Persut on edelleen gallupissa suurin puolue
Kommentit (75)
Persujen suosio kasvaa joka päivä niin pitkään, kunnes muut puolueet älyävät tehdä oikeat johtopäätökset ja ottaa persujen tavoitteita omiin ohjelmiinsa. Persujen karsastama ryhmä hoitaa joka viikko julkisuustyön persujen puolesta.
Hyi saaattans, mitä takapajuisia juntteroita. Pers-ukkoon ei koskisi edes terävällä tikulla
Vierailija kirjoitti:
Hyi saaattans, mitä takapajuisia juntteroita. Pers-ukkoon ei koskisi edes terävällä tikulla
En pidä itseäni takapajuisena. Olen valmistumassa tohtoriksi ja asun Länsi-Helsingissä. Vaimo töissä luovalla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni takapajuisena. Olen valmistumassa tohtoriksi ja asun Länsi-Helsingissä. Vaimo töissä luovalla alalla.
Luovalla alalla...heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovalla alalla...heh heh
Vaimoni on maisteri ja tosiaan töissä suvaitsevaisen kuplan sisäpuolella. Äänestää persuja ja ei ole erityisen takapajuinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset fantasiat apukoulupudokkaalla tällä kertaa. :D
Miksi Jussi Halla-aho ei ole sisäministeri vaikka hän ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään?
Minäkin ilmoitin äänestäväni persuleita mutta äänestin oikeasti vihreitä.
Jouko Turkan mukaan politiikka on rikollista toimintaa ja olen taipuvainen uskomaan tämän. Rikollisessa maailmassa häikäilemättömimmät ja raaimmat roistot pärjäävät parhaiten.
Vähättely tuntuu hyvältä, kun tietää että vihervassarit ovat raivoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähättely tuntuu hyvältä, kun tietää että vihervassarit ovat raivoissaan.
Samat ajatukset :D
Hei, olen pikkurikollinen puliukko, myyn halvaantunutta vaimoani viinasta ja aion ensi vaaleissakin äänestää kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät itsepintaisesti kiinni fantasiastasi, jonka mukaan keskiluokka ei olisi vyörymässä Persuihin. Katsotaan ihan rauhassa, kauanko pystyt pitämään sitä yllä.
Vaikka persuista ei pidä, niin poliittiset kilpailijat eivät voi kiistää, että perussuomalaiset ovat tähän mennessä olleet oikeassa.
Siitä tietää, että vihervassarit ovat ilmiantamassa tätä ketjua sormet sauhuten, kun heitä ei näy kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ottaa koville, kun sattuu.
Perrussuomalaiset siis olisivat Suomen suurin puolue jos joku kävisi keräämässä nukkuvien persujen äänet kotisohvilta.