Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
Mitä ihmettä? Eikö täällä saa puhua Vesa Keskisen kissasta? 😂
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli kerran kun ehdotin että naiset palvelisivat armeijan sijaan valtion bordelleissa. Esto pysyi, vaikka yritin kaikenlaisi kikkoja, käytin mm. eri selainohjelmia.
Sut on ip-bannattu. Kerran koko lentokenttä bannattiin...
En saa kommentteja läpi jos niissä lukee persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie persie
Minäkin sain bannin.
Luulin että johtui kirjoituksestani jossa puolustin ihmisten sukupuolesta riippumatonta tasa-arvoa osallistua kirjoittajina vauvapalstalle
Noita tulee niin ihmeellisille "perusteilla", että luultavasti joku botti jakelee niitä automaattisesti ennalta määrätyillä ehdoilla. Mikään ei muu selitä noissa tuollaista epäjohdonmukaisuutta ja logiikan puutetta selitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kun olin puolustanut työttömiä jossain työttömienhaukkumisketjussa 🤔
Oikein. Miksi ihmeessä kukaan puolustaisi työttömiä laiskureita?
Itse kirjoitin viestin jossa oli joku kaksimielinen läppä. Ajattelin että nyt on modeilla kyllä päässyt pikkareitten sisälle hiekkaa...
Mutta ilmeisesti kyseessä on vain joku ohimenevä bugi.
Olette joko yliherkän moden tai selainsormenjälkipohjaisen summamutikkasensuurin uhreja.
Tämänpäiväinen taisi olla joku tekninen häiriö kun se meni äkkiä ohi. Muuten muistelen että sain kerran ainakin vuorokauden estot kun kritisoin yhden mediassa pakkoruotsin puolesta lässyttäneen herra/neiti "isoherran" argumenttia hölmöksi. Ilmeisesti tällä oli sitten paitsi surkea argumentti niin myös pieni ego ja kavereita toimituksessa kun tuo ei kestänyt vastaansanomista :D
Hassua, että minulle ei ole käynyt noin koskaan! Vaikka olen jo vuosia palstalla kirjoitellut, toisinaan hyvinkin kärkkäästi. Johtuneekohan sitten siitä, että olen yleensä puolustus-, en syyttelykannalla. Ja muutenkin enemmän positiivista painottava.
Te, joilla on ollut jo aiemmin banni "väliaikaisesti estetty" - miten kauan banni on ollut päällä? Itselläni on ollut viisi kuukautta (mielestäni täysin ilman syytä), ja ihmettelen, miten kauan se voi kestää.
Nyt siis eri osoitteesta.
Mielivaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että minulle ei ole käynyt noin koskaan! Vaikka olen jo vuosia palstalla kirjoitellut, toisinaan hyvinkin kärkkäästi. Johtuneekohan sitten siitä, että olen yleensä puolustus-, en syyttelykannalla. Ja muutenkin enemmän positiivista painottava.
Ei johdu. Nimittäin täysin neutraalista tekstistä on tullut estoja. Ongelma banneissa on mielestäni erityisesti se, ettei tule mitään selitystä, miksi ne yhtäkkiä iskevät. Ensimmäiseen kieltoon voisi laittaa linkin viestistä, joka aiheutti eston.
Mulla oli ystävätär kylässä ja annoin hänen lähettää pari aloitusta koska on riippuvainen ja heti tällä napsahti kielto. Mitä ihmettä täällä tapahtuu??
No nyt se mirri keskustelukin häipys.
Modella maaninen vaihe ollut jo monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Modella maaninen vaihe ollut jo monta päivää.
Rehellisyyden nimissä voimme puhua tuosta päivien sijaan vuosissa.
Mullekin tuli. En käytä enää Sanoma tiliä.
Vasta sen jälkeen pystyin kirjoittamaan yhden sanan ilman tuota estoa.
Melkein kaikki aiheet jotka eivät suunnilleen koske sitä minkä väriset sukat sinulla on jalassa, poistetaan. Aihe ei tunnu olevan kovin "vapaa".
Kuinka pitkä tämä väliaikanen esto on?
Mun puhelimella se on ollut jo useita kuukausia, se on outoa varsinkin kun siihen ei ole mitään syytä.