OC:n Täydelliset Naiset, uusin 13-kausi Avalla
Real Housewives -faneille taas katseltavaa :)
Tämä OC alkoi Avalla, 2 uutta eli Emily ja Gina. Viime kauden Peggy, Lydia ja Meghan eivät enää mukana;
Emily: "When you come from humble beginnings, you count your blessings...one diamond at a time."
Gina: "I speak the truth, even if it sounds funny when I say it."
Kelly: "Call animal control, 'cuz there's a cougar on the loose in the OC."
Shannon: "Some people say I'm too much to handle. I say I'm just getting started."
Tamra: "I'm still the hottest housewife in Orange County and, the toughest, too."
Vicki: "The fun bus is leaving and, this time, I'm in the driver's seat."
USAssa alkoi kausi 14, yllätys Vicki ei ole enää pääosassa, vaan ystävänä. Bravo ei enää halua maksaa kovia palkkoja noille vanhoille staroille..?
Kommentit (53)
Juu tiedän!
Asun ulkomailla niin piti odottaa, että kaikki jaksot tulivat nettiin nähtäväksi :)
Prkln Ava! Lähetti vikat jaksot miten sattuu, multa jäi näkemättä viimeinen jakso ennen jälleennäkemisjaksoja. Uusivat kyllä jälleennäkemiset, mutta ei sitä viimeistä. Mua niin kyllästyttää Mtv:n välinpitämätön tyyli, tätä on sattunut ennenkin.
Ensin tykkäsin Ginasta, mutta siitä kehkeytyikin lapsellinen pillittäjä, aluksi luulin sitä reippaaksi Nykiläiseksi.
Kelly, voi luoja mikä juntti, se vielä ylpeilee junttiudellaan.
Shannonille ero teki kyllä hyvää, vaikutti tasapainoiselta.
Vicky, voi ikääntyvää draamakuningatarta, "minä olen tämä ohjelma".
Siis tämän nyt nähdyn oc kauden reunion -jaksot? koska ne tulee? siis muut tullut nyt sunnuntaina ja näitä mä en ole nähnyt että olis tullut? kertokaa fiksummat?
Vierailija kirjoitti:
Prkln Ava! Lähetti vikat jaksot miten sattuu, multa jäi näkemättä viimeinen jakso ennen jälleennäkemisjaksoja. Uusivat kyllä jälleennäkemiset, mutta ei sitä viimeistä. Mua niin kyllästyttää Mtv:n välinpitämätön tyyli, tätä on sattunut ennenkin.
Ensin tykkäsin Ginasta, mutta siitä kehkeytyikin lapsellinen pillittäjä, aluksi luulin sitä reippaaksi Nykiläiseksi.
Koska ne reunionit tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne reunionit tuli?
Todella oudosti joskus myöhään, en nähnyt kuin vikan osan. Siksipä kiroilinkin tuossa aikaisemmassa viestissä.
Missä täykkärit, kun nämä loppui? Apua! Eikö tule enää mitään? Edes new Jersey?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne reunionit tuli?
Todella oudosti joskus myöhään, en nähnyt kuin vikan osan. Siksipä kiroilinkin tuossa aikaisemmassa viestissä.
kiitos 👍 mä en ollut ihan varma että onko niitä tullut vielä ollenkaan kun yritin etsiä niitä siltä normi sunnuntai alkuiltapaikalta. Pitänee mennä katsomaan olisko ne jossain makkarin katsomossa jne 🤔
Vierailija kirjoitti:
Missä täykkärit, kun nämä loppui? Apua! Eikö tule enää mitään? Edes new Jersey?
Mä olen katsonut näitä Cmorelta ja nyt ei tosiaan mitään sielläkään :(. New Jersey loppui just. OC on tullut siellä jo 14. kausikin.
Tamra tykkää esittää itsensä hyväntekijänä, sovittelijana, "God is my saviour" -tyyppisenä enkelinä, mutta todellisuudessa Tamra on varmaan se pahin sopankeittäjä ja aina onnistuu kääntämään asiat niin, että joku muu saa syyt niskaansa. Vicki on huomionhakuinen ja haluaisi olla kaikkien rakastama - kukapa ei haluaisi? Uskomatonta, miten nämä naiset saavat tapeltua joka asiasta ja aina ollaan juoruamassa toisen selän takana ja myöhemmin sitten kertomassa mitä kenestäkin ollaan juoruttu.
Huomasiko kukaan, että AVAlla on menossa Sydneyn täydelliset naiset? Mä huomasin vasta tällä viikolla, oli jo jakso 8/12. Hitto kun tämä ei nyt sitten ole Cmoressa. Ei mitään tolkkua miten ja missä näitä esitetään, eikä edes mainosteta. Ärsyttävää. Nämä Sydneyn naiset tuntuu olevan yhtä riidanhaluisia kuin muutkin, mutta eipä ole montaa jaksoa jäljellä. Viime yönä on tullut jakso 9/12 klo 3.30.
Mites muuten bh uusin kausi? tuli 1 jakso joku lauantai avalta ja sit näyttivät jotain edellistä kautta yhtäkkiä?
Missä lukisi ihan selkeesti, että mikä on Emilyn pituus ja paino? Kiloina. Hän näyttää pullukalta, vaikka varmaan ei sitä ole: oc:ssä on vaan standardi ja oletus, että pitää olla alipainoinen, myös keski-iässä.
Braunwyn on tosi laiha ja vissiin urheiluhullu, Ginalla näytti jo posket pöyristyneen, Shannon näyttää hyvältä näissä tämän viikon jaksoissa.
Ja miksi helvxxxssä Emily ei lähde vetämään sen pienen, passiiviagrresiivisen miehenkuvatuksen luota?? En ymmärrä!
THE REAL HOUSEWIVES OF ORANGE COUNTY kausi 17
naisten riidat on jokseenkin tyhjänpäisiä. Onko heillä mitään käsitystä mitä maailmalla tapahtuu ?
Olin todella pettynyt Tamaran käytökseen nyt uudella kaudella laivalla. Selvästi päissään kuin käki.
The Real Housewives of orange county.
Paras ehkä näistä The Real Housewives of sarjoista.
Eritysesti tykkään Tamarasta ja Lääkärin vaimosta, vaikka saavatkin kaaosta aikaiseksi . Shannonista en oikein välitä.
The Real Housewives of orange county
Tiimoilta,
Soiko tohtori ja Heter myytyä talonsa ?
Net täydelliset naiset kirjoitti:
The Real Housewives of orange county
Tiimoilta,
Soiko tohtori ja Heter myytyä talonsa ?
Huutavat naiset
Viimeisessä jaksossa oli klippi, jossa lukaali oli myytävänä 55 miljoonalla.
The Real Housewives of orange county kirjoitti:
The Real Housewives of orange county.
Paras ehkä näistä The Real Housewives of sarjoista.
Eritysesti tykkään Tamarasta ja Lääkärin vaimosta, vaikka saavatkin kaaosta aikaiseksi . Shannonista en oikein välitä.
RHOC Tamra Judge ja Heather Dubrow olisivat voineet olla voima kaksikko.
Nyttemmin on vain ärsyttänyt Tamaran piilo pirullisuus. Onkohan hänellä asiat ihan hyvin, koska hänestä on tullut niin ilkeä.
Eikös hänen pitänyt olla uskovainenkin. Kasteltiin ainakin joskus, johonkin seurakuntaan.
Heatheriä käy jo sääli, kun kaikki on hänen kimpustaan ja kaiken takana on Tamara.
Siis tykkäsin Tamarasta silloin joskus, mutta tätä nykyään on todella ilkeä.
Emylystä on tulossa tuurijuoppo.
Shannoni on jo juoppo pidätettiin vasta känniratista, kun ajoi päin seinää.
Gina vaihuttaa välillä höpsölle tai hieman yksinkertaiselle.
Minä luulen että RHOC Tamra Judge on oman elämänsä solmu paikassa. Katsotaan vain, niin jotain on hänen henk.kohtaisessa elämässä pielessä. Joka sitten näkyy jo muille ilkeilyän.
RHOC Tamra Judge why did she become so mean and deceitful?
https://realityblurb.com/2023/08/02/rhocs-emily-simpson-shares-real-rea…
Oot hiukkasen paljon jälkijunassa 😂