Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei välitä siitä, jos toimii mieleni pahoittaen

Vierailija
08.08.2019 |

En tajua, miksi mies ei välitä, jos pahoitan mieleni jostain, mitä hän on taas kerran tehnyt tyhmästi. Esim. (hän on lähivanhempi) hän ei ollut kammannut 9-vuotiaan tukkaa ja kun vein lapsen kampaajalle, takkujen selvittely ja leikkuu maksoi 150 euroa, koska en halunnut lapsen takia ajaa päätä siiliksi. Kun todellakin pahoitin mieleni tästä, mies vain vihoittelee, että moitin. Voi herran jumala, että siitä moititaan! Kasvais jo aikuiseks lapsellinen mies. Hänellä ei olisi ollut varaa maksaa parturia. Saisi olla kiitollinen, että mä sen maksoin.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että jos joku asia tehdään toisin kuin haluat pahoitat mielesi. Eli jos mies laittaa paidan minkä itse haluaa, jos hän menee suihkuun silloin kun itse haluaa, jne. Eli kaiken pitäisi mennä SINUN käsikirjoituksen mukaan. Sen takia mies varmaan eroon sinusta halusikin ja elää nyt omalla tavallaan.

Ei hän halunnut eroon, ei hän halunnut erota. Minä sen tein. Se vain on niin, että jos valitsee elää parisuhteessa ei voi elää kuten MINÄ haluan.

Ap

Juuri näin. Ei voi elää kuten Sinä haluat.

Ei voi elää toisen mielen pahoittaen, vai kuka haluaa olla kumppanilleen niin ilkeä?

Ap

Vierailija
22/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mielen tulee olla ihan yhtä tärkeä, kuin se oma mieli, sillälailla ei aiheuta toisille pahaa oloa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nminä vain en ole noin tyhmä, että toimisin niin, että toisilla pahoittuu siitä mieli.

Ap

Etpä tietenkään.

Nyt sinun kannattaa ryhtyä lähivanhemmaksi. Tulee tukatkin kammattua paremmin.

Jos saisin siihen tarvitsemaani tukea tietenkin ryhtyisinkin. Lähinnä tukea henkisesti siis.

Ap

Nyt vaan toimeksi. Aloita vaikkapa viikonloppuäitiydellä. Tai edes yhdellä yöllä.

Tai ala edes maksaa elatusmaksuja.

Vierailija
24/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaasalainen sovinistipaska ja kuvottava naisten esineellistäjäsetämiespyrkyri?

Vierailija
25/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että jos joku asia tehdään toisin kuin haluat pahoitat mielesi. Eli jos mies laittaa paidan minkä itse haluaa, jos hän menee suihkuun silloin kun itse haluaa, jne. Eli kaiken pitäisi mennä SINUN käsikirjoituksen mukaan. Sen takia mies varmaan eroon sinusta halusikin ja elää nyt omalla tavallaan.

Ei hän halunnut eroon, ei hän halunnut erota. Minä sen tein. Se vain on niin, että jos valitsee elää parisuhteessa ei voi elää kuten MINÄ haluan.

Ap

Ei voi elää toisen mielen pahoittaen, vai kuka haluaa olla kumppanilleen niin ilkeä?

Ap

Sinä haluat.

Vierailija
26/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluisi toimia jotenkin niin, että jos mä pahoitan mieleni hänen tyhmyytensä takia, niin hyvittelee sen tai osoittaa muuten, että välittää. Vai kuvitteleeko todella, että mua ei haittaa paha mieli koko ajan?

V*tut sitä kiinnostaa sun pahan mielesi kulloisetkin aiheet.

Sullahan ei muita mielentiloja olekaan kuin pahoittunut mieli, joka on siis katsottava normaaliksi sulla.

Vierailija
27/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen mielen tulee olla ihan yhtä tärkeä, kuin se oma mieli, sillälailla ei aiheuta toisille pahaa oloa.

Ap

Ala toimia näin. Mieti edes joskus lapsiasi tai sitä exää.

Vierailija
28/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinä haluat.

En halua, tietenkään. Mikä ihme sinua vaivaa?

Ap

Vierailija
29/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaasalainen sovinistipaska ja kuvottava naisten esineellistäjäsetämiespyrkyri?

Luultavasti. Vaasan taso tiedetään.

Vierailija
30/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mietin lapsia, mies saa itse kertoa minulle, mitä pitää (haluaa, toivoo) ottaa huomioon.

Ap

Vierailija
31/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mietin lapsia, mies saa itse kertoa minulle, mitä pitää (haluaa, toivoo) ottaa huomioon.

Ap

Sen jälkeen katsotaan, onko hänen haluamansa asia sellainen, että sen toteuttaminen tekee minutkin onnelliseksi. Jos ei, en tee sitä. Mutta siis on miehen vastuulla pitää minut informoituna. Jos hän ei kerro, on hänen oma syynsä, että suhde etenee, jos hän ei saa mitä toivoo. Meinaan hänen pitää tehdä niin, että kertoo mitä halua suhteen alusta alkaen. Silloin olisin voinut sanoa heti suhteen alussa, etten halua samaa kuin hän. Jos hän sitoutumisen jälkeen sanoo jotain, mikä ei minulle sovi, ei sitä saa.

Sama koskee itseäni tottakai. Mä vain en yleensä halua sellaista, mistä toiselle pitäisi tulla paha mieli.

Ap

Vierailija
32/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mörkö se hyppäsi piiriin...

Vierailija
33/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "miettisit toisiakin" lausahdukset on niin noloja. Miksi kenenkään pitäisi ruveta arvailemaan, mitä toiset haluavat, kun näillä on suu ja puhetaito, että voivat itsestään vastuussaolevina ihmisinä kertoa sen toiselle itsekin? Ei se ole mitäön sellaista, että toiset arvailee, mitä joku haluaa. Sellainen on kiusaamista.

Ap

Vierailija
34/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluisi toimia jotenkin niin, että jos mä pahoitan mieleni hänen tyhmyytensä takia, niin hyvittelee sen tai osoittaa muuten, että välittää. Vai kuvitteleeko todella, että mua ei haittaa paha mieli koko ajan?

Sullahan ei muita mielentiloja olekaan kuin pahoittunut mieli, joka on siis katsottava normaaliksi sulla.

Tämä on juurikin iso ongelma. Ei kukaan normaali parisuhteeseen haluava ihminen toimi noin. Tottakai kumppanin mieli on suhteen tärkeimpiä asioita, jos tunne-elämä on terve.

Ap

Vierailija
35/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla nimenomaan pahoittunut mieli ei ole se hyvä, normaali eikä tavallinen mielentila. Vaan se mikä on mun hyvä mielentilani on iloisuus.

Ap

Vierailija
36/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sen jälkeen katsotaan, onko hänen haluamansa asia sellainen, että sen toteuttaminen tekee minutkin onnelliseksi. Jos ei, en tee sitä. Mutta siis on miehen vastuulla pitää minut informoituna. Jos hän ei kerro, on hänen oma syynsä, että suhde etenee, jos hän ei saa mitä toivoo. Meinaan hänen pitää tehdä niin, että kertoo mitä halua suhteen alusta alkaen. Silloin olisin voinut sanoa heti suhteen alussa, etten halua samaa kuin hän. Jos hän sitoutumisen jälkeen sanoo jotain, mikä ei minulle sovi, ei sitä saa.

Sama koskee itseäni tottakai. Mä vain en yleensä halua sellaista, mistä toiselle pitäisi tulla paha mieli.

Ap

Etkö halua? Kaikki se paha, jota kotona teit. Kaikki se, mitä et tehnyt, kun et tehnyt kotitöitä yhtään, et huolehtinut lapsista. Kiusasit jokaista.

Kun muutit pois ja ryhdyit epä-äidiksi, ei tapaamissopimuksia. Kerran viikossa tunti yhtä lasta tavaten. Ei kertaakaan ilman miestä molempia lapsia edes iltapäivää. Kun jätit osallistumatta lasten elatukseen. Kun kiusaat edelleen.

En tiedä ketään vanhempaa, jonka perheellä olisi yhtä paljon syytä pahoittaa mielensä kuin sinun experheellä oli ja on edelleen.

Vierailija
37/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vain osaa olla vastuussa ilmeisesti omista tunteistaan tai enmätiedä, koska sille on jotenkin ongelma se, että mä kerron, kun mä pahoitan mieleni. Mä en vois elää itseni kanssa, jos kumppanini pahoittais mielensä, enkä korjaisi tai auttaisi asiaa.

Mä lähtisin mieluummin kiusaamasta sitä ihmistä siitä, kuin aiheuttaisin sille jatkuvia mielenpahoittumisia.

Ap

Vierailija
38/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei saa toimia sinun toiveiden mukaan, mutta oman tavan mukaan toiminnasta pahoitat mielesi. Siis nyt on niiiiiin sekavaa sepustelua ettei mitään tolkkua...

Vierailija
39/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Etkö halua? Kaikki se paha, jota kotona teit. Kaikki se, mitä et tehnyt, kun et tehnyt kotitöitä yhtään, et huolehtinut lapsista. Kiusasit jokaista.

Kun muutit pois ja ryhdyit epä-äidiksi, ei tapaamissopimuksia. Kerran viikossa tunti yhtä lasta tavaten. Ei kertaakaan ilman miestä molempia lapsia edes iltapäivää. Kun jätit osallistumatta lasten elatukseen. Kun kiusaat edelleen.

En tiedä ketään vanhempaa, jonka perheellä olisi yhtä paljon syytä pahoittaa mielensä kuin sinun experheellä oli ja on edelleen.

N tehnyt mitään pahaa, kaikki tuo oli seurausta siitä, että mies pahoitti minun mieleni, eikä suostunut korjaamaan aiheuttamaansa mielipahaa, siis olemaan edes lohduksi tai tukena. Aivan kuin sellainen saisi kiitokseksi kotitöitä. Ei, mä jätin ne hänelle rangaistukseksi siitä, että pahoitti mieleni.

Hän ei sanonut pahoittavansa siitä mieltään, joten oletan, että hyväksyi rangaistuksen suorittamisen. Olisi nostanut asian keskusteluun, jos siinä oli hänelle jokin ongelma. Mä kyllä nostin, että hän pahoitti mieleni.

Ap

Vierailija
40/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei saa toimia sinun toiveiden mukaan, mutta oman tavan mukaan toiminnasta pahoitat mielesi. Siis nyt on niiiiiin sekavaa sepustelua ettei mitään tolkkua...

Saa toimia mun toivetteni mukaan. Missä sanoin, ettei saisi?

Ap