Mies petti
Syyllistyi lievään petokseen ja velallisen epärehellisyyteen. Sakkotuomio.
En tiedä voiko suhdetta enää jatkaa. Olen itkenyt tauotta asiasta kuultuni. Mies lupaa ettei ikinä enää petä, mutta luottamus on mennyttä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
onko mies kantasuomalainen vai m-aa-h anmuutta - ja?
Tullut Irakista. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullut Irakista. ap
Pariterapia oli meillä ratkaisu. Asiaa käytiin läpi ja kyyneliltä ei vältytty, mutta edelleen yhdessä ja kumpikaan ei ole pettänyt.
N40 22 vuotta yhdessä
Tuo ”mitään ei tapahtunut” käytös loukkaa enemmän, kuin tapahtunut pettäminen. Vaikkei tilanne edennyt pidemmälle esim törkeään petokseen, pitäisi omien hälytyskellojen soida tässä kohti. Mies syyttele sinua eikä ole millänsäkään eli todennäköisesti ei pode huonoa omaatuntoa ja sama voi tapahtua uudelleen. Jos annat anteeksi mies oppii että alistut ja voi kohdella sinua näin eli todennäköisesti pettää tulevaisuudessa. Näytä miehelle missä rajasi menee ja eroa. Pallo on silloin miehellä näyttää rakastaako tarpeeksi korjatakseen tekonsa.
1/715 |
klo 22:13 | 10.10.2017
No yleensä jos en saa juteltua asioista niin kuin aikuiset ihmiset niin joutaa roskakoriin. Itse pyrin positiiviseen ilmapiiriin ja jos joku minusta ärsyyntyy niin toivon että sen kertoo eikä vittuile takaisin, koska se aiheuttaa nopeasti vain lisää riitaa. Lisäksi olen kokenut kateellisuutta ja halveksuntaa sekä alistamista. En tuollaista käytöstä voi sietää... Yritän selvittää tilanteen ja annan anteeksi jos se saadaan keskusteltua. Hyvät ystävät, olen tehnyt virheitä ja osaan pyytää anteeksi. Arvostan kovasti paria ystävää jotka olen tuntenut pidemmän aikaa. He antavat anteeksi ja antavat mahdollisuuden korjata virheet. Lisäksi pyrin tuomaan heidän elämään rikkautta. Minulle riittää noin 10 hyvää ystävää joiden kanssa voin jakaa ilot ja surut ja joihon luotan. Luottamus tosin rakentuu pitkällä aikavälillä. Uusien ystävien kohdalla se ei aina ole mahdollista heti. Ystäviä löytyy ihan ala-asteelta saakka ja lapsuudenkavereitakin on vaikka niiden kanssa ei juuri ole enään yhteistä, mutta soittelen ja olen muuten yhteyksissä. Oikeastaan on aina tarttunut yksi ystävä sieltä täältä elämään mukaan. En ikinä tyrkytä ystävyyttäni, mutta jos on samanlaiset mielenkiinnot ja muutenkin samanlainen ajatusmaailma niin yleensä löytyy jotain keskusteltavaa/tekemistä. Pärjään myös yksin ja olen matkustellut aika paljon sekä muuttanut paikkakunnalta toiselle. Voisi olla enemmän sidoksia ystäviin jos olisi aina asunut samalla paikkakunnalla. En kuitenkaan kadu mennyttä elämää. Olen onnellinen reissaaja ja uskon vielä löytäväni paikkani tässä suomen maassa viiden vuoden sisään. Tiedän jo tietyt asiat, osa on auki vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullut Irakista. ap
Koita vielä yrittää miehen kanssa. Ymmärrän että aiheuttaa päänvaivaa miehen teot, mutta jos teillä on yhteisiä lapsia niin yritä. Kyllä aika parantaa haavat,
Kerran petäjä aina pettäjä,