Miten tämä on mahdollista!?
Nyt ihan hyvällä kysyn. Ystäväni sai esikoisensa 40-vuotiaana, imetti 1,5 vuotta. Lapsi nyt 3-vuotias. Hänen kroppa ei muuttunut raskaudesta ja imetyksestä mitenkään. Näytti 3 viikkoa synnytyksestä vaatteet päällä samalta kuin ennen raskautta. Jopa hänen rintansa ovat edelleen kiinteät c-kuppiset. On siis hoikka hyväkroppainen, maltillisesti liikkuva ihminen. Eniten ihmetyttää nuo rinnat. Ollaan käyty hänen kanssa kylpylöissä ja uimahallissa säännöllisesti ennen ja jälkeen lapsen syntymää.
Kommentit (13)
Ei mahdollista. Kaikkien on pakko rupsahtaa, kun mullekin kävi niin!! Muuten se on epistä!
Vierailija kirjoitti:
Plastiikkakirurgia?
Ei ole plastiikkakirurgiaa. Varma tieto. Ap
Mulla 5 lasta ja jokaista imetetty vuosi, rinnat edelleen kuin nuorella lapsettomalla, ei roiku eikä ole ”tyhjät läpsykät. Hoikka ja hyväkuntoinen olen muutenkin ja urheilen paljon.
Vauriot ovatkin sitten sisällä ja näkymättömissä. Ja niitä piisaa, laskeumaa, hermovammaa pahasta repeämästä, pidätyskyvyttömyyttä jne. Korjausleikkaus häämöttää viimeistään vaihdevuosi-iässä.
Uskallan väittää että monta lasta tarkoittaa aina jonkinlaista ”vahinkoa” jossain, vahingot ei näy aina päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit.
Ja syöminen raskausaikana. Lukemattomia kertoja olen kuullut kun raskaana olevat naiset toteavat "että nyt voi syödä kahden edestä". Paisuvat kuin rantapallo ja sitten eivät tee synnytyksen jälkeen mitään kilojen eteen.
Hyvät geenit ja ihon rasvaus.
Näin selitti 20 vuotta vanhempi kaverini, kun hänen kroppaansa hämmästeltiin. Hänessä ei ole mitään kirurgiaa tms. käytetty. Meikäläinen on taas jatkuva valuvika ja hän on sitten taas niin terhakas että..
Hän käyttää päivittäin ihonsa kaikkinaiseen kosteuttamiseen paljonkin aikaa. On opetellut jotain hierovia liikkeitä ja käyttää kalliita aineita. Itse taas olen hemmetin laiska näissä asioissa, joten ehehhehee, jokes on me.
Geenit vaikuttaa eniten. Olen imettänyt viisi lastani 1-2vuotiaiksi, ja rintani ovat edelleen oikein hyvässä kunnossa joitakin raskausarpia lukuun ottamatta. Ei riipu paljoa, eikä ole tyhjät pussukat. C kuppi, ja ikää 32.
Olen pitkä ja nykyään tosi hoikka. Tissit pieneni mutta niin lähti painoakin -10kg. Kroppa on siis upeampi kuin ennne synnytystä. Enkä edes käyttänyt ekan imetysvuoden aikana Rintsikoita. Imetin 2v.
Mietin myös kuinka tämä on mahdollista! Pidätysongelma lähti pois 1v jälkeen kokonaan.
Ei tullut repeämiä eikä raskausarpia ei mitään. Olen kiitollinen.
Minäkin olin heti synnytettyäni samanlainen kuin ennen. Painoakin jäi vain 3 kiloa.
Aina se tulee jollekin yllätyksenä, että ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdollista. Kaikkien on pakko rupsahtaa, kun mullekin kävi niin!! Muuten se on epistä!
Minulla itsellä ei ole edes lapsia, mutta muut kaverit on järjsstään saaneet vartaloonsa muutoksia, vähintäänkin rinnat tulleet tyhjemmäksi tai roikkuvat. Ap
Plastiikkakirurgia?