Miksi TLC näyttää nykyää pelkkää Tahdon morsiuspuvun -ohjelmaa?!
Kommentit (49)
Niillähän on joka kesä ollut pari viikkoa hääteemaviikkoja jo jonkin aikaa. Itse aina välillä noita katselenkin jos ei ole muuta katsottavaa ja huvittaa istuksia töllöttämässä telkkaria. Onhan ne sellaisia mukavia ja harmittomia ohjelmia. Se on vähän harmittanut, että miksi näyttää nyt vain USA:n ja Britannian jaksoja, joskus sieltä tuli Tanskan vastaavaa ja sitäkin olisin mielelläni katsonut.
Jumalauta että sapettaa toi morsiuspukumaraton. Kestääkö oikeasti pari viikkoa?
Nimim. 90 day fiance-koukussa ja pahasti. Oon katsonut kaikki tuotantokaudet, paitsi sen Häiden jälkeen-version 4. tuotantokauden, josta on nyt tullut uusi jakso joka viikko. Pitää vissiin katsoa loput jaksot netistä.
Kyllä vi tutti kun aloin katsomaan 90 päivää morsiamena ja silmiin pamahtikin loputonhääpukutrollaus! Siis kellon ympäri yhteen soittoon?! Kuka noita edes katsoo paitsi satunnaisesti jakson tai pari?
Ehkä joku kanavan työntekijä on menossa naimisiin ja ajattelee kaikkien haluavan katsoa ohjelmia häämekoista...
On kyllä kaukana alkuperäisestä tarkoituksestaan.. Tlc= the learning channel
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu katsoo yhtäkään morsiuspukup#skaa?? Maailman tylsintä shittiä.
Puhut nyt kansasta, joka innoissaan katseli kassahihnaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo todella kanavan alkuperäinen tarkoitus 😂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä! Ja koska ne 90 päivää morsiamena -jaksot tulee? Ihan sekaisin koko kanava. Kuka oikeasti katsoo noita morsiuspukuohjelmia päivästä toiseen?
Niinpä!! Mun lempiohjelma!!!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä! Ja koska ne 90 päivää morsiamena -jaksot tulee? Ihan sekaisin koko kanava. Kuka oikeasti katsoo noita morsiuspukuohjelmia päivästä toiseen?
Tuksu, siis jos noita tulee hänen valveillaoloaikoinaan. Sitten tilaa vaikka Norjasta uusia hääpukuja, joita esittelee instassa. Jos siis joku suostuu maksamaan kynsimisen jälkeen. Sulhoa ei oo, mutta hääpukuja on! Ostakaa nyt joku siltä se rytky, mitä se kaupittelee. Lähes käyttämätön, mitä nyt laahattu **sisella lattialla. Kai sen voi pestä??
Minulla ei näy tuo kanava. Ohjelmatiedot näkyvät kyllä. Yleensä katson aamulla ohjelmatiedot ja tallennan sitten jos on jotain tärkeää. Nyt ihmettelin kun tulee ihan koko päivä samaa morsiuspukua eri maista ja laihoille ja lihaville. Sitten sitä tulikin koko viikko.
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä yksi jakso. Sitten voisi todeta että voi kettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä!? Mä oon aina kuvitellut, että se on lyhenne sanoista Tender Loving Care.
Taas oppi uutta ja täysin hyödytöntä.
Mutta joo, saisi tulla vihdoin muutakin. Oma salainen pahe on Tohtori Paise -sarja.
Hääsarjat aiheuttaa inhoreaktion. Aihe ei kiinnosta, enkä ymmärrä yhtään miten pitää yhdestä vaatekappaleesta kohkata tuollain.
Mutta hääteollisuus kiittää ja onnittelee aivopesusta.
Kyllä se lyhenne tulee frsaasista Tender Loving Care. Kanavan slogan on "everybody need a little TLC".
En kyllä tiiä miten tuokaan kuvaa kanavan sisältöä... Ei morsianten, lihavien ja petettyjen toilailut kauhean tenderiltä aina vaikuta...
Pe 16.8. Alkaa pyöriä normaali ohjelmisto. 90 päivää morsiamen uutta jaksoa täytyy odottaa vielä ensi viikon yli..
On kyllä ollut uskomaton veto kanavalta..eka päivä,kun tuli pelkkiä häämekko-ohjelmia,aloin luulla,että olen menossa sekaisin!
Huomaa kuinka vähän häät oikeasti merkitsevät, ei vaivauduta edes laihduttamaan normaaiksi ihmiseksi omiin häihin.
Missä Hengenvaarallisesti lihava?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä!? Mä oon aina kuvitellut, että se on lyhenne sanoista Tender Loving Care.
Taas oppi uutta ja täysin hyödytöntä.Mutta joo, saisi tulla vihdoin muutakin. Oma salainen pahe on Tohtori Paise -sarja.
Hääsarjat aiheuttaa inhoreaktion. Aihe ei kiinnosta, enkä ymmärrä yhtään miten pitää yhdestä vaatekappaleesta kohkata tuollain.
Mutta hääteollisuus kiittää ja onnittelee aivopesusta.
Kuinka voit katsoa tuota Dr P ohjelmaa, joudun vaihtamaan kanavaa kun maunoskin tulee. Ja kaikenlisäksi sitä mainosta taitaa tulla muultakin kanavalta, koska se tuntuu vainoavan minua. Toinen vastaava kauhistus on se Hengenvaarallisesti lihava, jonka mainokset piinasivat talvella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se lyhenne tulee frsaasista Tender Loving Care. Kanavan slogan on "everybody need a little TLC".
En kyllä tiiä miten tuokaan kuvaa kanavan sisältöä... Ei morsianten, lihavien ja petettyjen toilailut kauhean tenderiltä aina vaikuta...
Nooh..
***Aamulehden juttu vuodelta 2016, kun TLC tuli***
Pieni lainaus jutusta:
"Kirjainyhdistelmä TLC:n takaa löytyy historiallinen jäänne kanavan alkuperäisestä vakavahenkisestä The Learning Channel -imagosta."
Just hyvä ja rentouttava, mutta onhan tämä monen päivän putki kerralla liikaa.