Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei välitä siitä, jos toimii mieleni pahoittaen

Vierailija
08.08.2019 |

En tajua, miksi mies ei välitä, jos pahoitan mieleni jostain, mitä hän on taas kerran tehnyt tyhmästi. Esim. (hän on lähivanhempi) hän ei ollut kammannut 9-vuotiaan tukkaa ja kun vein lapsen kampaajalle, takkujen selvittely ja leikkuu maksoi 150 euroa, koska en halunnut lapsen takia ajaa päätä siiliksi. Kun todellakin pahoitin mieleni tästä, mies vain vihoittelee, että moitin. Voi herran jumala, että siitä moititaan! Kasvais jo aikuiseks lapsellinen mies. Hänellä ei olisi ollut varaa maksaa parturia. Saisi olla kiitollinen, että mä sen maksoin.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vastaavia esimerkkejä olisi vaikka pilvin pimein, senhän takia lopulta jätin miehen, koska hermostuin siihen, että hän pahoittaa mieleni jatkuvasti ja on ihan v*tun aivokääpiö. Mutta pelastais todella paljon, jos mies osaisi suhtautua surkeuteensa ja tyhmyyteensä jotenkin kypsemmin, esim. pahoittelemalla sitä.

Vierailija
2/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, nyt jotain rotia näihin provoihin! 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyden huippu taas. Lapsella ne takut oli ja ainoa, jota pitäisi miettiä jälleen kerran, on Äitihullu ja hänen mielensä pahoittuminen.

Vierailija
4/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluisi toimia jotenkin niin, että jos mä pahoitan mieleni hänen tyhmyytensä takia, niin hyvittelee sen tai osoittaa muuten, että välittää. Vai kuvitteleeko todella, että mua ei haittaa paha mieli koko ajan?

Vierailija
5/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä.

Vierailija
6/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluisi toimia jotenkin niin, että jos mä pahoitan mieleni hänen tyhmyytensä takia, niin hyvittelee sen tai osoittaa muuten, että välittää. Vai kuvitteleeko todella, että mua ei haittaa paha mieli koko ajan?

Minä, minä, minä.

Vierailija
7/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyyden huippu taas. Lapsella ne takut oli ja ainoa, jota pitäisi miettiä jälleen kerran, on Äitihullu ja hänen mielensä pahoittuminen.

Lapsi ei itsekään ollut kammannut tukkaansa, joten miten minä siihen syypää olin? Toisekseen lapsi itse oli vastustanut edellisellä kampaamokäynnillä hiusten lyhentämistä (isänsä vei) ja tyhmä mies oli totellut. Minä olisin sanonut, ettei voi olla niin pitkä koska takkuuntuu.

Lisäksi ei se, etten mainitse onko lasta lohdutettu oikeuta sinua dissaamaan MUN pahaa mieltäni. Lapseni voi tulla aloittamaan oman ketjun.

Vierailija
8/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä.

No kyllä minäkin otan vastaavalla tavalla muiden tunteet huomioon.

Ap

Vierailija
9/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tavaksi tullut 0 points

Vierailija
10/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nminä vain en ole noin tyhmä, että toimisin niin, että toisilla pahoittuu siitä mieli.

Ap

Vierailija
11/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuhonnut minun maksamiani lastenrattaita viemällä niitä homehtumaan ja muutakin arvokkampaa tavaraa on tuhonnut. Myös muuten ajattelemattomuutensa ja tyhmyytensä on pahoittanut mieleni. Ei halua ilmeisesti oppia tuntemaan minua, kun ei mene järki perille missään asioissa.

Ap

Vierailija
12/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nminä vain en ole noin tyhmä, että toimisin niin, että toisilla pahoittuu siitä mieli.

Ap

Etpä tietenkään.

Nyt sinun kannattaa ryhtyä lähivanhemmaksi. Tulee tukatkin kammattua paremmin.

Vierailija
13/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tuhonnut minun maksamiani lastenrattaita viemällä niitä homehtumaan ja muutakin arvokkampaa tavaraa on tuhonnut. Myös muuten ajattelemattomuutensa ja tyhmyytensä on pahoittanut mieleni. Ei halua ilmeisesti oppia tuntemaan minua, kun ei mene järki perille missään asioissa.

Ap

Tottakai mielesi on pahoittunut.

Vierailija
14/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etpä tietenkään.

Nyt sinun kannattaa ryhtyä lähivanhemmaksi. Tulee tukatkin kammattua paremmin.

Jos saisin siihen tarvitsemaani tukea tietenkin ryhtyisinkin. Lähinnä tukea henkisesti siis.

Ap

Vierailija
15/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tottakai mielesi on pahoittunut.

Niin, miten joku voi kumppanina olla siitä piittamatta? Ymmärrän, jos vihollista ei kiinnosta, mutta läheistä?

Ap

Vierailija
16/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että jos joku asia tehdään toisin kuin haluat pahoitat mielesi. Eli jos mies laittaa paidan minkä itse haluaa, jos hän menee suihkuun silloin kun itse haluaa, jne. Eli kaiken pitäisi mennä SINUN käsikirjoituksen mukaan. Sen takia mies varmaan eroon sinusta halusikin ja elää nyt omalla tavallaan.

Vierailija
17/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että jos joku asia tehdään toisin kuin haluat pahoitat mielesi. Eli jos mies laittaa paidan minkä itse haluaa, jos hän menee suihkuun silloin kun itse haluaa, jne. Eli kaiken pitäisi mennä SINUN käsikirjoituksen mukaan. Sen takia mies varmaan eroon sinusta halusikin ja elää nyt omalla tavallaan.

Ei hän halunnut eroon, ei hän halunnut erota. Minä sen tein. Se vain on niin, että jos valitsee elää parisuhteessa ei voi elää kuten MINÄ haluan.

Ap

Vierailija
18/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun ex käy tosoaan sääliksi.

Vierailija
19/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän halunnut eroon, ei hän halunnut erota. Minä sen tein. Se vain on niin, että jos valitsee elää parisuhteessa ei voi elää kuten MINÄ haluan.

Ap

Juuri näin. Ei voi elää kuten Sinä haluat.

Vierailija
20/104 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa elää omalla tavallaan ei perusta perhettä. Sellainen itsekkyys ei vain sovi perheeseen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi