Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
Mitä ihmettä? Eikö täällä saa puhua Vesa Keskisen kissasta? 😂
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää sitten tunkkinne.
Täällä on muutenkin vaikea keskustella mistään vakavasti kun joko täysin tavalliset sanat on automaattibannattu tai sitten jotkut aiheet, jopa ajankohtaiset, menee suoraan roskiin kun hölmöillyt poliitikko/julkimo tai muuten omaa propagandaansa surutta mediassa spämmivä edunvalvontajärjestö jolla on kavereita toimituksessa poistattaa niitä samaa vauhtia kun uusia avataan.
Jos jostain saakin hetken keskustella niin ketjuun pesiytyy paikan joku paikan jankkaritrolleista (joista muutamalla tuntuu olevan mod ero inti oikeus kun kummasti vain vastaukset heidän kommentteihinsa katoavat) jotka suoltaa sellaista törkyä kommentista toiseen ja ketjun aiheesta riippumatta että nuo pitäisi pikemminkin ohjata hoitoon.
A m e n.
Vierailija kirjoitti:
Sanoman ideologiapoliisi on päättänyt että olet rikollinen. Rikosta tosin ei kerrota.
Ei. Olet vaan vähän tyhmä. Tämä on yrityksen ylläpitämä keskustelupalsta ja täältä voidaan bannata ihan kuka vaan ilman mitään perusteluja. Yrität vaan tehdä tästä jokun sananvapausasian.
"olet mahdollisesti rikkonut..."
Muttet ehkä olekaan. Siltikin.
Jaha!
Mode poisti ketjusta viestini! Sanoin, että satunnaiset poistot ja estot on varma seuraus, jos HÄIRITSEE MODEN TROLLAAMISTA JA MIELIPIDEVAIKUTTAMISTA. Ketjuja muutellaan ja estoja tulee tämän kaltaisesta kommentista. Moden arvostelu aloituksena poistuu varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoman ideologiapoliisi on päättänyt että olet rikollinen. Rikosta tosin ei kerrota.
Ei. Olet vaan vähän tyhmä. Tämä on yrityksen ylläpitämä keskustelupalsta ja täältä voidaan bannata ihan kuka vaan ilman mitään perusteluja. Yrität vaan tehdä tästä jokun sananvapausasian.
Kyllä toki saavat, mutta miksi haluavat saada aikaan sen, että monet asiallistkin postaajat saavat kiellon?
Voi, jutellaan Keskisen kissasta, niin yli-ihana kuva jommassa kummassa ip lehdessä. Toinen poseeraa villapaita päällä ja nukkuu iskän vieressä niin söpösti. Meneeköhän tämä viesti läpi.
Mulle tuli myös tänään, jostain tosi neutraalista kommentista. En ees muista mitä se oli mutta tasoa mitä söit tänään tms. Seuraava kommenttini sitten ei mennyt läpi ja tuommoinen vastaus tuli. Eilen en kommentoinut mitään, enkä kyllä muista mitään asiatonta kommentoineeni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ystävätär kylässä ja annoin hänen lähettää pari aloitusta koska on riippuvainen ja heti tällä napsahti kielto. Mitä ihmettä täällä tapahtuu??
Miksi minä itse pystyn kirjoittamaan kuitenkin, hm? Ystävätär ei saanut enää kirjoittaa. Todella omituista...
Tuleeko tätä ilmoitusta tänään muillekin? Onko jokin yleinen häiriö nyt?
Sain eston, kun viimeksi kirjoitin, etten toivo pahaa kiusaajilleni (ketjussa toivotko kurjuutta sinua kiusanneille tjsp).
Mulla on sama ongelma yhdeltä laitteella palstaillessani. Sama homma kuin muillakin eli syytä banniin ei ole vaan se on täysin sattumanvaraista. Ongelma alkoi, kun lopetin hesarin digilehden tilauksen. Onneksi on kolme verkkoa ja eri laitetta joista valita :)
Mulle tulee näitä pari päivää jo. Mikään ei mee läpi. Enkä ole taatusti osallistunut mihinkään keskusteluihin täällä ainakaan puoleen vuoteen. Mites tää nyt tällein?
^ tämä nyt menikin läpi. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Jotain rikki vissiin. Poista vauva.fi:n evästeet selaimesta niin taas pelittää.
Mistä ene poistetaan. - eri kirjoittaja-
^ asetukset, historia, poista historia ja evästeet
Mä saan aina jos kommentoin sitä että tulleet pakk_olaiset eivät olleetkaan monikkosaajia vaan 90% paremman elintason eli ilmaisen rahan perässä tulleita pum_meja.
Täällä on niin paljon kiellettyjä aiheita, ettei pysy mukana. Sitä en tajua miksei täällä saa kysyä mitään r u å t s i n k i e l i s e s t ä koulusta tai päiväkodista. Suomessa olevasta. Salamana vilahtavat poistoon.
Puolustin ma tu ja että ovat tulleet tänne koulutuksen perässä. Sain banniin, ilmeisesti jos esittää että ihan kaikki ei ole paennut sotarintamilta niin sekin jo uhkaa näiden ideaalismia