin yksi niistä.
Ekana tuli mieleen, että mies on pettänyt, mutta instassa puhui miehen turvallisesta kainalosta. Jotenkin mulla on sellainen fiilis, että joku kuollut onnettomuudessa tms yllättäen. Lisäksi kuulostaa siltä, että joku läheinen olisi pettänyt luottamuksen pahasti.
Tuolla toisessa keskustelussa sanottiin, että on eronnut ja joku Johanna-niminen bikinimuikki liittyy kuvioon.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3143470/miten-tuo-piia-pajunen-voi-olla…
Eronnut vai käynyt eron partaalla? Kuka Johanna kyseessä?
Jos eronnut, niin miksi puhui miehen turvallisesta kainalosta? Mä kyllä luulen, että mies on pettänyt. Luultavasti pidempäänkin
Vierailija kirjoitti:
Jos eronnut, niin miksi puhui miehen turvallisesta kainalosta? Mä kyllä luulen, että mies on pettänyt. Luultavasti pidempäänkin
Ei kai kukaan halua enää pettäjän kainaloon mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua enää pettäjän kainaloon mennä?
Ei kai se miehen kainaloon käpertyisi, jos ovat eronneet?
Joo kyllä se ero taitaa olla, ei oo sormustakaan enää :(
Ei ole vanhoissakaan kuvissa sormusta
Sormus kyllä näkyy instassa ja "kun elämä heittää ympäri" -postauksessa.
Siis naimissa oleva nainen sugardeittailee? Ootko ny tosissasi?
Sain sen käsityksen että joku on tehnyt itsemurhan tms. Kun oli lause missä "vaikuttaa niin moniin"
Vierailija kirjoitti:
Sain sen käsityksen että joku on tehnyt itsemurhan tms. Kun oli lause missä "vaikuttaa niin moniin"
Sama tuli mulla mieleen, itseasiassa se 15v poika joka oli tappanut itsensä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006214862.html Liittyisikö jotenkin tähän vyyhtiin? Joku kaveri ollut sotkeutunut hämäräbisneksiin tms.? Ainakin huomattavasti todennäköisempää kuin joku saakelin sugardeittailu 😅 Kuinkahan moni teistä edes lukee Piian blogia?
Ilona12345 kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006214862.html Liittyisikö jotenkin tähän vyyhtiin? Joku kaveri ollut sotkeutunut hämäräbisneksiin tms.? Ainakin huomattavasti todennäköisempää kuin joku saakelin sugardeittailu 😅 Kuinkahan moni teistä edes lukee Piian blogia?
Aika dramaattinen postaus kyllä, jos kaveri "vain" sekaantunut hämärähommiin, täytyy olla muutakin. Liittyä Piian omaan yritykseen tms. Tai sitten on lisäksi muutakin. Tuo "kaikkiin kysymyksiin ei saa vastausta" voisi hyvinkin viitata siihen keskenmenoon/-menoihin.
Tuli vaan mieleen että jos joku onkin tuossa Belörffi -jutussa mukana. Joku Pian esikuva, bisnestoveri, koutsi ??
Joku läheinen on vetänyt maton Piian jalkojen alta ja tehnyt jotain tosi satuttavaa/loukannut. Täytyy olla jokin perheenjäsen tms. Onkohan mies pettänyt?