Tuttavani väittää että maailma on luotu vuonna 1942, miten kumota? Itse uskon että maailma luotiin 6400 vuotta sitten
Kuulemma ero näkyy rakennustaiteessa ja kaikessa. Asia kismittää koska itse olen kääntynyt helluntaiseurakuntaan vuosia sitten ja aihe pulpahtelee ajoittain pintaan
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moskovan taistelu päättyi neukkujen voittoon 1941/42 taitteessa ja se viimeistään sinetöi Saksan tappion sodassa. Sen johdosta maailma on kyllä sellainen kuin se on nyt eli periaatteessa se luotiin silloin.
No eipä näy neukkujakaan enää, maailma luotiin 1991?
Niin, kysehän on siitä, millainen maailma olisi nyt jos neukkujen sijaan nátseista olisi tulltu kahtiajakautneen maailman toinen supervalta.
Euroopassa ainakin kaikki puhuisivat toisena kielenä Saksaa Englannin sijaan.
Jos maailma on luotu vasta 1942, niin mistä vanhat ihmiset on tänne tullu? Kuka meidän vanhemmat on synnyttänyt? Mun äiti on syntynyt 1954, ja sillä oli jo silloin 9 vanhempaa sisarusta joista vanhin 20v. Mistäs se oli ilmestynyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos maailma on luotu vasta 1942, niin mistä vanhat ihmiset on tänne tullu? Kuka meidän vanhemmat on synnyttänyt? Mun äiti on syntynyt 1954, ja sillä oli jo silloin 9 vanhempaa sisarusta joista vanhin 20v. Mistäs se oli ilmestynyt?
https://rationalwiki.org/wiki/Last_Thursdayism
Varmaan tuon viime torstaismin selitys käy myös muille uskonnoille. Eli ihmisten muistot ja luontipäivää vanhemmat tavarat on tehty luontihetkellä.
Maailmalla luotiin hetkellä x. Riippuu ajanmittauksesta, minkä arvon aikaa mittaava saa lopputulokseksi. Voimme kaikki olla oikeassa tahoillamme.