Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu pahalta olla liian ruma nainen

Vierailija
07.08.2019 |

Sellainen jota kukaan mies ei halua. Eikä se johdu lihavuudesta, mulla on hyvä kroppa, vaan naamasta jonka takia näytän ihan vammaiselta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa sama ongelma. Naama on vaan ruma taikinanaama ja vielä aknen jälkiä sekä juonteita tietty kun ikää tulee eikä hiuksillakaan voi asiaa pelastaa. Kuitenkin itsestäni huolehdin. Just kahdet treffit ollu ja menny, selkeesti ulkonäkö ei oo osunu livenä. Ja käytökseltäni oon ehkä jotenkin outo ja erilainen, koska harvat musta tykkää. Mutta on mulla kiva urheilullinen kroppa, huumorintajua löytyy ja on sydänkin paikallaan, uskon että joku vielä nämä huomaa ja tykästyy :) On vaan tää nykydeittailu ja muutenkin meno niin pinnallista, että hirvittää. Seksiin juu kelpaisin, mutta enpä sitä vaan halua. On ollu kyllä shokki pitkän avioliiton jäljeen sinkkuuntua, aika karseeta tää on! Nytkin pitäis itseluottamus kasata uusiin treffeihin, vaikka on niin epävarma jo omasta ulkonäöstä ja koen olevani tosi epäviehättävä.

Kelpaat yhdeksi yöksi, mutta et suhteeseen. Eikö tuo tarkoita sitä, että "vika" on luonteessa eikä ulkonäössä? 

Vierailija
42/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Naali kirjoitti:

Takaapäin kun lykkii niin mitä väliä naamalla?

Reikä se on rumallakin -Malmin kauppaoppilaitoksesta opittua.

Siellähän on hyvät käytännön opit.  Lohduksi ap: lle  et ainakaan päädy trofeeksi jollekin kunnianhimoiselle tyypille.  Ja ehkä heijastat omaa kriittisyyttäsi muihin? Että kaikki ovat yhtä tiukkasilmäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin ei nyt täsmää tässä tarinassa.

On ihan todettu fakta, että nykypäivänä miehille kelpaa jopa lihavat naiset ja jos sulla on hyvä kroppa niin sulla pitäisi olla jopa lihavia naisia huomattavasti enemmän valinnanvaraa.

Meille jää pari vaihtoehtoa:

Kun mainitsit "kukaan mies" niin tarkoitit pientä osaa tasokkaimmista miehistä.

Tai yksinkertaisesti et ole edes tarjolla missään nettideitissä tai et käy IRL missään etkä tee aloitteita.

Nykypäivänä kelpaavat "jopa lihavat" naiset? Wau.

Ovatko nykypäivän vikisijämiehet alkaneet ymmärtää että itsensä kaltaisten kanssa pariudutaan? Tämä olisi nimittäin suuri edistysaskel .

Vierailija
44/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa asennettasi.

Kyllä sua pannaan, jos runko on tikissä.

Läskien ongelma on se ettei kukaan pane.

Vierailija
45/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naama vaikuttaa ja paljon. Palstamiehet ovat kantansa päättäneet ja pysyvät siinä vaikka kuinka kertoisi oikeita kokemuksia omasta elämästään. He tietävät toisten elämät paremmin.

Ap, voimia jatkoon. Elämme oikeistolaisia aikoja jossa naisen ainoa tehtävä on näyttää kauniilta. Jos et ole kaunis, et ole mitään. Kirjaimellisesti, ihmiset kävelevät päin ja kun menette ravintolaan, tiskillä treffikumppanilta kysytään tuliko hän yksin syömään.

Vierailija
46/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaa asennettasi.

Kyllä sua pannaan, jos runko on tikissä.

Entäs jos ei hae pelkkää seksiä? Seksi tuntemattoman kanssa on (ainakin monelle naiselle) kuin ostaisi kaupasta nälkäänsä tikkarin.

Vierailija
47/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraili kirjoitti:

Ap, voimia jatkoon. Elämme oikeistolaisia aikoja jossa naisen ainoa tehtävä on näyttää kauniilta. Jos et ole kaunis, et ole mitään. Kirjaimellisesti, ihmiset kävelevät päin ja kun menette ravintolaan, tiskillä treffikumppanilta kysytään tuliko hän yksin syömään.

Hyvin sanottu. Konservatiiviset ajat, jossa tuntuu että ollaan peruuttamassa takaisin siihen, että naisen tehtävä on lähinnä olla kaunis. Tämän näkee myös esim. naisten hiusmuodissa: nuoremmilla on tosi vähän mitään lyhyttä tai erikoisempaa tukkaa, vain sitä pitkää ja naisellista. Koska nyt ihanne on että nainen on sellainen kaunis koriste.

Tämä asia vaikutti olevan jo paranemaan päin 15-20 v sitten. Toki naiskauneutta on aina arvostettu, mutta silloin jos nainen vaikka saavutti jotain työurallaan, ihmiset keskittyi siihen saavutukseen ja siitä keskustelemiseen. Nyt on hyvin tavallista, jos vaikka lukee nais-matemaatikon tai nais-geenitutkijan tekemästä läpimurrosta tai elämäntyöstä, että keskustelijat ensimmäisenä arvostelevat tämän tutkijan ulkonäön. "Onpa homssuinen, tyypillinen tutkijatyyppi. Varmaan vanhapiika, ei tuollainen mitään miestä saa". "Onpa rumat hiukset, ei yhtään sovi hänelle". Joo että olet kehittänyt jotain mikä voi pelastaa ihmishenkiä mutta ei sillä mitään väliä, jos et ole kaunis. Mies jos olisi tehnyt saman, ketään ei kiinnostaisi uutisesta keskustellessaan esim. arvostella tämän ylipainoa tai tukkatyyliä.

Vierailija
48/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naama menee luonteen ja kropan edelle

M

Vierailija
49/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.

Vierailija
50/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naama menee luonteen ja kropan edelle

Mulla järjestys on kyl luonne, naama ja kroppa.

Näin miehenä mua kyllä oikeesti kiinnostaa aina minä näköisiä ne naiset ovat, jotka valittavat etteivät saa miestä ulkonäkönsä takia.

Vierailija
51/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas aloittaja!

Arvaan, että sinun voi ehkä olla vaikea uskoa tätä mitä tuli mieleeni, ja mitä haluan sanoa sinulle - mutta tämä tulee henkilöltä, joka on ehkä paljonkin kokenut samantyyppistä kuin sinä. Haluan siis sanoa sinulle: jollakin syvällä, mutta hyvin todellisella tasolla sinä olet äärettömän arvokas, tärkeä sekä rakastettu ja hyväksytty :)

Meillä kaikilla, tai ainakin useilla, on vaikeuksia tämän uskomisessa omalle kohdallemme, mutta vähitellen se voi kyllä alkaa "upota" sinne sisimpään.

JA... jos mietit, että millä perusteella tällaista hyvää vakuutan, niin tämä lyhyt mutta sitäkin koskettavampi video voi vakuuttaa ja rohkaista sinua paljon paremmin kuin minun sanani:

Vierailija
52/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Naali kirjoitti:

Takaapäin kun lykkii niin mitä väliä naamalla?

Reikä se on rumallakin -Malmin kauppaoppilaitoksesta opittua.

Kylläpä olit vitsikäs. Ilmankos nimesi onkin A. Naali

Nyt olit nokkela. Ihan itsekö älysit?

Vierailija
53/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti on pompahtanut tälle palstalle aina silloin tällöin vuosien varrella. 

En tiedä kuinka voisin just nyt tänä päivänä aloittajaa lohduttaa kun ei monet aikaisemmatkaan vastaukset helpota. 

Vierailija
54/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa onneksi iän myötä. Mä voin sanoa olevani todistetusti ruma ja/tai vastenmielinen, koska ikää ensi kuussa täyteen 45, ja en ole koskaan päässyt parisuhteeseen. Olisin jäänyt neitsyeksikin, ellen olisi nuorena pari kertaa kokemuksen vuoksi vaan tiputtanut ihan kaikkia "rimoja" seksiä saadakseni. Sillä tavalla tosiaan sain pari kertaa että valomerkin aikaan baarissa kuka tahansa vaikka kuinka alkoholisoituneen näköinen ja juopunut ja vanha kelpaa. Ei tullut montaa kertaa kuitenkaan kokeiltua, kun tuntuu että itsetyydytys on ihan yhtä hyvä kuin sellainen seksi, ja ilman tauti- ja raskausriskejä. 

Ja olen vielä opiskellut erittäin miesvaltaista alaa ja olen erittäin miesvaltaisella työpaikalla, joten mahdollisuuksia tavata miehiä olisi ollut. Kukaan ei ole vaan koskaan ollut minusta kiinnostunut. Otti se koville nuorempana. Nykyään taas ei enää, kun lastentekoikäkin on jo ohi. Kiva vaan, että saa elää boheemisti itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi