Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.

Vierailija
07.08.2019 |

Mitä ihmettä? Eikö täällä saa puhua Vesa Keskisen kissasta? 😂

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tämä väliaikanen esto on?

Mun puhelimella se on ollut jo useita kuukausia, se on outoa varsinkin kun siihen ei ole mitään syytä.

Vierailija
22/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli kerran kun ehdotin että naiset palvelisivat armeijan sijaan valtion bordelleissa. Esto pysyi, vaikka yritin kaikenlaisi kikkoja, käytin mm. eri selainohjelmia.

Sut on ip-bannattu. Kerran koko lentokenttä bannattiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kommentteja läpi jos niissä lukee persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie

Vierailija
24/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain bannin.

Luulin että johtui kirjoituksestani jossa puolustin ihmisten sukupuolesta riippumatonta tasa-arvoa osallistua kirjoittajina vauvapalstalle

Vierailija
25/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tulee niin ihmeellisille "perusteilla", että luultavasti joku botti jakelee niitä automaattisesti ennalta määrätyillä ehdoilla. Mikään ei muu selitä noissa tuollaista epäjohdonmukaisuutta ja logiikan puutetta selitä.

Vierailija
26/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kun olin puolustanut työttömiä jossain työttömienhaukkumisketjussa 🤔

Oikein. Miksi ihmeessä kukaan puolustaisi työttömiä laiskureita?

Vierailija
28/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin viestin jossa oli joku kaksimielinen läppä. Ajattelin että nyt on modeilla kyllä päässyt pikkareitten sisälle hiekkaa...

Mutta ilmeisesti kyseessä on vain joku ohimenevä bugi.

Vierailija
29/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette joko yliherkän moden tai selainsormenjälkipohjaisen summamutikkasensuurin uhreja.

Vierailija
30/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpäiväinen taisi olla joku tekninen häiriö kun se meni äkkiä ohi. Muuten muistelen että sain kerran ainakin vuorokauden estot kun kritisoin yhden mediassa pakkoruotsin puolesta lässyttäneen herra/neiti "isoherran" argumenttia hölmöksi. Ilmeisesti tällä oli sitten paitsi surkea argumentti niin myös pieni ego ja kavereita toimituksessa kun tuo ei kestänyt vastaansanomista :D

Vierailija
31/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että minulle ei ole käynyt noin koskaan! Vaikka olen jo vuosia palstalla kirjoitellut, toisinaan hyvinkin kärkkäästi. Johtuneekohan sitten siitä, että olen yleensä puolustus-, en syyttelykannalla. Ja muutenkin enemmän positiivista painottava.

Vierailija
32/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla on ollut jo aiemmin banni "väliaikaisesti estetty" - miten kauan banni on ollut päällä? Itselläni on ollut viisi kuukautta (mielestäni täysin ilman syytä), ja ihmettelen, miten kauan se voi kestää.

Nyt siis eri osoitteesta.

Mielivaltaista.

Vierailija
33/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että minulle ei ole käynyt noin koskaan! Vaikka olen jo vuosia palstalla kirjoitellut, toisinaan hyvinkin kärkkäästi. Johtuneekohan sitten siitä, että olen yleensä puolustus-, en syyttelykannalla. Ja muutenkin enemmän positiivista painottava.

Ei johdu. Nimittäin täysin neutraalista tekstistä on tullut estoja. Ongelma banneissa on mielestäni erityisesti se, ettei tule mitään selitystä, miksi ne yhtäkkiä iskevät. Ensimmäiseen kieltoon voisi laittaa linkin viestistä, joka aiheutti eston.

Vierailija
34/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi

Vierailija
35/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävätär kylässä ja annoin hänen lähettää pari aloitusta koska on riippuvainen ja heti tällä napsahti kielto. Mitä ihmettä täällä tapahtuu??

Vierailija
36/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se mirri keskustelukin häipys.

Vierailija
37/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modella maaninen vaihe ollut jo monta päivää.

Vierailija
38/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modella maaninen vaihe ollut jo monta päivää.

Rehellisyyden nimissä voimme puhua tuosta päivien sijaan vuosissa.

Vierailija
39/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli. En käytä enää Sanoma tiliä.

Vasta sen jälkeen pystyin kirjoittamaan yhden sanan ilman tuota estoa.

Vierailija
40/60 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki aiheet jotka eivät suunnilleen koske sitä minkä väriset sukat sinulla on jalassa, poistetaan. Aihe ei tunnu olevan kovin "vapaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi