Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jalkojenhoitajan ammattilaiset hoi!
07.08.2019 |
Harkitsen jalkojenhoitajan ammattitutkintoa (hoitoalalla siis oon jo). Oliko hyvä koulutus ja millaista työ? Pitää kai olla yrittäjä? Paljonko voi velottaa asiakasta tolla koulutuksella? Onko kauheeta duunis?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen kosmetologi, mutta hoidan vain jalkoja. Työ ei ole kamalaa, vaan ihan huippuihanaa. Hoidan itse ikäihmisten jalkoja, joissa paljon tekemistä, mutta huomattavasti palkitsevampaa kuin mitä minulle olisi täydellisten jalkojen hoito ja lakkailu.
Kaikki tuntemani jalkahoitajat ovat yrittäjiä, joten siihen kannattaa varautua ja olla oikeasti valmis tekemään parikin vuotta töitä ennen kuin homma lähtee rullaamaan. Hae ajoissa starttirahaa ja varmista toimeentulo, älä laske yrittäjyyden varaan ennen kuin näet että tuloja oikeasti on. Mainosta, kampanjoi.
Suunnittele hyvin.
Jalkahoitojen hinnat ovat yleensä siinä 60-80€. Perus jalkahoito voi hyvin olla toisinaan vain 40-60€. Riippuu paljon mitä ja missä teet. Materiaalikuluja ei juuri ole ja hyvät välineet kestävät vuosia, huollettuna kymmeniä, kun puhutaan ruostumattomasta teräksestä ja vaikka leikkureista tai veitsen varresta.