Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Match Tinderissä, kumpi viestittää?

Vierailija
08.08.2019 |

Sain eilen matchin Tinderissä, ihan normi partaäijä 50v. Minä 8-v nuorempi. Näin, että mies tykännyt minusta ja sit tuli match.
Ei miehestä ole kuulunut. Uskaltaako laittaa viestiä vai oliko nyt vaan niin, että en ollutkaan tarpeeksi kiinnostava, että mies laittaisi viestiä? Yleensä miehet laittaa heti viestiä, jos heitä kiinnostaa.. Mitä jos nainen laittaakin viestiä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin laittamalla ei häviä mitään, turha näitä on mietiskellä jos haluaa jotain saada joskus aikaiseksi.

Vierailija
42/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap siis jo 42. Peli on sun osalta jo pelattu, granny.

AI granny? Olen myös 42 ja minulla on vauva ja toinen tulossa ja miehen löysin tinderistä.

Olet nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei juuri kukaan mies oo laittanut viestiä.

Johtuu siitä, että miehet, niin kuin minäkin esim. vessassa ka-kal-la ollessa vetelen vain oikealle kaikki, enkä edes katso mitä siellä on, tai jos ajan autoa, niin puhelin jalkojen välissä ja painellaan menemään vaan oikealle ja sitten myöhemmin tutkaillaan mitä on jäänyt haaviin. Sitten vasta niistä valkataan ne parhaat, joille viesti lähtee, kaikki muu on turhaa.

Juuri tämän takia naiset ei aloita keskustelua, kuin harvojen ja valittuijen kanssa.

Sitten taas osa miehistä ihmettelee kun naiset ei aloita ja protestoi olemalla aloittamatta ihan periaate syistä vaikka kiinnostaisikin.

Biossa lukee jotain tyyliin jos et puhu älä mätsää ja ovat sitten itse aloitekyvyttömiä.

Vierailija
44/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvan perusteella voi vielä sanoa kuka on kiinnostavin nainen, kaikki matchit sellaisia jotka ulkonäön perusteella kelpaisi. Minun aikani menee miehenä sellaisille naisille vastailuun jotka aloittavat minun kanssa viestittelyn. Ei oikein jää aikaa itse aloittaa uusia keskusteluja. Joten nopeat vie hitaat, ne naiset jotka vain jää odottamaan että mies tekee aloitteen jäävät ilman.

Vierailija
45/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Pistä viestiä🙂

Tavallaanhan mieskin voi ajatella että taas tuokin match on näitä tyypillisiä naisia, eli keräämässä osumia pönkittääkseen itsetuntoaan.

Aktiivisuus on aina positiivinen signaali 🙂

Kiitos repolaiseni- oot sit muuten antanut mulle niitä negatiivisia viestejä...

Hugbunny-

Tinderissä olen aktiivinen...:)

Hyvää Hugbunny😘

Ei repo tää helpolla negatiivisia viestejä anna, kosk ilkeys välinpitämättömyys kauna kauas kanna.

Sekoittelet uroon tään johonkin muuhun, kun oot joutunut noin suden suuhun🙂[/quote

Repolaisen tunnistaa sekä nikistä että umpimielisistä, itserakkaista ja sovinistisistä viesteistä. Yllättävän kannustava oli edellinen, vaan muut viestit todistaa todellisen luonteen. Ehkäpä repolaisella on tinderissä haku päällä ja olettaa naisten tekevän aloitteen ja siksi kannustaa täällä, koska ei itse siihen kykene.

Vierailija
46/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoidaan sivusta. Jos ihme kävisi ja tinderissä tulisi minulle match oma tykkäykset johdosta, laittaisin viestiä.

Mutta muissa palveluissa en lähesty naista vaikka match tulisi oman tykkäykset seurauksena, johtuen siitä että bio/profiili on sen verran laaja itsellä etten jaksa nähdä vaivaa naisiin jotka ei todennäköisesti ole tutustunut profiiliin kunnolla. Joten harvemmin tulee voittajia, minun kanssa. 😂

47/47 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Pistä viestiä🙂

Tavallaanhan mieskin voi ajatella että taas tuokin match on näitä tyypillisiä naisia, eli keräämässä osumia pönkittääkseen itsetuntoaan.

Aktiivisuus on aina positiivinen signaali 🙂

Kiitos repolaiseni- oot sit muuten antanut mulle niitä negatiivisia viestejä...

Hugbunny-

Tinderissä olen aktiivinen...:)

Hyvää Hugbunny😘

Ei repo tää helpolla negatiivisia viestejä anna, kosk ilkeys välinpitämättömyys kauna kauas kanna.

Sekoittelet uroon tään johonkin muuhun, kun oot joutunut noin suden suuhun🙂[/quote

Repolaisen tunnistaa sekä nikistä että umpimielisistä, itserakkaista ja sovinistisistä viesteistä. Yllättävän kannustava oli edellinen, vaan muut viestit todistaa todellisen luonteen. Ehkäpä repolaisella on tinderissä haku päällä ja olettaa naisten tekevän aloitteen ja siksi kannustaa täällä, koska ei itse siihen kykene.

Huoahda helpotuksesta, minulla on profiili laitettu näkymättömäksi eli sinun laavatessa ei ole vaaraa että tää Hopeakettu olisi tarjokkaiden joukossa :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-