Persut on edelleen gallupissa suurin puolue
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoitin äänestäväni persuleita mutta äänestin oikeasti vihreitä.
Missähän persujen äänestämisestä annetaan pisteitä? Itse ainakin olen lähinnä ollut hiljaa asiasta ja kuunnellut kun muut kauhistelevat kahvipöydässä, että "mistä näitä hirveitä persuja tulee". Sen sijaan punavihreyttä pidetään jostain syystä osoituksena "sydämen sivistyksestä".
Minä en usko ylen vihervasemmistopropakandaa. Oikeasti Perussuomalaisten kannatus on jo kolmessakymmenessä prosentissa ja käyrä näyttää yhä ylemmäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saaattans, mitä takapajuisia juntteroita. Pers-ukkoon ei koskisi edes terävällä tikulla
En pidä itseäni takapajuisena. Olen valmistumassa tohtoriksi ja asun Länsi-Helsingissä. Vaimo töissä luovalla alalla.
Sellaiset fantasiat apukoulupudokkaalla tällä kertaa. :D
Pidät itsepintaisesti kiinni fantasiastasi, jonka mukaan keskiluokka ei olisi vyörymässä Persuihin. Katsotaan ihan rauhassa, kauanko pystyt pitämään sitä yllä.
Aika monelle demareita äänestäneelle oli kova paikka, kun SDP otti Keskustan hallitukseen. Siksi se Keskusta sai niin vähän ääniä, koska sitä ei enää haluttu hallitusvastuuseen. Lisäksi ma mu tus ärsyttää yhä useampia.
Vauvapalstalla tiedetään jo syy tulokseen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3522367/galluphaastattelija-vaaristelee…
Nykyinen hallitus sotkeutuu joka päivä pahemmin ja pahemmin omaan näppäryyteensä ja tasoittaa siten tien ennennäkemättömälle persujen nousulle.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen hallitus sotkeutuu joka päivä pahemmin ja pahemmin omaan näppäryyteensä ja tasoittaa siten tien ennennäkemättömälle persujen nousulle.
Ei, vaan toi persujen koko ajan kierroksia ottava persuilu nátseineen ja "ampumaleireineen" pelaa nimenomaan juuri vihreiden pussiin. Mitä enemmän näitä tulee julki ja mitä enemmän jotkut etnopellet ilmoittelevat jotain "suomalaisuusprosenttejaan", sitä enemmän kansan antipersumentaliteetti ja vihreiden kannatus kasvaa.
Persujen nykyisen kannatuksen voi taas laskea aika suoraan kepun heikosta kannatuksesta. Toisin sanoen kepulaiset ikäloput mummot ja papat, joille nykyinen kepu on ihan liian moderni ja sivistynyt, ovat vaihtaneet persuihin. Niille politiikan pitää olla tarpeeksi junttia ja ahdasmielistä punaniskahíhhulointia, jota persut tarjoavat enemmän kuin riittävästi. Se ei toki ole kovin kauaskantoista, koska juuri tuosta persuihun loukanneesta vanhojen pierujen rykmentistä kato käy koko ajan, siinä missä vihreät saa täysi-ikäistyvistä koko ajan persuja selvästi enemmä uusian äänestäjiä.
Jos kokoomus ei saa rivejään järjestykseen ja houkuteltua liberaalin siiven äänestäjiä takaisin vihreistä, niin vihreät ovat jo parin vuoden Suomen selvästi suosituin puolue. Persut takaavat sen tällä etno- ja nasupelleilyllään.
Virhemarginaali 2 prosenttiyksikköä suuntaansa vie taas mukavasti pohjaa tältäkin kannatuslukemauutiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saaattans, mitä takapajuisia juntteroita. Pers-ukkoon ei koskisi edes terävällä tikulla
En pidä itseäni takapajuisena. Olen valmistumassa tohtoriksi ja asun Länsi-Helsingissä. Vaimo töissä luovalla alalla.
Luovalla alalla...heh heh
Ainoa luova asia mitä sinä itse teet on persujen haukkuminen?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen pikkurikollinen puliukko, myyn halvaantunutta vaimoani viinasta ja aion ensi vaaleissakin äänestää kokoomusta.
Älä ihmeessä kokoomusta äänestä, olet selkeästi meidän miehiämme!
T: Cityvihreä
Gallupit eivät kerro mitään todellisesta kannatuksesta. Gallupiin haastatellaan noin tuhatta ihmistä ja virhemarginaali niissä on useamman prosenttiyksikön. Eivät siis millään mittarilla luotettava lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan persuja!
Mitä sitten? Sinun vihasi on yhtä merkityksellinen ilmiö kuin pieru pyörremyrskyssä.
Otos 2051 ihmistä. Ei kovin kattava otanta Suomen äänioikeutetuista.
Mutta silti ei ole hallituspuolue :D
Vierailija kirjoitti:
Gallupit eivät kerro mitään todellisesta kannatuksesta. Gallupiin haastatellaan noin tuhatta ihmistä ja virhemarginaali niissä on useamman prosenttiyksikön. Eivät siis millään mittarilla luotettava lähde.
Ei tietenkään, jos se sotii omaa unelmaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kauheasti henkseleitä paukutella. Wappu-Rinne pääsi hallitusneuvottelijaksi viekkaudella ja valehtelevilla lupauksillaan.
Jos vaalit olisivat olleet vain viikonkin myöhemmin niin Antti Rinne olisi ollut toinen tai jopa kolmas.
Ei olla vasta kuin hallitustaipaleen alkumetreillä niin Antti Rinne on jo alkanut syömään lupauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Haluatko keksin? Et tee tohtorina yhtikäs mitään, koska niille ei ole töitä.
Ja hyvä persut! Toivottavasti kannatus kasvaa ja ensi vaaleissa tulee voitto! Toivon että sitten muut puolueet kielletään.
Yllättyikö joku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kauheasti henkseleitä paukutella. Wappu-Rinne pääsi hallitusneuvottelijaksi viekkaudella ja valehtelevilla lupauksillaan.
Jos vaalit olisivat olleet vain viikonkin myöhemmin niin Antti Rinne olisi ollut toinen tai jopa kolmas.
Ei olla vasta kuin hallitustaipaleen alkumetreillä niin Antti Rinne on jo alkanut syömään lupauksiaan.
Ja tämä nykyinen hallitus ei kasassa pysy 4-vuotta.
Torillako huutelit? Ja miksi?