Tuntuu pahalta olla liian ruma nainen
Sellainen jota kukaan mies ei halua. Eikä se johdu lihavuudesta, mulla on hyvä kroppa, vaan naamasta jonka takia näytän ihan vammaiselta.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "kukaan mies ei halua"? Itse olen 44 v, 30 kg ylipainoinen, vähän omituisen näköinen viutilonaama kasvoista, ja jos menen vaikka baariin niin kyllä sieltä jotain seuraa yleensä löytyy. Eli jotkut miehet haluavat jopa minunlaista, ennemmin kuin olla ilman seksiä sinä iltana. Uskoisin että sinuakin haluaisi joku.
Mutta tarkoittanet haluamisella jotain muuta? Sitäkö että joku haluaisi parisuhteeseen sinun kanssa? Sekin on erittäin todennäköistä että sellainen löytyisi joku. Mutta etsitkö mistää seuraa? Entä millaisia kriteereitä sinulla on kumppanille?
No kyllä meitäkin naisia on joita kukaan ihan oikeasti ei ole halunnut, edes yhdeksi yöksi. Olen 37, paino vaihdellut 60 ja 67 kilon välillä aikuisiällä, pukeudun melko naisellisesti. Tällä ei ole ollut mitään vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Ei ole baarissa eikä muuallakaan onnistanut, tein sitten itse aloitteen tai en. Minunlaisiani syytetään tällä palstalla aina nirsoiksi tai valehtelijoiksi, mutta meitä oikeasti on, ja naisia mekin olemme vaikka meissä jotain mystisen omituista pielessä onkin (miesten näkökulmasta siis kun kerta emme kiinnosta millään tavalla) .
Huokaus. Aina joskus tuntuu sille kuin meistä olisi kuin jonkun ihmeellisen taian peitämiä, koska toisinaan tuntuu mahdottomalta sanoa, että mikä se lopula on, mikä saa meisä osan pysymään sinkkuna vuodesa toiseen, vaikka hyvin moni meistä olisi myös itse halukas ja valmis parisuheeteseen.
Vuodet ja unemukse sinkkuna on mennyt ainakin isellnäni hyvin erilaisissa tunnelmissa (Niin varmasi heilläkin, jotka vasaavasti ova parisuheessa).
En voi kieltää, että koin ja tunsin sisälläni pinen pirulaisen joka huusi ja melskasi yritäen saada minut tuntemaan aas kateutta kun kaveri joka vajaa vuosi sitten erosi oli kohdannut ja löytänyt rinnalleen uuden kumppanin ja on hänen kanssaan nyt ni-in onnellinen.... - Ei ollut ensimmäinen kerta, että jollekin kaverille käy näin; vaan miten se käykään heillä niin helposi ja luontevasti; kun mistään pakonomaisesta suhteista ei ole heidän kohdalla kyse, kuin ääriharvoin. Tai kuinka monta kertaa koinkaan kesän aikana haikeutta nähdessäni nuoria ja vanhempia pareja yhdessä kulkemassa käsikkäin...
Oikeastaan aika monella tuntemallani lihavalla ja jopa rumemmanpuoleisella naisella on poikaystävä...Kysymys on ehkä enemmän esim sosiaalisista piireistä ja siitä miten ja missä ihmisiä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirurgialla siitä selviää.
Ei aina kyllä selviä. Esim. itselläni on koko kasvojen luuston mittasuhteet pielessä, sitä ei niin vaan kauneuskirurgiakaan korjaa. On lyhyt luisu otsa, valtavan pitkä ulkoneva kasvojen keskiosa jne. Näytän ihan apinalta tai neanderthalilta. Ai niin, mutta olen kyllä kelvannut tavis miehelle ja mulla on kaksi lastakin silti.
Otsan voi hämätä pitemmäksi leikkaamalla otsatukan, joka alkaa hieman ylempää. Otsatukka myös katkaisisi kasvojen pituutta eli tekisi mittasuhteet sopusuhtaisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "kukaan mies ei halua"? Itse olen 44 v, 30 kg ylipainoinen, vähän omituisen näköinen viutilonaama kasvoista, ja jos menen vaikka baariin niin kyllä sieltä jotain seuraa yleensä löytyy. Eli jotkut miehet haluavat jopa minunlaista, ennemmin kuin olla ilman seksiä sinä iltana. Uskoisin että sinuakin haluaisi joku.
Mutta tarkoittanet haluamisella jotain muuta? Sitäkö että joku haluaisi parisuhteeseen sinun kanssa? Sekin on erittäin todennäköistä että sellainen löytyisi joku. Mutta etsitkö mistää seuraa? Entä millaisia kriteereitä sinulla on kumppanille?
No kyllä meitäkin naisia on joita kukaan ihan oikeasti ei ole halunnut, edes yhdeksi yöksi. Olen 37, paino vaihdellut 60 ja 67 kilon välillä aikuisiällä, pukeudun melko naisellisesti. Tällä ei ole ollut mitään vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Ei ole baarissa eikä muuallakaan onnistanut, tein sitten itse aloitteen tai en. Minunlaisiani syytetään tällä palstalla aina nirsoiksi tai valehtelijoiksi, mutta meitä oikeasti on, ja naisia mekin olemme vaikka meissä jotain mystisen omituista pielessä onkin (miesten näkökulmasta siis kun kerta emme kiinnosta millään tavalla) .
On näitä tosiaan. Useimmiten ei ole edes kyse ulkonäöstä, meinaan tiedän kaveripiirissäni yhden tästä ongelmasta kärsivän, joka on mielestäni aika nätti, joskaan ei mikään huomiotaherättävä kaunotar. Hänen tapauksessa ongelma on jotenkin koko olemuksesta huokuva pidättyväisyys, introverttiys ja huippuälykkyys. Näiden kombinaatiosta tulee ilmeisesti olo, että kyseessä on vakava, ei leikkisän ja avoimen seksuaalinen ihminen, ja esim. baarissa sellaiset ei ole suosittuja. Ja siis tämäkin kaveri on yrittänyt itsekin tehdä aloitteita, mutta jotenkin ne ei ole luontevia eleiltään. Ja vaikka hän olisi humalassakin, on silti sellainen vakava, viileän oloinen tyyppi eli ei sekään auta. Minun mies sanoo sitä jääkuningattareksi, kun on kuulemma jotenkin sellainen arvokas, viileä olemus, kuin katselisi alamaisiaan valtaistuimelta.
No tykkääväthän jotkut miehet dominoistakin. Ehkä ongelmana onkin se, että yrittää aloitteita tehdessään olla muuta kuin on ja sen huomaa sitten ettei ole luonteva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Aina joskus tuntuu sille kuin meistä olisi kuin jonkun ihmeellisen taian peitämiä, koska toisinaan tuntuu mahdottomalta sanoa, että mikä se lopula on, mikä saa meisä osan pysymään sinkkuna vuodesa toiseen, vaikka hyvin moni meistä olisi myös itse halukas ja valmis parisuheeteseen.
Vuodet ja unemukse sinkkuna on mennyt ainakin isellnäni hyvin erilaisissa tunnelmissa (Niin varmasi heilläkin, jotka vasaavasti ova parisuheessa).
En voi kieltää, että koin ja tunsin sisälläni pinen pirulaisen joka huusi ja melskasi yritäen saada minut tuntemaan aas kateutta kun kaveri joka vajaa vuosi sitten erosi oli kohdannut ja löytänyt rinnalleen uuden kumppanin ja on hänen kanssaan nyt ni-in onnellinen.... - Ei ollut ensimmäinen kerta, että jollekin kaverille käy näin; vaan miten se käykään heillä niin helposi ja luontevasti; kun mistään pakonomaisesta suhteista ei ole heidän kohdalla kyse, kuin ääriharvoin. Tai kuinka monta kertaa koinkaan kesän aikana haikeutta nähdessäni nuoria ja vanhempia pareja yhdessä kulkemassa käsikkäin...
Mullakin on todella monta kaveria jotka eivät ole koskaan yksin. Avioero? Ei huolta - 2kk päästä löytyy uusi pitkäaikainen puoliso. Ero 10v suhteesta? Ei hätää, uusi löytyy roskiskatoksesta. Puoliso menehtyi? Surullista, mutta ei tarvitse käydä surua läpi yksin, sillä uusi kumppani löytyi puolessa vuodessa.
Olen onnellinen kaikkien heidän puolestaan, ihmettelen vain kun itse ei löydä edes yhtä. 20 vuotta olen tässä yrittänyt enemmän tai vähemmän, tulos 0. Ja joku toinen vain menee lähikauppaan ja pam, 5 ihmistä haluaa olla sun kanssa :D.
Parhaitenhan miehiä saavat juuri ne naiset jotka ovat hoikkia, naamalla ei näytä olevan mitään väliä. Nyt olet siis ihan hakoteillä.
Meikkaa. Meikillä saa hirviöstäkin ihan siedettävän.
Vierailija kirjoitti:
Jokin ei nyt täsmää tässä tarinassa.
On ihan todettu fakta, että nykypäivänä miehille kelpaa jopa lihavat naiset ja jos sulla on hyvä kroppa niin sulla pitäisi olla jopa lihavia naisia huomattavasti enemmän valinnanvaraa.
Meille jää pari vaihtoehtoa:
Kun mainitsit "kukaan mies" niin tarkoitit pientä osaa tasokkaimmista miehistä.
Tai yksinkertaisesti et ole edes tarjolla missään nettideitissä tai et käy IRL missään etkä tee aloitteita.
Lounasruokalassa käy eräs ei niin kaunis nainen syömässä, mutta pakko sanoa että sen verran on persettä ja tissejä että kompensoivat täysin naaman, vastaan että hyvällä rungolla ja "sopivilla" vaatteilla saa miehen varmasti.
Kiinnostaisi kyllä jotain peliä viritellä tuon naisen kanssa, mutta kontaktin otto on vähän vaikeaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on todella monta kaveria jotka eivät ole koskaan yksin. Avioero? Ei huolta - 2kk päästä löytyy uusi pitkäaikainen puoliso. Ero 10v suhteesta? Ei hätää, uusi löytyy roskiskatoksesta. Puoliso menehtyi? Surullista, mutta ei tarvitse käydä surua läpi yksin, sillä uusi kumppani löytyi puolessa vuodessa.
Olen onnellinen kaikkien heidän puolestaan, ihmettelen vain kun itse ei löydä edes yhtä. 20 vuotta olen tässä yrittänyt enemmän tai vähemmän, tulos 0. Ja joku toinen vain menee lähikauppaan ja pam, 5 ihmistä haluaa olla sun kanssa :D.
En tiedä löytääkö meistä tänään tai milloinkaan kumppania. Mutta ainakin hekellisesi löysin iloa ja valoa elooni viestistäsi; on tavattoman mieltä lämmittävää huomata, ettei ole yksin toiveissaan, pitkäaikaisessa haaveessaan löytää ja kohdata "Se" yksi ja itselle erityinen.... - Näin vaikka ihan hyvin voi ja pystyy iloitsemaan tai ainakin myötäelämään toisten onnen rinnalla kuin nauttimaan pääsääntöisesti omasta seurasaan ja elostaan sinkkuna(kin).
Antti Naali kirjoitti:
Takaapäin kun lykkii niin mitä väliä naamalla?
Reikä se on rumallakin -Malmin kauppaoppilaitoksesta opittua.
Eikä naisen naama ole koskaan niin ruma ettei sitä takaapäin lykkimällä tai edestäpäin + paperipussilla saisi korjattua. Ei siihen mitään kirurgeja tarvita. Ainoastaan asialle itse jotain tekemään halukas nainen, siis halukas antamaan joko edes tai takaa ja vino pino paperipusseja. Kun nainen vain antaa itse, niin kuin se on suunnittelupöydällä + tehtaalla suunniteltu tekeväksi, niin nainen kuin nainen pärjää. Ei se ole naamasta tai sen rumuudesta kiinni. Oma halukkuus antaa ilman rukoilua ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, ei se sen enempää vaadi. ja eikä saa olla herkkänahkainen (tai kalkkunannahkainen : D ) kun mies mitään sanomatta pujottaa sen paperipussin päähän. Siinä kohden kun vain kohauttaa olkapäitään ja nostaa hameenhelman korviin, niin nainen kuin nainen on ihana ja kaunis. Paitsi sellainen normi suomi-nainen, joka alkaa tuossa kohti kälkättätämään, sähisemään, irvistelemään ja näyttämään hampaitaan.
Sellainen on HyH HyH ja Hyi Hyi Yök Yök Yök !
Kun kirurgin veitsi ap:n naamaan vilahtaa, niin kohta viestejä kännykkään kilahtaa.
Kirjaudu Alastonsuomeen. Siellä olen nähnyt oikeasti siis hirvittävän rumia naisia, ja saavat valtavan määrän viestejä kiinnostuneilta miehiltä. Jos siis ihan seksiä haet.
Olen itse aika masentunutkin siitä, että miehille näyttää kelpaavan AIVAN mikä tahansa.
Mutta joo. Kirjaudu sinne. Takaan, että seuraa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Antti Naali kirjoitti:
Takaapäin kun lykkii niin mitä väliä naamalla?
Reikä se on rumallakin -Malmin kauppaoppilaitoksesta opittua.
Eikä naisen naama ole koskaan niin ruma ettei sitä takaapäin lykkimällä tai edestäpäin + paperipussilla saisi korjattua. Ei siihen mitään kirurgeja tarvita. Ainoastaan asialle itse jotain tekemään halukas nainen, siis halukas antamaan joko edes tai takaa ja vino pino paperipusseja. Kun nainen vain antaa itse, niin kuin se on suunnittelupöydällä + tehtaalla suunniteltu tekeväksi, niin nainen kuin nainen pärjää. Ei se ole naamasta tai sen rumuudesta kiinni. Oma halukkuus antaa ilman rukoilua ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, ei se sen enempää vaadi. ja eikä saa olla herkkänahkainen (tai kalkkunannahkainen : D ) kun mies mitään sanomatta pujottaa sen paperipussin päähän. Siinä kohden kun vain kohauttaa olkapäitään ja nostaa hameenhelman korviin, niin nainen kuin nainen on ihana ja kaunis. Paitsi sellainen normi suomi-nainen, joka alkaa tuossa kohti kälkättätämään, sähisemään, irvistelemään ja näyttämään hampaitaan.
Sellainen on HyH HyH ja Hyi Hyi Yök Yök Yök !
Nyt on asiaa kirjoitettu.
Tunnen erään ruman omenavartaloisen koulukiusatun naisen millä on kuitenkin isot tissit ja persettä ja aina on miehiä riittänyt liiaksikin, mutta jos ei ole ronkeli ja herkkänahkainen niin homma toimii
Nainen joka lähestyy miestä saa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin nainen jolla on reikä saa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin nainen jolla on reikä saa miehen.
Harvemmin reiättöm.............niin, reiättömiä naisia on, kyllähän niitä valitettavasti onkin jo näinä päivinä. Onkin syytä aina tarkastaa ensimmäisenä onko kyseessä täti, jolla onkin munat, eli se onkin setä tädin vaatteissa, vai onko se The real Deal Täti-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että et tee tarpeeksi aloitteita tai teet niitä väärille miehille. Luultavasti olet juuri sellaisten miesten, jotka eivät ole aloitteellisia, tyyppiä
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että et tee tarpeeksi aloitteita tai teet niitä väärille miehille. Luultavasti olet juuri sellaisten miesten, jotka eivät ole aloitteellisia, tyyppiä
eri
Kiitos neuvosta, mutta olen 20 vuoden aikana ehtinyt tehdä lukemattomia, eri tyylisiä aloitteita hyvin erilaisille miehille. En kiinnostu jokaisesta vastaantulijasta mutta toisaalta sosiaalisena ihmisenä juttelen ihan kenen kanssa tahansa. Olen tuntenut/tavannut kaikenlaisia ystäviä, kaverin kavereita, työkavereita, tuntemattomia, harrastustuttuja, naapureita, baarissa bilettäjiä jne. Heitä joista muut löytävät kumppanin. Osa toki ollut minulle "liian hyvännäköisiä", osa taas ehkä toisesta ääripäästä, ylivoimaisesti suurin osa sellaisia kuin minä - tavallisen mukavia. Kenellekään vain en ole ollut kiinnostava. Ei sille lopulta mitään voi eikä se ole kenenkään vika.
Mulla kanssa sama ongelma. Naama on vaan ruma taikinanaama ja vielä aknen jälkiä sekä juonteita tietty kun ikää tulee eikä hiuksillakaan voi asiaa pelastaa. Kuitenkin itsestäni huolehdin. Just kahdet treffit ollu ja menny, selkeesti ulkonäkö ei oo osunu livenä. Ja käytökseltäni oon ehkä jotenkin outo ja erilainen, koska harvat musta tykkää. Mutta on mulla kiva urheilullinen kroppa, huumorintajua löytyy ja on sydänkin paikallaan, uskon että joku vielä nämä huomaa ja tykästyy :) On vaan tää nykydeittailu ja muutenkin meno niin pinnallista, että hirvittää. Seksiin juu kelpaisin, mutta enpä sitä vaan halua. On ollu kyllä shokki pitkän avioliiton jäljeen sinkkuuntua, aika karseeta tää on! Nytkin pitäis itseluottamus kasata uusiin treffeihin, vaikka on niin epävarma jo omasta ulkonäöstä ja koen olevani tosi epäviehättävä.
En tiedä, kyllä ap:n jutussa voi olla perääkin. Tiedän yhden naisen, joka on ihan mukava (ei mikään välkky, mutta ei myöskään mikään hoidokki). Hänen kasvonpiirteensä todella tuovat mieleen down-syndrooman, täysin pyöreä naama, ja sellaiset ihopoimut silmien päällä. Kroppansa on myös pyöreyteen taipuvainen, mutta lihava hän ei ole. Hän yritti joskus minulle flirttailla, mutta jotenkin en vaan voinut kuvitella seksiä, saati mitään suhdetta hänen kanssaan. Ja tämä pelkästään ulkonäön vuoksi.
t. mies