Miksi TLC näyttää nykyää pelkkää Tahdon morsiuspuvun -ohjelmaa?!
Kommentit (49)
2 viikkoa tulee vain noita. En kyllä tiedä yhtään miksi.
En tiedä! Ja koska ne 90 päivää morsiamena -jaksot tulee? Ihan sekaisin koko kanava. Kuka oikeasti katsoo noita morsiuspukuohjelmia päivästä toiseen?
The Learning Channel, heh.
Miksi katsot kanavaa, jonka tuotantoa oli mm. "Täältä tulee Honey Boo Boo"?
Ihan sekaisin koko kanava. Ei mikään tule enää ajallaan, pelkkää morsiusohjelmaa aamusta iltaan.
ovat saaneet tukkualennusta kun ostaneet kaikkien vuosien ja maiden jaksot kerralla
Vierailija kirjoitti:
En tiedä! Ja koska ne 90 päivää morsiamena -jaksot tulee? Ihan sekaisin koko kanava. Kuka oikeasti katsoo noita morsiuspukuohjelmia päivästä toiseen?
Voi itku. Olin jo asettunut sohvalle katsomaan 90 päivää ohjelmaa. Plääh.
Kuka vttu katsoo yhtäkään morsiuspukup#skaa?? Maailman tylsintä shittiä.
niinpä- ihan pelkkää paskea tulee nykyään! näyttäisivät jotain hyviä vanhoja leffoja edes! no onneksi tänään tulee neloselta bond.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sekaisin koko kanava. Ei mikään tule enää ajallaan, pelkkää morsiusohjelmaa aamusta iltaan.
ei pelkästään aamusta iltaan vaan myös illasta aamuun. muutamia öitä olen tässä valvonut ja aikani kuluksi surffaillut eri kanavilla, ja arvatkaa mitä tlc llä. morsiuspukujahan siellä...
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu katsoo yhtäkään morsiuspukup#skaa?? Maailman tylsintä shittiä.
Voisin kuvitella, että katsoisin pari jaksoa, jos olisin suunnittelemassa häitä, mutta en kyllä kokonaista sarjaa lähtisi seuraamaan, saati sitten useita tuotantokausia. Ei vain käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Monta päivää vaan tuota yhtä ja samaa..
Morsiuspukuja ja paskamainoksia . Mainokset vielä samaan aikaan joka kanavalla !
Onko siellä kaikki kesälömalla ja tuutataan morsiusohjelmasta joka maan versiot putkeen?
Ai, eihän siellä tulekaan koko ajan Tahdon morsiuspuvun -ohjelmaa. Huomenna aamulla tulee Hääpukuja kurvikkaille! :D
Missä on sisarvaimot ja se uusi Drag me down the aisle?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä kaikki kesälömalla ja tuutataan morsiusohjelmasta joka maan versiot putkeen?
Joo, ei ollut varaa kunnon kesätyöntekijöihin niin joku ilmaisharjottelija sitten vaan pyörittää putkeen yhtä ohjelmaa, että olisi mahdollisimman simppeli työ.
Kuulemma 15.8. asti pelkkiä hääteemaisia ohjelmia...
Mä luulin että mulla oli guide taas sekasin ku näytti TLC:lle vain Tahdon morsiuspuvun-ohjelmaa 😄 Harvemmin sitä enää katon ku "kaikki" on uusintoja. Mutta tosiaan nyt ku tarkemmin katoin ohjelmalistaa niin tuleehan sieltä normi Tahdon morsiuspuvun , Britti versio ja XXL versio.
Selaan tätä keskustelupalstaa ja televisio pyörii samalla taustalla... ja sieltä tulee kirjaimellisesti juuri nyt tuo ohjelma. Viimeiset pari päivää aina kun olen kääntänyt tuolle kanavalle, tuo ohjelma on tullut sieltä!!
Vierailija kirjoitti:
Selaan tätä keskustelupalstaa ja televisio pyörii samalla taustalla... ja sieltä tulee kirjaimellisesti juuri nyt tuo ohjelma. Viimeiset pari päivää aina kun olen kääntänyt tuolle kanavalle, tuo ohjelma on tullut sieltä!!
Koska se tulee sieltä kellon ympäri pari viikkoa
Monta päivää vaan tuota yhtä ja samaa..