Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut on edelleen gallupissa suurin puolue

Vierailija
08.08.2019 |

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perrussuomalaiset siis olisivat Suomen suurin puolue jos joku kävisi keräämässä nukkuvien persujen äänet kotisohvilta.

Vierailija
2/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen suosio kasvaa joka päivä niin pitkään, kunnes muut puolueet älyävät tehdä oikeat johtopäätökset ja ottaa persujen tavoitteita omiin ohjelmiinsa. Persujen karsastama ryhmä hoitaa joka viikko julkisuustyön persujen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saaattans, mitä takapajuisia juntteroita. Pers-ukkoon ei koskisi edes terävällä tikulla

Vierailija
4/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saaattans, mitä takapajuisia juntteroita. Pers-ukkoon ei koskisi edes terävällä tikulla

En pidä itseäni takapajuisena. Olen valmistumassa tohtoriksi ja asun Länsi-Helsingissä. Vaimo töissä luovalla alalla.

Vierailija
5/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni takapajuisena. Olen valmistumassa tohtoriksi ja asun Länsi-Helsingissä. Vaimo töissä luovalla alalla.

Luovalla alalla...heh heh

Vierailija
6/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovalla alalla...heh heh

Vaimoni on maisteri ja tosiaan töissä suvaitsevaisen kuplan sisäpuolella. Äänestää persuja ja ei ole erityisen takapajuinen henkilö.

Vierailija
7/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset fantasiat apukoulupudokkaalla tällä kertaa. :D

Vierailija
8/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jussi Halla-aho ei ole sisäministeri vaikka hän ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään?

Vierailija
9/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoitin äänestäväni persuleita mutta äänestin oikeasti vihreitä.

Vierailija
10/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut jyrää meitit!

Vierailija
11/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko Turkan mukaan politiikka on rikollista toimintaa ja olen taipuvainen uskomaan tämän. Rikollisessa maailmassa häikäilemättömimmät ja raaimmat roistot pärjäävät parhaiten. 

Vierailija
12/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättely tuntuu hyvältä, kun tietää että vihervassarit ovat raivoissaan.

Vierailija
13/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähättely tuntuu hyvältä, kun tietää että vihervassarit ovat raivoissaan.

Samat ajatukset :D

Vierailija
14/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
15/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen pikkurikollinen puliukko, myyn halvaantunutta vaimoani viinasta ja aion ensi vaaleissakin äänestää kokoomusta.

Vierailija
16/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät itsepintaisesti kiinni fantasiastasi, jonka mukaan keskiluokka ei olisi vyörymässä Persuihin. Katsotaan ihan rauhassa, kauanko pystyt pitämään sitä yllä.

Vierailija
17/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka persuista ei pidä, niin poliittiset kilpailijat eivät voi kiistää, että perussuomalaiset ovat tähän mennessä olleet oikeassa.

Vierailija
18/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää, että vihervassarit ovat ilmiantamassa tätä ketjua sormet sauhuten, kun heitä ei näy kommenteissa.

Vierailija
19/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ, PERSU!

Vierailija
20/75 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa koville, kun sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme