Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Match Tinderissä, kumpi viestittää?

Vierailija
08.08.2019 |

Sain eilen matchin Tinderissä, ihan normi partaäijä 50v. Minä 8-v nuorempi. Näin, että mies tykännyt minusta ja sit tuli match.
Ei miehestä ole kuulunut. Uskaltaako laittaa viestiä vai oliko nyt vaan niin, että en ollutkaan tarpeeksi kiinnostava, että mies laittaisi viestiä? Yleensä miehet laittaa heti viestiä, jos heitä kiinnostaa.. Mitä jos nainen laittaakin viestiä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpaa se enemmän kiinnostaa, eli 99% tapauksista mies.

Vierailija
2/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan viestiä laittele. Kunhan vaan katsellaan ja kerätään mätsejä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt tulkittavissa, että miestä ei kiinnosta...?

Ap

Vierailija
4/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei juuri kukaan mies oo laittanut viestiä.

5/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä viestiä🙂

Tavallaanhan mieskin voi ajatella että taas tuokin match on näitä tyypillisiä naisia, eli keräämässä osumia pönkittääkseen itsetuntoaan.

Aktiivisuus on aina positiivinen signaali 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle laittaa äijät viestiä, mutta tämä sai mun sukat pyörimään.. ja sekös ihmetyttää, että ei viestiä kuulu. En mitenkään röyhkeänä sano, vaan just sillon kun mua kiinnostaa niin ää miehestä ei kuulu. Kyseessä näyttäisi olevan kiva ja kiltti tyyppi..

Ap

Vierailija
7/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitki sitten vissiin vaan liian ruma.

Vierailija
8/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii kuinka paljon naiset saa tykkäyksiä. Niin on parempi että nainen pistää viestiä, koska kertoo suoralta kädeltä että on oikeasti kiinnostunut miehestä eikä vain ole keräilemässä niitä tykkäyksiä/matchejä.

Vierailija
9/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei juuri kukaan mies oo laittanut viestiä.

Johtuu siitä, että miehet, niin kuin minäkin esim. vessassa ka-kal-la ollessa vetelen vain oikealle kaikki, enkä edes katso mitä siellä on, tai jos ajan autoa, niin puhelin jalkojen välissä ja painellaan menemään vaan oikealle ja sitten myöhemmin tutkaillaan mitä on jäänyt haaviin. Sitten vasta niistä valkataan ne parhaat, joille viesti lähtee, kaikki muu on turhaa.

Vierailija
10/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluutsä antaa sille vai et? Jos haluat, laita viesti, jos et, niin unohda.

Vierailija
11/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä jos kiinnostaa! Ei kannata jäädä odottelemaan. Kyllähän sen sitten jo chattaillessakin varmasti huomaa jos miestä ei vaikka jostain syystä kiinnostakaan.

Vierailija
12/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitki sitten vissiin vaan liian ruma.

Joo se ehti saada jo paremman mätsin.

Vierailija
13/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole jatkuvasti Tinderissä eikä esimerkiksi työpuhelimessa ole ilmoitukset päällä. Mies ei siis välttämättä ole vielä huomannut mätsiä. Luontevinta kai olisi että se lähettää ensiviestin joka myöhemmin tykkää, eli se joka saa heti mätsi-ilmoituksen. Sitähän Tinderkin ehdottaa.

Vierailija
14/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsin saanut viestittää ainakin.

Vierailija
15/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kumpaa se enemmän kiinnostaa, eli 99% tapauksista mies.

Pakko sanoa että juuri näin. Pääsääntöisesti aika sama tuleeko näiden jantterien kanssa juttua, joten en juuri aloita keskusteluja, eikä harmita jos toinen ei. En silti koe keräileväni mätsejä, vaan voin kyllä jutustella ja nähdäkin, jos tyyppi on kiva ja jutut kiinnostaa. Jos mies ajattelee minusta samoin, ettei menetä mitään, niin sittenhän me ei kumpikaan olla menetetty mitään! Jos on joku poikkeuksellisen kiinnostava tapaus, niin totta kai laitan viestiä itse ekana.

Vierailija
16/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä niin olinkin liian ruma. :D :D

Tämä ulkonäkökeskeisyys hämmentää. Esitellään parhaat puolet, moottorikelkkasafarit, lomakuvat ja kalansaaliit, minä etsin arjessa viihtyvää äijää, joka katselee minua vaikka olisin kipeenä tai väsynyt ja huolissa, sillon ei Thaimaan drinkit lämmitä, vaan se että sydämessä on välittämistä ja rakkautta. ♡ etsikää siis sisäistä rakkautta ihmiset.

Ap

Vierailija
17/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap siis jo 42. Peli on sun osalta jo pelattu, granny.

Vierailija
18/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Pistä viestiä🙂

Tavallaanhan mieskin voi ajatella että taas tuokin match on näitä tyypillisiä naisia, eli keräämässä osumia pönkittääkseen itsetuntoaan.

Aktiivisuus on aina positiivinen signaali 🙂

Kiitos repolaiseni- oot sit muuten antanut mulle niitä negatiivisia viestejä...

Hugbunny-

Tinderissä olen aktiivinen...:)

Vierailija
19/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu kuvastaa hyvin syitä, miksi syntyvyys Suomessa on romahtanut.

Oi aikoja, oi tapoja.

Vierailija
20/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika paljon nuorempi, etkä välttämättä kuulu miehen ikähaarukkaan. Ehkä hän tykkäsi profiilistasi vain kannustuksen vuoksi koska kaikki muu paitsi ikä mätsäsi tai se oli jollakin tavalla kiinnostava. Minä ainakin toimin joskus näin, tykkään jos tykkään profiilista vaikka tiedän että en tule lähettämään yhtään viestiä. Tai sitten laitan vielä viestin tyyliin upea valokuva, kiva kissa tai meillä on samat harrastukset, vaikka en aio jatkaa.