Voitteko nyt ##liöt lopettaa tuon veronpalautusjankkauksen. Se ei ole mitään ylimääräistä rahaa!!!
Kommentit (13)
Juuri näin. Ihmiset käyttäytyy kuin veronpalautus olisi joku ylimääräinen ylläriraha, johon ei voi itse mitenkään vaikuttaa. Ja sitten minuuttia yli puolenyön ulvotaan, kun ne roposet ei näy tilillä.
Säälittävää.
Eihän se mitään ylimääräistä olekkaan, mutta penniä venyttäessä kivaa kun valtio antaa omani käyttööni, niin saa ehkä talveksi ostettua uuden takin.
En odottanutkaan syyskuun palautusta tänään.
Ihan samaa mieltä. On todella ihmeellistä ja ärsyttävää, että aina kerran vuodessa jotkut hihkuvat niin innoissaan omista rahoistaan. Ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään ylimääräistä olekkaan, mutta penniä venyttäessä kivaa kun valtio antaa omani käyttööni, niin saa ehkä talveksi ostettua uuden takin.
Miksi alunperin maksoit liikaa? Ne rahat olisi olleet käytettävissäsi jo viime vuonna, jos olisit vähän viitsinyt nähdä vaivaa.
Kertasummana tuntuu isommalta. Minä olen ainakin niin huono säästämään, että mielelläni maksan vähän enemmän veroja kuukausittain ja saan ne sitten yhtenä isompana summana takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kertasummana tuntuu isommalta. Minä olen ainakin niin huono säästämään, että mielelläni maksan vähän enemmän veroja kuukausittain ja saan ne sitten yhtenä isompana summana takaisin.
Kun oppii säästämään sitten ei osaa ostaa mitään vaikka olisi varaakin.Tätä on jopa lottovoittajilla.
Tulevaisuudessa ei ole enää näkyjä eikä palautuksia vaan reaaliaikainen seuranta.
Pätkätöissä ja epätietoisena vuoden työtuloista on parempi maksaa mieluummin vähän liikaa. Jos sitten seuraavana vuonna onkin työttömänä ja tulee mätkyjä niin niitä on vaikea maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa ei ole enää näkyjä eikä palautuksia vaan reaaliaikainen seuranta.
näkyjä=mätkyjä
Vierailija kirjoitti:
On niitä mutta pienempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oppii säästämään sitten ei osaa ostaa mitään vaikka olisi varaakin.Tätä on jopa lottovoittajilla.
Ei ole pelkoa etteikö nuo palautusrovotkin olisi menneet ties mihin ennen kuin tajuankaan 😂
Haluatko riistää alistetulta kansalta meidän suurimman ilon aiheen, veronpalautuksista hekumoimisen? Edes kerran vuodessa voimme kokea olevamme kunnon veronmaksajia ja kantaneemme kortemme kekoon. Ja saahan niille korkoakin. xD