Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani väittää että maailma on luotu vuonna 1942, miten kumota? Itse uskon että maailma luotiin 6400 vuotta sitten

Vierailija
07.08.2019 |

Kuulemma ero näkyy rakennustaiteessa ja kaikessa. Asia kismittää koska itse olen kääntynyt helluntaiseurakuntaan vuosia sitten ja aihe pulpahtelee ajoittain pintaan

Kommentit (25)

1/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se oli kyllä 1941 loppusyksystä, mutta iso kirja hävitettiin jouluna 1942.

Vierailija
2/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki väärässä. Maailma on luotu 1952. Armi Kuusela, Helsingin olympialaiset, Suomen itsenäistyminen, talvisota ja lonkero. Never forget!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskomiehet muovasivat maan sotkan kiveksestä 6042 vuotta sitten ja tekivät alkuihmiset sen pyrstösulista.

Oikeasti jos vaan jättäsitte noi fantasianne pään sisälle?

Vierailija
4/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma luotiin Viime Torstaina. 

Vierailija
5/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkitehtuuri on kyllä muuttunut, voipa se olla, voipa se olla. Oon etsijä, en lähde teilaamaan tätä näkemystä

Vierailija
6/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kumoa. Ei ole tarvetta. Jutelkaa jostain muusta tai hyväksykää mielipiteenne.

PS. Varmaa tietoa kysymyksen oikeasta vastauksesta ei tässä maailmassa edelleenkään ole.

Vierailija
7/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma luotiin Viime Torstaina. 

ehkä joittenkin vt-ihmisten maailma. Meillä oli jo maanantaina ruohikko leikattuna

Vierailija
8/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa ei ole vielä edes luotu, syksymmällä sitten

Vierailija
9/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän vain sen että Väinämöinen muuttui mustaksi ja lähti pois mutta lupasi palata kun häntä taas tarvitaan. Ongelma on siinä että niitä mustia on nyt tunkenut viimevuosina niin paljon että voi olla vaikeaa tunnistaa kuka niistä on se Väinämöinen.

Vierailija
10/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kyllä jokainen aikuinen ihminen sen tietää, että maailma on ollut olemassa ennen vuotta 1942.

Vierailija
11/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Suomessa alettiin sodan jälkeen aikalailla nollapisteestä, kun kaikki oli pommitettu pazkaksi tai poltettu. Oikeastaan pitkälti miinuksella, koska niskassa oli neukkulan huikeat sotakorvausvaatimukset.

Vierailija
12/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olette väärässä, joten antakaa toistenne uskoa mihin haluatte.

P. S. Kehno provo.

Vierailija
13/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi voi todistaa. Se on syntynyt vuonna 1929. Laita sen kaverisi mailiosoite niin pyydän mummiani laittamaan valokuvan joka on otettu Wärtsilässä v. 1931

Vierailija
14/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kaikki väärässä. Maailma on luotu 1952. Armi Kuusela, Helsingin olympialaiset, Suomen itsenäistyminen, talvisota ja lonkero. Never forget!

Olet oikeassa. Synnyin sinä vuonna.

Vierailija
15/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovan taistelu päättyi neukkujen voittoon 1941/42 taitteessa ja se viimeistään sinetöi Saksan tappion sodassa. Sen johdosta maailma on kyllä sellainen kuin se on nyt eli periaatteessa se luotiin silloin.

Vierailija
16/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moskovan taistelu päättyi neukkujen voittoon 1941/42 taitteessa ja se viimeistään sinetöi Saksan tappion sodassa. Sen johdosta maailma on kyllä sellainen kuin se on nyt eli periaatteessa se luotiin silloin.

Mikä maailma? Vai tarkoitatko pelkkää Eurooppaa? Kyllä joku Kiina tai Australia oli varmaan ennen vuotta 1942 samanlaisia kuin nytkin.

Vierailija
17/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttavasi käynyt koskaan koulua?

Vierailija
18/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maailmahan on luotu 2019 vuotta sitten, siksi tuo vuosilukukin? Opettele vähän historiaa

Vierailija
19/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä maailma? Vai tarkoitatko pelkkää Eurooppaa? Kyllä joku Kiina tai Australia oli varmaan ennen vuotta 1942 samanlaisia kuin nytkin.

Kyllä kommarivaltioilla olisi ollut aika tukalat oltavat ympäri maailmaa, jos fasisit olivat voittaneet toisen maailmansodan keskinäiset. Sitä voimme vain arvailla millainen maailma olisi nyt, jos nátsit olisivat voittaneet, mutta luultavasti kaikki kommaritvaltiot olisivat hävinneet nopealla aikataululla..

Vierailija
20/25 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä näy neukkujakaan enää, maailma luotiin 1991?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi