Lainasin kirjastosta lasten osastolta Muumit Rivieralla ja kaksi teinityttöä hihittelivät ja supisivat toisilleen jotain
Tuli paha mieli. Olen aikuinen, yli kolmekymppinen nainen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne teinit hihittelee joskus ärsyttävästi ja epäkohteliaasti. Yleensä silloin katson kerran ja ilmoitan, mitä mieltä olen ulkonäöstä, jos oikein kovasti hihityttää. Sitten jo nolottaa ja ehkä oppii jotakin toisten ihmisten kohtelemisesta.
No itse et ainakaan ole vielä oppinut.
Mitä tuo muumi-kirja teki lastenosastolla. Sehän on aikuisten sarjakuva.
Ehkä ne nauroivatkin ajatukselle, että AP lainaa itselleen muumeja luettavaksi? :d
Minäkin aina huolestun että lähistöllä supisijat ja naurajat puhuvat minusta. Tosiasia kuitenkin on että jollei osoitella suoraan kohti tai jos et kuule supinasta lauseita jotka selvästi viittaavat sinuun ei kannata olettaa että sinusta puhutaan, koska todennäköisesti ei puhutakaan. Tytöt saattoivat ihan yhtä hyvin puhua joistain omista hieman noloista asioistaan ja hihitellä sille. Tai vaikka muumi-dvd olisikin hihityksen aiheuttanut, asia ei välttämättä liittynyt sinuun ollenkaan. Keskusteluhan on voinut mennä vaikka jotenkin näin:
"ootsä nähnyt ton muumit rivieralla?"
"en"
"siinä on yks hahmo ihan Alexander Stubbin näköinen"
"eikä! hihihi"
Ahdistut turhaan jos otaksut aina pahinta. Loukkaannu vasta kun tiedät varmasti että syytä on.
Anna teinilissujen hihitellä aivan vapaasti. Eivät ymmärrä, että heitä ei ota kukaan vakavasti käytännössä yhtään missään.
Sellaisia ne teinitytöt on, varsinkin kaveriporukalla. Itsekin muistan kikatelleeni ja hihitelleeni kaikelle mahdolliselle. Joskus hassun oloisille tyypeille, joskus ihan muuten vaan. Onhan se epäkohteliasta nauraa toisille ihmisille, mutta ei sitä tuon ikäisenä ajattele.
Saitko lähtemään mukaan kämpille juomaan muumilimssaa?
No mitäs tuo? Voithan olla äippä hakemassa jälkikasvulle lukemista. Itse taas olen keski-ikäinen mies enkä kehtaa lainata lähikirjastosta Angelika-elokuvien boksia vaikka haluaisin. Homona pitäisivät. Kirjastonhoitajana vielä serkkuni vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle teinitytöt hihitteli jätskikioskin jonossa.
Teki mieli sanoa heille että ennen kuin huomaattekaan olette itsekin vanhoja tätejä.
Luuletko etteivät ennen ole vanhaa tätiä nähneet? Että sinä olisit ihan ensimmäinen?
Sun kannattaa keskittyä itsetunnon kehittämiseen. Mee takaisin kirjastoon ja kysy niiltä teineiltä löytyiskö self helf opasta huonoon itsetuntoon?
Mulle pari teinityttöä hihitteli joskus metrossa, supisivat toisilleen ja vilkuilivat. Minä kysyin että mikä noin naurattaa, satuitteko vilkaisemaan peiliin vai?
M43 kirjoitti:
No mitäs tuo? Voithan olla äippä hakemassa jälkikasvulle lukemista. Itse taas olen keski-ikäinen mies enkä kehtaa lainata lähikirjastosta Angelika-elokuvien boksia vaikka haluaisin. Homona pitäisivät. Kirjastonhoitajana vielä serkkuni vaimo.
Kirjaston henkilökunnalla on vaitiolovelvollisuus, ihan rauhassa lainaat Angelikat.
Voi hyvä ihme.
Teinitytöt hihittävät, aina ja kaikkialla. Itsekin olen sellainen ollut. Taannoin kaupassa luulin niiden nauravan minua jostain syystä kun pariin otteeseen heidät ohitin ja aina nauratti. Sitten tajusin että luultavasti he eivät edes huomanneet minua. Muuten vaan nauratti ties mikä.
Kun on huono itsetunto niin luulee aina olevansa pilkan ja negatiivisen huomion kohteena. Toisaalta sen ikäiset saattavat nauraa sinulle, entä sitten? He nauraisivat vaikka olisit paikan upein ilmestys. Heitä nyt vaan naurattaa. Unohda koko asia.