Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia minun pitäisi nähdä erityisesti vaivaa saadakseni naista?

Vierailija
06.08.2019 |

Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt. Speksit on kunnossa. En ymmärrä miksi naisen saamiseksi pitäisi nähdä oikeastaan yhtään vaivaa, ei se silloin maistuisi yhtään paremmalta. Olen visusti sitä mieltä, että minulle täytyisi tupsahtaa nainen kuin nainen periaatteessa tuosta noin vain. Ilman mitään kommervenkkejä tai pelleilyjä.

Mutta niin vain on käynyt, että eipä ole naisia tässä huushollissa näkynyt. Monesti tuntuvat katselevan mutta eivät sitten saa aikaiseksi tehdä mitään, ja sitä en suvaitse. Joten olen sitten ilman.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Se on oma valintasi, ei siinä ole muilla nokan koputtamista.

Vierailija
2/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seison kans valveillaoloaikani korva kiinni ulko-ovessa kuunnellen joko tänään kuuluisi kavioiden kopsetta. Vaan ei, ei oo prinssiä kimon selässä näkynyt. Missä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veä vaan käteen ! Ei tarvii miellyttää ku omaa munaa ! 

Vierailija
4/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nähdä vaivaa, odota vain kotonasi. Kyllä se vielä ilmestyy.

Vierailija
5/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siksi Hard to get leikkivät naiset jää jalkoihin. Ei miehiä kiinnosta sellaiset. Valitsen aina helpomman mieluummin, koska häntä kiinnostaa. Leikkivää naista kiinnostaa vaan egonsa, pääasiassa.

Vierailija
6/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muutamasta viimeisimmästä kerrasta, kun sinua yritettiin pakottaa näkemään vaivaa saadaksesi naisen. Kuka yritti, missä, miten, miksi?

Vierailija
7/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneksi aina jonoksi asti miehiä oven takana, joten ei tarvitse nähdä muuta vaivaa kuin oven avaaminen ja ylimääräisten pois hätistäminen. 

Vierailija
8/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannatakaan. Käsi on kuulemma parempi kuin fleshlight, joka taas on parempi kuin naisen värkki.

Vierailija
9/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siksi Hard to get leikkivät naiset jää jalkoihin. Ei miehiä kiinnosta sellaiset. Valitsen aina helpomman mieluummin, koska häntä kiinnostaa. Leikkivää naista kiinnostaa vaan egonsa, pääasiassa.

pst. Kirjoittaja väittää olevansa mies.

Vierailija
10/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneksi aina jonoksi asti miehiä oven takana, joten ei tarvitse nähdä muuta vaivaa kuin oven avaaminen ja ylimääräisten pois hätistäminen. 

Miten sinulla noin huonosti menee? Norminaisella miehiä on tulossa ikkunoistakin.

Vierailija
11/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota näkemään vaivaa. Ihan itse saa valita kaikissa asioissa tekeekö jotain saadakseen haluamansa vai jääkö vain odottelemaan ja ihmettelemään kun elämä virtaa ohi ilman, että koskaan saavuttaa mitään. 

Vierailija
12/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei kannatakaan. Käsi on kuulemma parempi kuin fleshlight, joka taas on parempi kuin naisen värkki.

Niinpä. Ottaen huomioon että ap saa yllin kyllin parasta mahdollista, en ymmärrä mihin tätä aloitusta tarvitaan.

Vierailija
13/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla noin huonosti menee? Norminaisella miehiä on tulossa ikkunoistakin.

Asun niin korkealla, etteivät edes 190cm pitkät lihaksikkaat jääkiekkoilijat jaksa kiivetä ikkunoihini. 

Vierailija
14/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuullut väärin. 😂

Vierailija
15/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli naisia kun pelasin heidän pelejään, mutta siitä viisastuneen, olen päättänyt olla ilman. Näin elämä on niin paljon yksinkertaisempaa ja mielekkäämpää.

Vierailija
16/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu varmaan niin korkealla.

Vierailija
17/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun siittiö menee munasolun luo, ei munasolu siittiön, siksi.

Vierailija
18/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi on niin hyvä kala, että kannattaa pyytää vaikka ei saisikaan.

Vierailija
19/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun niin korkealla, etteivät edes 190cm pitkät lihaksikkaat jääkiekkoilijat jaksa kiivetä ikkunoihini. 

Varo savupiippua?

Vierailija
20/40 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin noista molemmat "antavat" aina kun sille tarvetta ilmenee. Eikä sen saamiseksi niiltä tarvitse mitään sirkustemppuja tehdä, eikä niillä ole koskaan sitä legendaarista "pääkipua" tai muita vammaisia selityksiä.

Määrä AINA ennen laatua, näissä hommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi