Match Tinderissä, kumpi viestittää?
Sain eilen matchin Tinderissä, ihan normi partaäijä 50v. Minä 8-v nuorempi. Näin, että mies tykännyt minusta ja sit tuli match.
Ei miehestä ole kuulunut. Uskaltaako laittaa viestiä vai oliko nyt vaan niin, että en ollutkaan tarpeeksi kiinnostava, että mies laittaisi viestiä? Yleensä miehet laittaa heti viestiä, jos heitä kiinnostaa.. Mitä jos nainen laittaakin viestiä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii kuinka paljon naiset saa tykkäyksiä. Niin on parempi että nainen pistää viestiä, koska kertoo suoralta kädeltä että on oikeasti kiinnostunut miehestä eikä vain ole keräilemässä niitä tykkäyksiä/matchejä.
Totta. N. 500 tykkäystä, useita matcheja. Paljon ihania ihmisiä. Jutellessa karsiutuu puolin ja toisin pois ne joiden kans ei jutut samalla tasolla.
Ei se niin vakavaa sentään ole! Positiivisella asenteella törkyviestit poistaen on saanut tutustua jutellen ihaniin ihmisiin.
Joillekin olen pettymyksen tuottanut tavalla jos toisella, johonkuhun olisin itse saattanut tutustua paremmin.
Kyllä sen äkkiä huomaa kenen kanssa jutut natsaa...
Nainen, enkä ihan teini
M51 kirjoitti:
Tämäkin keskustelu kuvastaa hyvin syitä, miksi syntyvyys Suomessa on romahtanut.
Oi aikoja, oi tapoja.
Mitä tekemistä 42v. ämmällä on enää syntyvyyden kanssa? Sellasen kaivohan on jo kuivunut.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap siis jo 42. Peli on sun osalta jo pelattu, granny.
Miten kapea voikaan olla ihmisen mieli, onneksi minulla on kyky nähdä maailma sen kaikissa väreissä ja mahdollisuuksissa. Myös siten, että toivoa on. Kaikessa ja kaikilla. ♡
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet ap siis jo 42. Peli on sun osalta jo pelattu, granny.
Olen 49 v. ja sain tykkäyksiä 1900 kuukaudessa. Nyt tapailen entistä ammattiurheilijaa. Niin ja laitoin viestin heti, kun sain matchin, ja tuotti tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika paljon nuorempi, etkä välttämättä kuulu miehen ikähaarukkaan. Ehkä hän tykkäsi profiilistasi vain kannustuksen vuoksi koska kaikki muu paitsi ikä mätsäsi tai se oli jollakin tavalla kiinnostava. Minä ainakin toimin joskus näin, tykkään jos tykkään profiilista vaikka tiedän että en tule lähettämään yhtään viestiä. Tai sitten laitan vielä viestin tyyliin upea valokuva, kiva kissa tai meillä on samat harrastukset, vaikka en aio jatkaa.
Kyllä näitä upea kissa, kaunis nainen viestejä tulee, mutta kun miehet kuulevat elämästäni he häviävät sen saman tien. Olen ulkoisesti herkkä ja hellyttävä, mutta työssä teen henkistä kanttia vaativaa hommaa, jossa ei nämä thaimaanpullistelijat pysy... Vähän sellainen deittiväsymys on mielessä, mutta eihän sitä koskaan tiedä..
Vuosi 2019, ihan kuka vaan voi viestittää eka.
2019 ja se on miehen tehtävä laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
M51 kirjoitti:
Tämäkin keskustelu kuvastaa hyvin syitä, miksi syntyvyys Suomessa on romahtanut.
Oi aikoja, oi tapoja.
Mitä tekemistä 42v. ämmällä on enää syntyvyyden kanssa? Sellasen kaivohan on jo kuivunut.
Tällä ämmittelijällä on moukkamaisuus 100% huipussaan🖕🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51 kirjoitti:
Oi aikoja, oi tapoja.
Onks sunkin kaivo jo kuivunu?
Mitään et häviä jos laitat viestin ensin. Kertoo vain, että olet kiinnostunut.
Mies kyllä vastaa jos on kiinnostunut sinusta.
Hyvät hyssykät, jos kiinnostuit, laita viesti!
Minä tein niin. Kannatti.
N 40
Hyvät hyssykät, ehkä laitankin.. ♡ ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
2019 ja se on miehen tehtävä laittaa viestiä.
Voi hyvää päivää 2019- mutta olen laittanut minäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51 kirjoitti:
Oi aikoja, oi tapoja.
Onks sunkin kaivo jo kuivunu?
Ei ole, kovasti kostea olin viimeksi! Mun lipido on korkea!
Lapset tehty, niitä en enää halua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii kuinka paljon naiset saa tykkäyksiä. Niin on parempi että nainen pistää viestiä, koska kertoo suoralta kädeltä että on oikeasti kiinnostunut miehestä eikä vain ole keräilemässä niitä tykkäyksiä/matchejä.
Totta. N. 500 tykkäystä, useita matcheja. Paljon ihania ihmisiä. Jutellessa karsiutuu puolin ja toisin pois ne joiden kans ei jutut samalla tasolla.
Ei se niin vakavaa sentään ole! Positiivisella asenteella törkyviestit poistaen on saanut tutustua jutellen ihaniin ihmisiin.
Joillekin olen pettymyksen tuottanut tavalla jos toisella, johonkuhun olisin itse saattanut tutustua paremmin.
Kyllä sen äkkiä huomaa kenen kanssa jutut natsaa...
Nainen, enkä ihan teini
Ja tämä tykkäysmäärä tullut siis muutamassa viikossa- aluksi ei ollut edes mitään tietoja- eikä ole edelleenkään tietoja.
Siis ihanko tosissaan nykypäivänä mietitään voiko miehelle laittaa viestin ensin?
Itse olen heti napannut kiinni, kun kiinnostava mies on tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Pistä viestiä🙂
Tavallaanhan mieskin voi ajatella että taas tuokin match on näitä tyypillisiä naisia, eli keräämässä osumia pönkittääkseen itsetuntoaan.
Aktiivisuus on aina positiivinen signaali 🙂
Kiitos repolaiseni- oot sit muuten antanut mulle niitä negatiivisia viestejä...
Hugbunny-
Tinderissä olen aktiivinen...:)
Hyvää Hugbunny😘
Ei repo tää helpolla negatiivisia viestejä anna, kosk ilkeys välinpitämättömyys kauna kauas kanna.
Sekoittelet uroon tään johonkin muuhun, kun oot joutunut noin suden suuhun🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mä laitoin heti viestin kun oli tullu Match sen tyypin kanssa jonka olin toivonut kuvan ja tekstin perusteella, että tykkäis mun kuvasta. Ollaan oltu kohta viis vuotta yhdessä, kihloissa ollaan ja ostettu yhteinen asunto. Tästä miehestä tuli mun elämäni suuri rakkaus 😍
Eli summa summarum, laita viestiä. Et siitä mitään menetä mutta saada voit tosi paljon!
Joskus kurkannut kesken työpäivän tai -reissun tinderiä ja huomannut uuden matchin, mutten ole ehtinyt keskittymään viestin laittamiseen uudelle ihmiselle. Laitan sitten viestin kun kerkiän.
Ei ihme, että olet sinkku, jos et edes laita viestiä miehelle. Joku toinen laittoi jo. Nopeat syö hitaat.