Näin kun naapuri heitti YDINJÄTETTÄ sekajätteelle tarkoitettuun roskikseen
Ironisinta tässä kaikessa on se, että kyseinen naapuri istuu talon hallituksessa ja on itse ehdottanut tehokkaampaa jätteidenkierrätystä. Jöteastioiden yläpuolella vielä lukee selkeästi mitä kaikkea mihinkin roskikseen voi heittää. Olisi nyt vielä paperinkeräykseen sen ydinjätteen heittänyt...
Kommentit (21)
Palovaroittimen?
Vanhan ajan pimeässä hohtavan viisarikellon?
On toki totta, että kyllä ne pitäisi omalla oikealla tavallaan kierrättää!
Meillä on niin valistunut taloyhtiö, että jätekatoksessa on omat säiliöt plutoniumille ja uraanille.
Hae ne pois ja ota itsellesi. Huomenna sinäkin näytät yhtä säteilevältä kuin naapurisi nyt.
Lukeeko sekajäteastiassa muka, että siihen ei saa heittää ydinjätettä?
Soita äkkiä poliisi paikalle. Iltalehdelle muista eka soittaa.
Joo, artisokan ydin menee biojätteisiin, paitsi jos sen sai ajoissa syötyä niin sitten se menee mutatoituneena putken kautta uloa talosta.
Onko STUKille jo kerrottu ja kunnan terveydensuojeluun?
Oliko sulla oma säteilymittari millä mittasit?
Vierailija kirjoitti:
Oliko jäte ydinperheestä?
:D
Ei kiinnosta. Minäkin heitän roskani aina minne sattuu. Ei ole minun ongelmani.
Ainakin meillä on ohjeistus puutteellista ydinjätteen osalta, joten en välttämättä syyttäisi naapuria, kun sen sekajätteeseen paiskasi.
Ota yhteyttä Iranin suurlähetystöön. Saattaisivat olla halukkaita jalostamaan ydinjätteestä ydinaseita.
P.S. Älkää mainitko asiasta turhaan Trumpin Donaldille.
Tyypillistä ydinperheiden piittaamattomuutta. Uusioperheissä sentään ymmärretään lajitella jäte kiertoon.
Ydinluut laitetaan biojätteeseen.
Minä laitan ydinjätteen käsilaukkuun. Sieltä ei koskaan löydä mitään.
Sinänsä typerää. Olisihan sen voinut antaa tarvitsevalle esim paikallisessa roskalavayhteisössä.
Syksyllä kun olen perannut sienisaaliin, niin heitän aina ne ydinjätteet biojäteroskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin valistunut taloyhtiö, että jätekatoksessa on omat säiliöt plutoniumille ja uraanille.
Meillä erotellaan myös rikastettu ja rikastamaton uraani. Lisäksi lauhdevesille on omat viemärit, vaikken sen funktiota ihan ymmärräkään. Joillekin tää kierrätys on intohimo.
Ihan palovaroittimenko heitti?