Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle 30v lahja-vinkkejä!!

Vierailija
07.08.2019 |

Vaimoni täyttää 30 ja haluaisin yllättää hänet kerrankin onnistuneella lahjalla. Tähän asti olen antanut lahjaksi yleensä kasvohoitoa/kampaamolahjakorttia, kukkia ja illallisia. Vaimo sanoo ettei halua mitään. Ei tarvitse siis varsinaisesti mitään erityistä.

Ideoita!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunhan se pitäis vaimosi tuntea. Kaikki tykkää eri jutuista, joten ei kukaan voi suositella jotain tiettyä.

Vierailija
2/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yhdessä tekemistä sen mukaan, mistä vaimo tykkää. Esim. viikonloppureissu, teatteri, konsertti, patikkareissu, viikonloppu Kylpylässä, melontaretki, risteily Pietariin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät romanttisen illan ruokineen ja kukkineen, ja lisäks lahjaksi voisi olla kaunis sellofaaniin kääritty paketti, missä olisi samasta sävymaailmasta vaikka yöpuku/alusvaatteet, kuohuviini, suklaata, joku kosmettiikatuote esim hajuvesi tai joku voide, ja vaikka koru. Näin paketti olisi sekä kaunis, käyttökelpoinen mutta myös jtn muistoksi jäävää, eikä älyttömän kallis kuitenkaan toteuttaa 😎 lisäksi saisit pisteet kotiin, kun olisit nähnyt vähän vaivaa useamman yhteensopivan tuotteen löytämiseksi ;) esim just vaalenpunainen yökkäri, pinkki rosee kuohuva, geisha suklaapatukka, pinkki suihkusaippua ti voide, ja vaikka helmirannekoru!

Vierailija
4/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa L&T -firmasta Biojäte-astia, ja sano että nousehan akka kyytiin ! Olet jo niin nahistunut ettei sua voi katsella !

Vierailija
5/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kakku ja valmista jotain ihanaa ruokaa

Vierailija
6/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten ihmiset ei muka tunne kumppaniaan. Itsellä on aina seuraavat syntymäpäivä ja joululahjat tiedossa jo vuotta etukäteen.

Mitä se nainen harrastaa, mistä tykkää, minkälainen on? Naisellinen vai rasavilli?

Varmaan nauraisin jos saisin mieheltä kasvohoidon tai kampaamokortin, yleensä oon saanutkin työkaluja tai liikuntavälineitä kuten pistosahan, poranteriä tai painosetin, oon tykännyt. Ex toi kerran kirveen ja viskipullon, olin tyytyväinen ja kumpikin heti käytössä! :D

Tykkäisin jostain itsetehdystä, ei kalliista vaan sellaisesta johon on pistetty aikaa ja ajatusta.

Vierailija
7/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 30, niin mun mies teki semmosen yllätyksen, että poissaollessani kävi tyhjentämässä mun baarikaapin ja hävisi kolmeks päivää.

Ei varmaan ikinä unohdu.

Vierailija
8/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestät romanttisen illan ruokineen ja kukkineen, ja lisäks lahjaksi voisi olla kaunis sellofaaniin kääritty paketti, missä olisi samasta sävymaailmasta vaikka yöpuku/alusvaatteet, kuohuviini, suklaata, joku kosmettiikatuote esim hajuvesi tai joku voide, ja vaikka koru. Näin paketti olisi sekä kaunis, käyttökelpoinen mutta myös jtn muistoksi jäävää, eikä älyttömän kallis kuitenkaan toteuttaa 😎 lisäksi saisit pisteet kotiin, kun olisit nähnyt vähän vaivaa useamman yhteensopivan tuotteen löytämiseksi ;) esim just vaalenpunainen yökkäri, pinkki rosee kuohuva, geisha suklaapatukka, pinkki suihkusaippua ti voide, ja vaikka helmirannekoru!

Miksi alapeukkuja?

Vierailija
9/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten ihmiset ei muka tunne kumppaniaan. Itsellä on aina seuraavat syntymäpäivä ja joululahjat tiedossa jo vuotta etukäteen.

Mitä se nainen harrastaa, mistä tykkää, minkälainen on? Naisellinen vai rasavilli?

Varmaan nauraisin jos saisin mieheltä kasvohoidon tai kampaamokortin, yleensä oon saanutkin työkaluja tai liikuntavälineitä kuten pistosahan, poranteriä tai painosetin, oon tykännyt. Ex toi kerran kirveen ja viskipullon, olin tyytyväinen ja kumpikin heti käytössä! :D

Tykkäisin jostain itsetehdystä, ei kalliista vaan sellaisesta johon on pistetty aikaa ja ajatusta.

Jotkut vaan ei keksi lahjoja niin helposti vaikka tuntisikin toisen. Osaathan säkin kirjoittaa mutta ehkä novellin kirjoitus ei tosta noin sujuis vaikka kirjaimet on hanskassa.

Vierailija
10/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkuja?

Oikeesti.... kukaan mies ei osaa etsiä sävy sävyyn alusvaatteita ja yöpukunsa ja suklaita ja hajuvesiä ja koruja siten, että ne olisivat vielä sopivia ja mieluisia lahjansaajalle.

Vierailija
11/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei mairittele 30-kympin kriisin partaalla keikkuvaa, jo parhaat päivänsä nähnyttä kotiäitiä kuin tukevien rintaliivien ja ryppyvoiteen ostaminen. Ei tarvitse olla mitään huippuluokkaa - hyviä ja halpoja rintsikoita saa Lidlistä ja Saiturinpörssistä ja Lidl myy myös ryppyvoidetta nykyään. Tai sitten varaat itsellesi matkan ja ilmoitat, että nyt loppuu tällainen "vanhenemismeininki", että ihan itse voit jäädä kotiin rypistymään - sinä ainakin lähdet ulkomaille nauttimaan elämästä.   

Vierailija
12/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta joku yhteinen matka. Itse ainakin ilahtuisin. 

Vierailija
13/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö vaimosi koruja? Jos käyttää, niin hanki hänelle jokin kaunis sormus tai kaulakoru ja samaa sarjaa korvakorut (jos vaimollasi on reiät). Jos et muka itse osaa valita koruja, niin anna hänelle lahjakortti, jossa on riittävän iso summa. Käy silmäilemässä koruliikkeessä hintoja ensin ja päätä sitten summa ja osta kortti.

Vierailija
14/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ja romanttinen ilta ei missään nimessä, liian tavallista.

Pieni matka jonnekin saattaisi olla kiva, jos vaimo pitää matkustelusta, vkonloppumatka, shoppailumatka, risteily...

Jos puoliso pitää koruista, lahjakortti kultasepän liikkeeseen, lahjakortit ovat  kivoja siitä, että niillä voi valita just sellaisen lahjan kuin haluaa.

Muuten pelkkä raha lahjakortti  on tylsä ja mielikuvitukseton lahja.

Mieti mistä vaimosi pitää... siihen aiheeseen kuuluvat lahjat ja lahjakortit ovat aina mieluisiia.

Ja muistathan kaikissa tapauksissa ostaa myös ruusuja.

Vierailija
15/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkuja?

Oikeesti.... kukaan mies ei osaa etsiä sävy sävyyn alusvaatteita ja yöpukunsa ja suklaita ja hajuvesiä ja koruja siten, että ne olisivat vielä sopivia ja mieluisia lahjansaajalle.

Kivaa miesten aliarviointia :(

Vierailija
16/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs yöpaita 😁

Vierailija
17/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pakettia kortsuja ja muutama tuubi luikkaria, kun nuo wanhat akathan tuppaa olemaan aika hiekkapaperisia "sieltä". Ei mene ne kumitkaan ihan heti puhki.

Vierailija
18/18 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pakettia kortsuja ja muutama tuubi luikkaria, kun nuo wanhat akathan tuppaa olemaan aika hiekkapaperisia "sieltä". Ei mene ne kumitkaan ihan heti puhki.

Taidat olla joku katkera +40/+50 /+60v. Koska ketään +20v ei puhu 30 vuotiaista noin katkerasti että olisi jo harppuja ja kuivia ;) ja vaihdevuodet tulee siinä +50v että aika omituista että 30v olisi kuiva kun on hyvässä hedelmällisessä iässäkin :) menikö sulla nyt liukas ja kuiva sekaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi