Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainasin kirjastosta lasten osastolta Muumit Rivieralla ja kaksi teinityttöä hihittelivät ja supisivat toisilleen jotain

Vierailija
07.08.2019 |

Tuli paha mieli. Olen aikuinen, yli kolmekymppinen nainen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinit ei saisi supista ja hihitellä?

Vierailija
2/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi. Tuskin sipisivät sinusta.

Minä käyn jatkuvasti lastenosastolla hakemassa kirjoja, kuten moni muukin aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teinitytöt hihitteli jätskikioskin jonossa.

Teki mieli sanoa heille että ennen kuin huomaattekaan olette itsekin vanhoja tätejä.

Vierailija
4/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teinit ei saisi supista ja hihitellä?[/

Saa toki mutta epäkohtelias ei sovi olla. Ja jos seivästi hihitellään jollekin kanssaihmiselle niin se on epäkohteliasta.

Vierailija
5/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten?

Tarvitsitko kriisiapua? Jos on normaali itsetunto, niin saa teinitytöt hihitellä ihan vapaasti ja ei tarvitse tehdä kryptisiä aloituksia nettipalstoilla.

Vierailija
6/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teinit ei saisi supista ja hihitellä?[/

Saa toki mutta epäkohtelias ei sovi olla. Ja jos seivästi hihitellään jollekin kanssaihmiselle niin se on epäkohteliasta.

Et sinä niin mielenkiintoinen ole kuin kuvittelet. Teineillä on varmasti muuta hihiteltävää.

Vierailija
7/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen hihittäville teineille.

Vierailija
8/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä supisin ystävälleni ja hihiteltiin yhdessä teinityttöjä vilkuillen. Heidän hihittelynsä loppui siihen ja poistuivat nopeasti paikalta.

Vierailija
9/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan supisseet susta. Tai ehkä muistivat kirjaan liittyvän jutun, joka ei myöskään liity suhun millään tavalla.

Vierailija
10/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin teininä luuli, et kaikki aikuiset esim. bussissa kyttäsivät meitä koko ajan ja olivat kauhean kiinnostuneita siitä mitä me hihiteltiin tyyliin "Mitä toikin mahtaa luulla et me hihitellään, vähänkö ollaan kiinnostavia...hihhihhii". Nyt itse aikuisena ei kiinnostaa vähääkään teinien hihittelyt. Yllättävää on et jotain näemmä kiinnostaa ja jopa haittaa ...?

Vierailija
11/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli ideana? Että on noloa jos aikuinen lainaa muumikirjan? Ei kai se Muumit Rivieralla ole edes varsinainen lastenkirja?

Vierailija
12/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt nyt on teinityttöjä, älä sinä aikuinen ihminen sellaisista piittaa.

Minulle pari teinityttöä nauroi ja nälvi avoimesti muutama päivä sitten, kun menin bussiin ja kortissani ei ollutkaan kautta. Samoin kun itse olin teini, niin kavereiden kanssa tuli hihiteltyä mille milloinkin, vaikka ovenkahvalle.

Vierailija
13/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä Janssonin alkuperäinen sarjakuva, jossa napsittiin jänniä pillereitä ja sitten menikin viikko leppoisasti auringonnousuja ja laskuja seuratessa, vai tämä sensuroitu uusversio?

Vierailija
14/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa kassajonossa jokunen vuosi sitten takana olevat pari teinityttöä supatti ja hihitti kun yksi ostoksistani oli lehti nimeltä Regina

Vierailija
15/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne teinit hihittelee joskus ärsyttävästi ja epäkohteliaasti. Yleensä silloin katson kerran ja ilmoitan, mitä mieltä olen ulkonäöstä, jos oikein kovasti hihityttää. Sitten jo nolottaa ja ehkä oppii jotakin toisten ihmisten kohtelemisesta. 

Vierailija
16/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmaan hymyillyt ohimennen teineille. Jos olisivat selkeästi minulle hihitelleet, niin olisin hymyilemisen lisäksi saattanut ajatella, että teineillä taisi naurattaa kun lainasin lastenkirjan. :)

Ei sen kummempaa.

Vierailija
17/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne teinit hihittelee joskus ärsyttävästi ja epäkohteliaasti. Yleensä silloin katson kerran ja ilmoitan, mitä mieltä olen ulkonäöstä, jos oikein kovasti hihityttää. Sitten jo nolottaa ja ehkä oppii jotakin toisten ihmisten kohtelemisesta. 

Ymmärrän että teinit eivät vielä osaa käyttäyttyä, mutta aikuinen ihminen, joka haukkuu lasten ulkonäköä on kyllä täysin vastenmielinen tyyppi. Hyi.

Vierailija
18/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnulla itselläsi riittää tuota opeteltavaa, joten riittää että keskityt jatkossa ihan siihen.

Vierailija
19/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnulla itselläsi riittää tuota opeteltavaa, joten riittää että keskityt jatkossa ihan siihen.

Sinulla*

Vierailija
20/36 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

~Meri~ kirjoitti:

Kerran kaupassa kassajonossa jokunen vuosi sitten takana olevat pari teinityttöä supatti ja hihitti kun yksi ostoksistani oli lehti nimeltä Regina

Niin?