Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei välitä siitä, jos toimii mieleni pahoittaen

Vierailija
08.08.2019 |

En tajua, miksi mies ei välitä, jos pahoitan mieleni jostain, mitä hän on taas kerran tehnyt tyhmästi. Esim. (hän on lähivanhempi) hän ei ollut kammannut 9-vuotiaan tukkaa ja kun vein lapsen kampaajalle, takkujen selvittely ja leikkuu maksoi 150 euroa, koska en halunnut lapsen takia ajaa päätä siiliksi. Kun todellakin pahoitin mieleni tästä, mies vain vihoittelee, että moitin. Voi herran jumala, että siitä moititaan! Kasvais jo aikuiseks lapsellinen mies. Hänellä ei olisi ollut varaa maksaa parturia. Saisi olla kiitollinen, että mä sen maksoin.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

150e tukan leikkuu? Mielensäpahoittaja voisi itse leikata lapsensa tukan ihan ilmaiseksi.

Vierailija
102/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et harjannut lapsen hiuksia itse silloin kun olet hänen kanssaan?

Kait sen verran tapaat lastasi, että kerkeet ne hiukset hoitaa?

150 euroa? Jos lapsi on koululainen niin kai itsekin jonkin verran osaa hiuksiaan harjata.

Osta hoitoaine tai hiustenselvitysaine ja anna sille lapselle.

Neuvo kuinka käytetään, osaa varmaan sitten itsekin.

Muuten, miten et huomannut noita takkuja jo ennen kun hiukset menivät noin kamalaa kuntoon?

Syytä on siihen asiaan sinulla itselläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on ainakin 55 viestiä ap:lta. Puolet kaikista viesteistä. Eikö tätä tyyppiä saada jo bannattua täältä? Kukaan ei halua lukea näitä hullun horinoita vailla mitään järjen häivää, mutta kun ne keskustelut nousee aina väkisinkin esiin, kun ap itse spämmää sinne aina yli 10 viestiä peräkkäin...

Vierailija
104/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taasko tämä narsisti jankuttaa.