Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu pahalta olla liian ruma nainen

Vierailija
07.08.2019 |

Sellainen jota kukaan mies ei halua. Eikä se johdu lihavuudesta, mulla on hyvä kroppa, vaan naamasta jonka takia näytän ihan vammaiselta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin syy on naamassa vaan korkeintaan tyylissä ja stailauksessa.

Veikkaisin kuitenkin että syy on olemuksessa/käytöksessä

Vierailija
2/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ei nyt täsmää tässä tarinassa.

On ihan todettu fakta, että nykypäivänä miehille kelpaa jopa lihavat naiset ja jos sulla on hyvä kroppa niin sulla pitäisi olla jopa lihavia naisia huomattavasti enemmän valinnanvaraa.

Meille jää pari vaihtoehtoa:

Kun mainitsit "kukaan mies" niin tarkoitit pientä osaa tasokkaimmista miehistä.

Tai yksinkertaisesti et ole edes tarjolla missään nettideitissä tai et käy IRL missään etkä tee aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Aina laittaa epäilyttämään nämä, että onkohan se ihminen oikeasti muidenkin mielestä niin ruma, joka siellä kirjoittelee. Nimittäin usein olen törmännyt tavallisen näköisiin, pari kertaa jopa varsin nättiin, ihmiseen joka uskoo olevansa epämuodostuneen tai hirviömäisen ruma. Se, että näiden ihmisten on ollut vaikea saada seuraa, ei niinkään ole johtunut ulkonäöstä vaan epävarmuuden aiheuttamasta välttelevästä kehonkielestä, tai jopa sosiaalisten tilanteiden välttelemisestä yleensä. 

Toki, on oikeastikin rumia ihmisiä olemassa. Silti aika monella niistäkin on puolisot. Esim. eräs isäni sisko on oikeasti aikamoisen ruma, ja reilusti ylipainoinenkin oli nuorena. Miehen sekin on löytänyt, ja kun nyt vaikka Prismassa katselee väkeä niin ei ne kaikki miehen kanssa kulkevat naiset mitään nättejä ole.

Vierailija
4/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgialla siitä selviää.

Vierailija
5/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kukaan mies ei halua"? Itse olen 44 v, 30 kg ylipainoinen, vähän omituisen näköinen viutilonaama kasvoista, ja jos menen vaikka baariin niin kyllä sieltä jotain seuraa yleensä löytyy. Eli jotkut miehet haluavat jopa minunlaista, ennemmin kuin olla ilman seksiä sinä iltana. Uskoisin että sinuakin haluaisi joku.

Mutta tarkoittanet haluamisella jotain muuta? Sitäkö että joku haluaisi parisuhteeseen sinun kanssa? Sekin on erittäin todennäköistä että sellainen löytyisi joku. Mutta etsitkö mistää seuraa? Entä millaisia kriteereitä sinulla on kumppanille? 

Vierailija
6/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kun lykkii niin mitä väliä naamalla?

Reikä se on rumallakin -Malmin kauppaoppilaitoksesta opittua.

Vierailija
7/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Naali kirjoitti:

Kylläpä olit vitsikäs. Ilmankos nimesi onkin A. Naali

Vierailija
8/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole ruma. Jokaisella on omat käsityksensä ja arvonsa, aika monella nykyaikana jotenkin oudot. Iloa päivääsi ja eteenpäin!

Vierailija
9/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina kyllä selviä. Esim. itselläni on koko kasvojen luuston mittasuhteet pielessä, sitä ei niin vaan kauneuskirurgiakaan korjaa. On lyhyt luisu otsa, valtavan pitkä ulkoneva kasvojen keskiosa jne. Näytän ihan apinalta tai neanderthalilta. Ai niin, mutta olen kyllä kelvannut tavis miehelle ja mulla on kaksi lastakin silti.

Vierailija
10/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Naali kirjoitti:

Kylläpä olit vitsikäs. Ilmankos nimesi onkin A. Naali

Vastasit sitten omaan viestiisi. Vähän noloa.

Vierailija
11/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina kyllä selviä. Esim. itselläni on koko kasvojen luuston mittasuhteet pielessä, sitä ei niin vaan kauneuskirurgiakaan korjaa. On lyhyt luisu otsa, valtavan pitkä ulkoneva kasvojen keskiosa jne. Näytän ihan apinalta tai neanderthalilta. Ai niin, mutta olen kyllä kelvannut tavis miehelle ja mulla on kaksi lastakin silti.

Noniin, sinä et ole edes tarvinnut mitään kauneusleikkausta. Eikä kyllä tarvii ap:kään.

Vierailija
12/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se syy miehettömyyteesi taitaa olla ihan jossain muussa kuin ulkonäössä.

Vierailija
13/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko lapsesi perineet piirteesi? Oliko reilua heille?

Vierailija
14/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, tinderissä sulla olisi tuhansia tavismiehiä odottamassa. Mutta sellaisethan ovat teille naisille ihan näkymättömiä. Nyyh nyyh, miksen mistään löydä miestä??? (mies on koodisana hyvälle miehelle ja hyvä tarkoittaa tässä komea, yli 185cm, sopivasti lihaksikas, ei kaljuuntumista, varakas, avokätinen, iso kämppä, audibemari, ainakin di/fm, sosiaalinen, pukeutuu merkkivaatteisiin ja pukuihin, lähipiiri koostuu yrittäjämiljonääreistä ja julkkiksista jne jne).

Vierailija
15/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "kukaan mies ei halua"? Itse olen 44 v, 30 kg ylipainoinen, vähän omituisen näköinen viutilonaama kasvoista, ja jos menen vaikka baariin niin kyllä sieltä jotain seuraa yleensä löytyy. Eli jotkut miehet haluavat jopa minunlaista, ennemmin kuin olla ilman seksiä sinä iltana. Uskoisin että sinuakin haluaisi joku.

Mutta tarkoittanet haluamisella jotain muuta? Sitäkö että joku haluaisi parisuhteeseen sinun kanssa? Sekin on erittäin todennäköistä että sellainen löytyisi joku. Mutta etsitkö mistää seuraa? Entä millaisia kriteereitä sinulla on kumppanille? 

No kyllä meitäkin naisia on joita kukaan ihan oikeasti ei ole halunnut, edes yhdeksi yöksi. Olen 37, paino vaihdellut 60 ja 67 kilon välillä aikuisiällä, pukeudun melko naisellisesti. Tällä ei ole ollut mitään vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Ei ole baarissa eikä muuallakaan onnistanut, tein sitten itse aloitteen tai en. Minunlaisiani syytetään tällä palstalla aina nirsoiksi tai valehtelijoiksi, mutta meitä oikeasti on, ja naisia mekin olemme vaikka meissä jotain mystisen omituista pielessä onkin (miesten näkökulmasta siis kun kerta emme kiinnosta millään tavalla) .

Vierailija
16/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ongelma olla ap:n liian korkea rima miehelle. Itsekin kuvittelin olevani ruma, mutta ymmärsin vihdoin ettei vika ollut naamassa vaan epärealistisissa vaatimuksissa kumppanista. Treffasin (netistä löysin) ei niin kaunista (eikä laihaa) naista ja nyt neljän vuoden jälkeen voisin jopa sanoa että on sievä, ainakin minun silmille. Joku kohta sanoo että tyydyin, ja ehkä niin mutta olen täydellisen onnellinen enkä pois tuota upeaa naista anna. M40

Vierailija
17/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Osaatko Ap. avata, etä mikä saa sinu kokemaan ja tuntemaan että e kelpaisi? - Oeln minäkin sinkku ja ollut yli 10 vuotta mutta en silti koe tai tunne, ettenkö lainkaan voisi kelvata naiselle. Pienessä melessäni jopa uskottelen sopivani paremmin kun viihdyn ja nautin myös omasta seurastani. Mutta lieneekö sinkkuuteni se, etä en ole juurikaan yrittäny löytää ja etsiä kumppania iselleni, eikä kovinkaan moni ole lähestyny minua "iskemis"tarkoiuksessa. Missä ja milloin sinä Ap viimeksi yritit iskea miesä itsellesi?   

Vierailija
18/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriintynyt ja kakarakäytös usein edesauttaa..

Vierailija
19/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Ole onnellinen siitä mitä sinulla on.

Vierailija
20/54 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meitäkin naisia on joita kukaan ihan oikeasti ei ole halunnut, edes yhdeksi yöksi. Olen 37, paino vaihdellut 60 ja 67 kilon välillä aikuisiällä, pukeudun melko naisellisesti. Tällä ei ole ollut mitään vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Ei ole baarissa eikä muuallakaan onnistanut, tein sitten itse aloitteen tai en. Minunlaisiani syytetään tällä palstalla aina nirsoiksi tai valehtelijoiksi, mutta meitä oikeasti on, ja naisia mekin olemme vaikka meissä jotain mystisen omituista pielessä onkin (miesten näkökulmasta siis kun kerta emme kiinnosta millään tavalla) .

On näitä tosiaan. Useimmiten ei ole edes kyse ulkonäöstä, meinaan tiedän kaveripiirissäni yhden tästä ongelmasta kärsivän, joka on mielestäni aika nätti, joskaan ei mikään huomiotaherättävä kaunotar. Hänen tapauksessa ongelma on jotenkin koko olemuksesta huokuva pidättyväisyys, introverttiys ja huippuälykkyys. Näiden kombinaatiosta tulee ilmeisesti olo, että kyseessä on vakava, ei leikkisän ja avoimen seksuaalinen ihminen, ja esim. baarissa sellaiset ei ole suosittuja. Ja siis tämäkin kaveri on yrittänyt itsekin tehdä aloitteita, mutta jotenkin ne ei ole luontevia eleiltään. Ja vaikka hän olisi humalassakin, on silti sellainen vakava, viileän oloinen tyyppi eli ei sekään auta. Minun mies sanoo sitä jääkuningattareksi, kun on kuulemma jotenkin sellainen arvokas, viileä olemus, kuin katselisi alamaisiaan valtaistuimelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä