Voisin tuhota erään perheen
Jos haluaisin. Perheen iskän kanssa ollut suhde jo useamman vuoden. Vaimo tyytyväisenä kotona odottaa miestään töistä. Ei vaan tiedä että käy luonani purkamassa miehisiä paineitaan ja muutenkin juttelemassa. Ollaan ystäviä ja minulle sopii hyvin tällainen suhde. Säälittää vaan vaimo, ku ei tiedä mitään, ja luulee olevansa hyvässä suhteessa.
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo olisi ilouutinen, pääsisin eroon miehestäni. Kun nyt ei ole muka mitään syytä erota, ei päästä minua vapauteen.
Ei päästä vapauteen? Senkus lähdet, ei siihen kenenkään lupaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuhoaisi vain tuhoamisen ilosta. Jos sinulle riittää tuollainen suhde, niin miksi olisit ilkeä. Tuskin mies vaimostaan ja perheestään haluaa luopua. Jotkut salaisuudet on tarkoitettu pidettäviksi.
Minähän sanoin että otsikko oli provokatiivinen. Huomennakin on tapaaminen miehen kanssa, hän käy "rautakaupassa". Olen oikein tyytyväinen tähän järjestelyyn. Jos haluaisin, olisi parisuhde eri miehen kanssa todennäköinen. Katselkaa miestenne perään. Tai naistenne. Se oli mun pointtini tässä.
Ap
Ok. Oma valintani on ”sokeasti” luottaa. Elämä on liian lyhyt epäillä asioita, jotka ehkä ovat tai sitten eivät ole totta. Elän vaikka sitten kuplassa, niin kauan kuin kupla ei puhkea. Se mitä en tiedä, ei loukkaa minua. Elämässä voi tapahtua mitä vaan, mutta olisi liian raskasta elää kaikkea epäillen.
Tarkoitin että "hyvä" suhde ei tarkoita sitä, etteikö kumppani voisi pettää. Toivon onnea kaikille parisuhteille. Toivottavasti teitä ei petetä.
Ap
En jaksanut lukea kaikkia viestejä mut onkstää se Vantaan Jodelista? Miehen nimi Antti? 3 lasta?
Vaimohan on mahdollisesti onnellisessa parisuhteessa. Sillä se mitä ihminen ei tiedä, ei voi häntä satuttaa. Tosiaan kuten joku mainitsi, niin taidat haluta mieheltä enemmän. Ehkä parempi, että kerrot sen hänelle.
Tämä koko ketjun otsikko on mielestäni erikoinen. Selkeästi haluat valtaa. Sinulla on siis valta tuhota jonkun perheen elämä. Näin halutessasi. Miksi tuhoaisit? Tekisikö se sinusta onnellisen?
Ihan varmaan kiva sulle, kun saat miehestä parhaat palat niin sanotusti. Vaimolle ei sitten kummoista suoritusta enää jää.... oi voi.
No, jos mies haluaa kertoa totuuden muijalleen, niin pystyy sen kyllä tekemään itse. Ei siihen Ap:n apua tarvita.
Sellaista se on kun ei vapaata pysty saamaan.
Niin kauan ihmiset pettää puolisoitaan,kun löytyy näitä tyh..ä ihmisiä,jotka suostuu kakkosen rooliin.Mailmassa on vapaita ihmisiä,jos kovin pa.....a.Onneks toiset osaa elää ilmankin.Voi nukkua yönsä hyvin,kun kohtelee toisia ihmisiä hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun ei vapaata pysty saamaan.
Huoh. Sellaista se on kun ei ole lukutaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi että te naiset olette yksinkertaisia. Tarkoitin aloituksellani että ihan kuka tahansa voi pettää. Hänkin, jonka kanssa minulla seksi- ja ystävyyssuhde elelee ihan normaalia perhe-elämää. Tästä syystä en ryhdy enää parisuhteeseen. On perus rutiinit vaimon kanssa, mutta silti on ruoho vihreämpää 15v. nuoremmalla nurmella
Ap
Tyttö hyvä, sana perusrutiinit on yhdyssana.
Nooa123 kirjoitti:
Vaimohan on mahdollisesti onnellisessa parisuhteessa. Sillä se mitä ihminen ei tiedä, ei voi häntä satuttaa. Tosiaan kuten joku mainitsi, niin taidat haluta mieheltä enemmän. Ehkä parempi, että kerrot sen hänelle.
Tämä koko ketjun otsikko on mielestäni erikoinen. Selkeästi haluat valtaa. Sinulla on siis valta tuhota jonkun perheen elämä. Näin halutessasi. Miksi tuhoaisit? Tekisikö se sinusta onnellisen?
Ennemmin tulee mieleen, millaisen äitipuolen lapset saisivat tuollaisesta kolopesijästä.
Sanot että sinulle sopii nykyinen suhde mutta haluaisit sitten kuitenkin tuhota miehen elämän vaimonsa kanssa. Ristiriitaista mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on rotunainen(?) ja silti pitää olla tallukoita mukana kuvioissa. Miks ihmeessä? Mitä tarvetta nämä tallukat siis edustaa?
Tallukoilta saa parempaa seksiä kuin vaimolta. Sitten mies voi yhdessä vaimon kanssa naureskella näille tallukoille eikun...
Vierailija kirjoitti:
Nooa123 kirjoitti:
Tämä koko ketjun otsikko on mielestäni erikoinen. Selkeästi haluat valtaa. Sinulla on siis valta tuhota jonkun perheen elämä. Näin halutessasi. Miksi tuhoaisit? Tekisikö se sinusta onnellisen?Ennemmin tulee mieleen, millaisen äitipuolen lapset saisivat tuollaisesta kolopesijästä.
Eikös ap kirjoittanut ettei halua parisuhdetta tämän miehen kanssa?
Entäs jos se onkin harkittu systeemi? En minäkään lemppaisi miestäni vaikka sillä joku pano joskus olisikin. Tykkään tästä kuviosta mikä meillä on, enkä luovu siitä.
Yleensä vaimot kyllä tietävät, jos mies pettää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että "hyvä" suhde ei tarkoita sitä, etteikö kumppani voisi pettää. Toivon onnea kaikille parisuhteille. Toivottavasti teitä ei petetä.
Ap
Hyvä parisuhde nimenomaan tarkoittaa sitä, ettei ole pettämisiä. Mutta sähän et voi tämmöisestä perusjutusta tietää mitään, kun et ole sitä koskaan kokenut.
Nytkin uhoot, että voisit tuhota toisen perheen. Miksi sä niin oletat? Entäpä jos vaimo on hyvinkin tietoinen miehensä menoista? Mies ei halua sun kanssa enempää, että kotiin sekin kuitenkin palaa.
M36
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se onkin harkittu systeemi? En minäkään lemppaisi miestäni vaikka sillä joku pano joskus olisikin. Tykkään tästä kuviosta mikä meillä on, enkä luovu siitä.
Yleensä vaimot kyllä tietävät, jos mies pettää.
Useammin kyllä vaimoille tulee yllätyksenä miesten petollisuus, ja nyrkin ja hellan välissä olevia lukuunottamatta, useimmat eroavat. Harva vaimo suostuu olemaan yksi pano monista. Ja nekin harvat, nielevät p***n , taloudellisista syistä. Tietysti on myös rehellisesti frigidijä vaimoja, jotka helpottuvat kun mies käy vieraissa.
No ei nyt ainakaan niin yksinkertaisia, että uskoisivat viestiisi.