Ärsyttääkö sinua, jos näkisit pariskunnan jonka rakkaus on niin suurta että tekisivät mitä tahansa toistensa puolesta?
Kumpikin ihailisi ja kunnioittaisi toista ehdoitta ja vähät välittäisivät tästä nykyajan parisuhdekulttuurista, jossa ihmisestä on tullut kertakäyttötavaraa? Romanttinen rakkaus on ihanaa.
Kommentit (17)
Minulla on noin. Tiedän olevani etuoikeutettu. Arvostan sitä syvästi, joka päivä, jo 30 vuoden ajan.
Siinä tapauksessa kyllä, että kyse olisi feikistä. Ihkuteltaisiin muulle maailmalle olevansa "huipputiimi" ja vannottaisiin tosirakkauden nimeen, vaikka kaikki näkisivät mitä teatteria koko juttu olisi.
Miksi ihmeessä ärsyttäisi? Tuollaisesta tulee ulkopuolinenkin onnelliseksi. :)
Suoraan vaan ilmianto sossuille. Siitä alkaa kiva rumba kiusaajan perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan vaan ilmianto sossuille. Siitä alkaa kiva rumba kiusaajan perheelle.
Tais tulla väärään ketjuun?
Ei mua varsinaisesti ärsyttäisi, mutta pitäisin kyllä outona jos tämä asia haluttaisiin minulle erikseen kertoa. Mielestäni tuon tyyppiset jutut kuuluu sille puolisolle, ei ne kiinnosta ketään muuta. Joskus saatan myös ajatella, että onpas naivi ajattelutapa. Tulee sellainen käsitys, että ei ollenkaan käsitetä sitä faktaa, miten haurasta rakkaus ja ylipäätänsä elämä loppujen lopuksi on :) Mutta ei se sinänsä haittaa, jos asiaa ei tuoda esille niin, että korostetaan sitä oman parisuhteen "paremmuutta" muihin verrattuna. Kaikki itsensä jalustalle nostaminen saa kyllä karvat pystyyn.
Kyllä. Olen juuri petetty ja jätetty. Sydän aivan murskana. En kestä nähdä mitään rakkauteen tai parisuhteeseen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on noin. Tiedän olevani etuoikeutettu. Arvostan sitä syvästi, joka päivä, jo 30 vuoden ajan.
Täällä sama juttu, mutta vasta 15v ajan. Koen olevani äärimmäisen onnekas. Ja ei ärsyttäisi, toisten onni ei ole keltään pois - onnellisuus lisää onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen juuri petetty ja jätetty. Sydän aivan murskana. En kestä nähdä mitään rakkauteen tai parisuhteeseen liittyvää.
Otan osaa suureen suruusi. Toivon sinulle vilpittömästi onnea tulevaisuuteesi ja haluan uskoa että nouset vielä surusta vahvempana ja viisaampana. Toivottavasti saat toipua ja parannella haavojasi kaikessa rauhassa ilman ylimääräistä stressiä.
T. Nro 12
Olette kyllä harvinaisen onnekkaita, joilla rakkaus on kestänyt noin kauan ja olette onnellisia edelleen. Nimim. 20v yhdessä ja väljähtynyt suhde
Ärsyttäisi koska itse en tule koskaan kokemaan tuollaista rakkautta, on se kumma et miehet kehuu että olen kiltti, söpö jne, silti en kelpaa eikä kukaan oo koskaan rakastunut muhun-__-
En ryyppää, polta, olen kiltti, luotettava jne
Jostain kumman syystä miehille kelpaa vaan ne räväkät, vittumaiset joka viikonloppu baareissa ramppaaja tyrkyttäjät
Ärsyttää myös käsi kädessä kulkevat pariskunnat, onko ihan pakko vaihtaa esim limojakin siinä ihmisten keskellä--__--
RAKASTAN sitä, kun näen tällaisia pariskuntia. Liikaa näkee sellaisia, joissa osapuolet vaikuttavat lähestulkoon vihaavansa toisiaan ja voin vain ihmetellä, miksi ovat yhdessä ja myrkyttävät lähipiirinsäkin ainaisella surkeudellaan. Tosirakkaus kunniaan!
--__-- kirjoitti:
Ärsyttäisi koska itse en tule koskaan kokemaan tuollaista rakkautta, on se kumma et miehet kehuu että olen kiltti, söpö jne, silti en kelpaa eikä kukaan oo koskaan rakastunut muhun-__-
En ryyppää, polta, olen kiltti, luotettava jne
Jostain kumman syystä miehille kelpaa vaan ne räväkät, vittumaiset joka viikonloppu baareissa ramppaaja tyrkyttäjät
Ärsyttää myös käsi kädessä kulkevat pariskunnat, onko ihan pakko vaihtaa esim limojakin siinä ihmisten keskellä--__--
Jatkoa: itsellä siis ollut vaan yksipuolista rakkautta, kukaan ei oo koskaan ollut tosissaan mun kanssa olen vaan ollut vara vaihto ehto kunnes joku 'parempi' löytyy
Ei