katsoitteko eilen american beautyn? mitä piditte?
Kommentit (7)
Eli se kundi (sen tapetun miehen tytön poikaystävä) varmaan joutui syytetyksi siitä taposta kun ne oli tallettanut sellaista " tapatko mun faijan" " joo voin mä tappaa." Hyvä leffa mutta nyt en jaksanut 5 minuuttia kauempaa katsoa. Olen nähnyt monta kertaa.
ilmeisesti se olikin sitten sen oma vaimo. Ja se tyttö poikaystävänsä kanssa tuli ekana paikalle?
mistä sen niin varmasti tietää? Eihän sitä näytetty missään vaiheessa. Eikä asia muuten ole mitenkään oleellinen. Ei elokuvassa todellakaan ole kyse mistään murhamysteeristä.
Jos jäi epäselväksi niin puuttuu kyllä päättelykyky ihan totaalisesti.
asia. VAikka olen nähnyt leffan monta kertaa, ei ole tuo jäänyt mieleen.
mutta tästä en todellakaan henkilökohtaisesti pitänyt. Harmitti kyllä.
mutta se on musta yksi parhaimmista leffoista, jonka voisin katsoa vaikka kuinka moneen kertaan (sellaisia on tosi vähän)