Miksi TLC näyttää nykyää pelkkää Tahdon morsiuspuvun -ohjelmaa?!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaan tätä keskustelupalstaa ja televisio pyörii samalla taustalla... ja sieltä tulee kirjaimellisesti juuri nyt tuo ohjelma. Viimeiset pari päivää aina kun olen kääntänyt tuolle kanavalle, tuo ohjelma on tullut sieltä!!
Koska se tulee sieltä kellon ympäri pari viikkoa
Mutta miksi vitussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaan tätä keskustelupalstaa ja televisio pyörii samalla taustalla... ja sieltä tulee kirjaimellisesti juuri nyt tuo ohjelma. Viimeiset pari päivää aina kun olen kääntänyt tuolle kanavalle, tuo ohjelma on tullut sieltä!!
Koska se tulee sieltä kellon ympäri pari viikkoa
Mutta miksi vitussa?
Koska kansa haluaa sitä?
Haluaahan kansa katsoa Turhapuroja ja Bond -filmejäkin vuodesta toiseen...vai haluavatko televisioyhtiöt vaan lähettää noita, koska ne nyt vaan ovat ns. halpoja lähettää ja niillä saa täytettyä kanavan lähetyslistaa kätevästi?
Jos tällä kanavalla on mitään vastuuhenkilökuntaa Suomessa (epäilen että ei ole):
Hävetkää. Ihan oikeasti jos luet tätä ja olet vastuussa kanavan ohjelmapolitiikasta, niin häpeä itseäsi.
Ihan mielenkiintoista olisi tietää miksi joku pystyy katsomaan ks ohjelmaa.
Viiraako päässä tai onko joku friikki.
Mä veikkaan että häähullu tai noita ohjelmia katsova on jokin Suomen amerikkalainen eli kotoisin Pohojaanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kaukana alkuperäisestä tarkoituksestaan.. Tlc= the learning channel
Onko tuo todella kanavan alkuperäinen tarkoitus 😂
Eikä!? Mä oon aina kuvitellut, että se on lyhenne sanoista Tender Loving Care.
Taas oppi uutta ja täysin hyödytöntä.Mutta joo, saisi tulla vihdoin muutakin. Oma salainen pahe on Tohtori Paise -sarja.
Hääsarjat aiheuttaa inhoreaktion. Aihe ei kiinnosta, enkä ymmärrä yhtään miten pitää yhdestä vaatekappaleesta kohkata tuollain.
Mutta hääteollisuus kiittää ja onnittelee aivopesusta.Kuinka voit katsoa tuota Dr P ohjelmaa, joudun vaihtamaan kanavaa kun maunoskin tulee. Ja kaikenlisäksi sitä mainosta taitaa tulla muultakin kanavalta, koska se tuntuu vainoavan minua. Toinen vastaava kauhistus on se Hengenvaarallisesti lihava, jonka mainokset piinasivat talvella.
Niin me ihmiset ollaan erilaisia.
Itselle kauhistus on juurikin nuo hääohjelmat ja paisetohtori parasta.
Pidän myös kovasti omien finnien puristelusta, vaikka sitä ei suositella. Yritän kaikin tavoin välttää kiusausta.
Kuuluu samaan huuhaahihhuliin kuin se rahastusohjelma johon mummot soittaa selvännäkijöille.
Kuinkahan monta päivää Tlc aikoo vielä tuota samaa lähettää?!
Muutenkin yksi kausi ois riittäny tota mekkohommaa ne on nähty kaikko jo sillä yhdellä kaudella. Ei mitään uutta.