Mies ei välitä siitä, jos toimii mieleni pahoittaen
En tajua, miksi mies ei välitä, jos pahoitan mieleni jostain, mitä hän on taas kerran tehnyt tyhmästi. Esim. (hän on lähivanhempi) hän ei ollut kammannut 9-vuotiaan tukkaa ja kun vein lapsen kampaajalle, takkujen selvittely ja leikkuu maksoi 150 euroa, koska en halunnut lapsen takia ajaa päätä siiliksi. Kun todellakin pahoitin mieleni tästä, mies vain vihoittelee, että moitin. Voi herran jumala, että siitä moititaan! Kasvais jo aikuiseks lapsellinen mies. Hänellä ei olisi ollut varaa maksaa parturia. Saisi olla kiitollinen, että mä sen maksoin.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis raskas elämä, jos joka asiasta pitäis pahoittaa mielensä.
Et tiedä mitään urinsa vallassaan pitävän narsistin lapsena kasvamisesta, joten sikäli olisin sinuna ihan hiljaa.
ApEhkä tiedänkin? 🤔
Jos vanhempasi olisi narsisti, tietäisit KAIKEN mielensä pahoittamisesta ja miten paljon sitä narsistivanhempi kieltää sinulta.
ApEi, vaan siinä oppii olemaan pahoittamatta mieltään/olemaan näyttämättä sitä. Sillä selviää pitkälle.
Et sinä voi yleistää omia kokemuksiasi kaikkien kokemuksiksi! Mä olen sen verran VILPITÖN ihminen, että en HARRASTA tuollaista salailua ja kieroilua ym. paskaa. Ei tullut mieleenikään! Minä LUOTIN omaan vanhempaani enemmän KUIN iteeni, koska HÄNELLÄ OLI ELÄMÄNKOKEMUSTA! Minä pidän sellaisia kuin sinä aivan kaameina, joille eivät vanhemman hyvät neuvot keplaa ilmeisesti? En itse ole LAINKAAN tuollainen uuno. Se vain, että äitini ei tod ollut minun luottamukseni arvoinen. Se ei ollut minun syytäni, vaan hänen. Jos hän kielsi minua tuntemasta jotain, miten minä pystyin tietämään, ettei se ole hänen oikeutensa? Koska siis tunnetta voi verrata siihen, että kielletään tekemästä OIKEASTI jotain väärää ja pahaa. Lisäksi minun äitini EI TODELLAKAAN hellittänyt, ennen kuin tottelin, vaan pelotti iso huutava ihminen, ettei hän tee pahaa minulle. Eli valitsin totella, KOSKA OLEN JÄRKEVÄ, en tyhmä, niin kuin sinä. Totta kai narsistin kanssa olisi kannattanut olla noin tyhmä, mutta en ollut.
ApNo loppupeleissä olis kannattanut, niin ei tarttis loppuelämäänsä pahoittaa mieltään joka naksauksesta 😃
Vaikuttaa vähän tunnevammaiselta. Mulla on oikeus pahoittaa mieleni mistä se pahoittuu, kellään ei ole oikeutta kiusata siitä. Jos kiusaa, laitan sellaiset itkemään.
ApEt ole ehkä huomannut, mutta...olet pahimman luokan narsisti. Narskut juuri pahoittavat mielensä kaikista olemattomista asioista.
En ole. Olen herkkä, ja toisekseen minun tunteitani on kielletty. Et tajua mitään siitä, että jos sinunkin tunteitasi olisi säädelty, niin et sinäkään olisi piittaamatta omista tunteistasi. Omat tunteeni ovat minulle tärkeitä juuri siksi, ettei minulla ole ollut niihin lupaa. Tämä ei todellakaan ole mitään narsismia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä et ole tasapainoin etkä sopiva kasvattamaan lasta. Olisikin parempi että et ole missään tekemisissä tuon lapsen kanssa.
Ei ole mieskään. Ja sanoin jo, että jos saisin tukea, jota tarvitsen. Mies ei mieti, mistä saisi tukea, ettei herranjumala anna lapsen mennä kouluun tukka niin takussa, että kampaaja avasi sitä yli 2h!
ApEi miehelläsi ole velvollisuutta eikä kukaan voi aina olla tukemassa, aikuisen ihmisen tulee selviytyä myös yksin. Jos kus sitä tukea saa ja joskus ei, velvollisuutta ei ole. Varsinkin kun ottaa huomioon että SINÄ käytät henkistä väkivaltaa miestäsi kohtaan, on selvää että tukea ei tule. Kukaan ei kykene antamaan sinulle tarvitsemaasi tukea. Olet henkisesti sairas ja suosittelen hakemaan siihen apua nopealla aikataululla.
Kyllä mä olin asettanut miehelle sellaiset ehdot olla parisuhteessa kanssani, että mun tunteistani on välitettävä. Mies itse valitsi jatkaa parisuhdetta mun vaatiessa niin. Tietenkin jos hänelle se ei olisi sopinut, suhde olisi päättynyt siihen, koska en jaksa antaa sellaiselle ihmiselle, jolta en saa tarpeeksi jaksaakseni suhdetta vastineeksi.
Ap
Minun tunteitani on kielletty, siitä johtuu HYVIN MONI, ellei jokainen ongelmani lapsiini ja perheeseen ja elämääni liittyen.
Ap
Narsistiäitini piti valtaa minun tunteissani ja uskoo edelleen, että saan tuntea vain sillälaill tai sellaisia tunteita, mitkä hänelle sopivat ja hänen moraaliinsa ja eettisiin arvoihinsa. Jotka ovat sivumennen sanoen aivan sairaita arvoja.
Ap
Äitini ei käsitä, että hän on pakottanut minut toimimaan arvojensa mukaisesti, ei omieni. Hän ei käsitä, että käytti minuun henkistä väkivaltaa saadakseen päättää, millainen olin. Hän kiistää tänä päivänä IKINÄ käyttäytneensä pahasti minua kohtaan, eli raivonneensa ja huutaneensa pelottavasti.
Ap
Sille on varmaan syynsä, että mies on lähivanhempi. Näin ainakin omassa tapauksessani, mun ex ei oo kuitenkaan nillittänyt lasten asioista. On hyvillään nykytilanteesta ja niin olen minäkin.
Ja koska pakottaminen on alkanut kehdosta alkaen, en itse erottanut sitä siitä, että valitsisin itse, koska en ollut ikinä saanut valita oman mieleni mukaan. Ainoa mikä säilytti tietoisuuden siitä, että kyseessä on sorto, oli suhde isääni. En silti saanut siihen apua.
Ap
Palstalla on tunnevammaisia kiusaajia. Hakisitte tekin vain apua itsellenne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei apkaikki, sinun tulisi hankkia apua, olet selvästi sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi apkaikki, sinun tulisi hankkia apua, olet selvästi sairas.
Olen sairas? Kun kaltaisesi tunnevammaist kiusaajat ällöttävät minua? Ehei, en ole sairas yhtään. Tarvitsen vain työkaluja sinun kiusaamiseksi, siksi menin terapiaan. Älä kuviitelekanaan hyppiväni silmilleni, nolla. Opettele huomioimaan muiden tunteet, niin saat elää rauhassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kaltaisesi tunnevammaiset kiusaajat ällöttävät ja raivostuttavat minua, enkä toivo sinulle mitään hyvää. Painu v*ttuun, paskaläjä ja muiden nimittelijä.
Ap
Voi tsiisus.
Mene sinne parturiin itse ja pyydä, että leikkaavat kurkun kohdalta poikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi hakea apua tunnevammaisuuteesi siksi, että muut ihmiset kärsivät sinusta. Jos itse et koe tarvetta. Siihen, että pystyt ohittamaan mielensä pahoittaneet kiusaamatta heitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus.
Mene sinne parturiin itse ja pyydä, että leikkaavat kurkun kohdalta poikki...
Sinunkin kannattaisi hakea apua tunnevammaisuuteesi siksi, että muut ihmiset kärsivät sinusta. Jos itse et koe tarvetta. Siihen, että pystyt ohittamaan mielensä pahoittaneet kiusaamatta heitä.
Ap
Eihän kukaan terve käy tollasta monologijankkausta itsensä kanssa....
Lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairas? Kun kaltaisesi tunnevammaist kiusaajat ällöttävät minua? Ehei, en ole sairas yhtään. Tarvitsen vain työkaluja sinun kiusaamiseksi, siksi menin terapiaan. Älä kuviitelekanaan hyppiväni silmilleni, nolla. Opettele huomioimaan muiden tunteet, niin saat elää rauhassa.
Ap
sinun tulisi pystyä käsittelemään tunteesi, mihin nyt et selvästi ole kykeneväinen. En sano että tämä olisi ainoa ongelmasi.
Muissa ongelmissasi en pysty sinua auttamaan, mutta tuohon hiusten harjaamiseen kommentoin sen verran, että kyllä kouluikäisen jo pitäisi pystyä huolehtimaan omien hiustensa hoidosta.
Ei miehelläsi ole velvollisuutta eikä kukaan voi aina olla tukemassa, aikuisen ihmisen tulee selviytyä myös yksin. Jos kus sitä tukea saa ja joskus ei, velvollisuutta ei ole. Varsinkin kun ottaa huomioon että SINÄ käytät henkistä väkivaltaa miestäsi kohtaan, on selvää että tukea ei tule. Kukaan ei kykene antamaan sinulle tarvitsemaasi tukea. Olet henkisesti sairas ja suosittelen hakemaan siihen apua nopealla aikataululla.