Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua esitellä minua vanhemmilleen

piilotettu tyttöystävä
06.08.2019 |

Olen seurustellut/tapaillut poikaystäväni kanssa yli 1,5 vuotta eikä hän missään nimessä halua esitellä minua perheelleen. Olemme riidelleet asiasta ja hän ei silti halua esitellä minua. Olemme etäsuhteessa. Olen saanut sen käsityksen, että hän vaikka lopettaa suhteen mieluummin kuin esittelee minut vanhemmilleen.

Minua ei haittaa vaikka vanhemmilla olisi omat ongelmat elämässään tai kotona sotkuista tms.

Olemme etäsuhteessa ja asumme käytännössä eri puolilla Suomea. Tapasimme netissä. Vietämme silti yhdessä ainakin yhden viikonlopun kuukaudessa ja lomalla viikkojakin joskus.

Hän olisi halunnut, että nukumme hotellissa kun olemme hänen kotiseudullaan. Hän asuu vanhempiensa luona tilapäisesti, eikä missään nimessä halunnt, että tulisin heidän kotiinsa yöksi.

Tapaamme siis muutoin aina minun luonani.

Myöskään kavereilleen hän ei minua mielellään esittele. Hän esitteli minut vain sanomalla puhelimessa, että ollaan tulossa käymään ja on "yks Veera mukana" (nimi muutettu).

Tästä tulee minulle idiootti olo ja se kuulostaa vielä idiootimmalta kun sen kirjottaa ja sitä yrittää järjellä ajatella. Idiootti ei ole edes riittävä sana. Olen surullinen, pettynyt ja loukkaantunut.

Hän ei asiaa ymmärrä, koska hänen mielestään tässä ei ole mitään ongelmaa. Hänen mielestään minulla ei ole juuri mitään syytä loukkaantua. Toisaalta hänellä ei ole mitään selitystäkään, miksi ei halua esitellä. Hän vetoaa siihen, ettei ole edes tapana puhua kavereiden kanssa naisista, vaikka niillä on tyttöystävät ja lapsia ym.

Tunnen itseni aika avuttomaksi, koska olen yrittänyt monta kertaa puhua asiasta hyvässä ja pahassa. Tällä hetkellä olen vain päättänyt keskittyä muihin asioihin elämässä, koska muutenkin on uusia asioita edessä omassa elämässä. En saa silti mielenrauhaa tästä asiasta. Hän ei tule vastaan.

Ja jos poikaystäväni sattuu lukemaan tämän ja kommentit, olisin tyytyväinen, jos hän pystyisi asettumaan vähän minunkin asemaani tässä.

Hän on muuten tosi hyvä minulle, mutta tämä ei ole mikään pieni asia, eikä taida muuksi muuttua. Tiedän, että on aina sekin mahdollisuus, että minun ei pitäisi olla ollenkaan koko ihmisen kanssa. Pelkään pahinta, mutta silti olen vielä tässä ja yritän olla hyväuskoinen.

Minulla on huono itsetunto ja hän, toivoo, että itsetuntoni paranisi vähän. Tällainen asia sitä juuri painaa alas. Se ei tietenkään ole pääsyy huonolle itsetunnolleni, mutta ei itsetuntoni tai masennukseni ole seurustelun myötä parantunut.

Haluan olla hänen kanssaan, enkä haluaisi jättää häntä. Kai sitä voisi aina toivoa, että parempikin mies löytyisi. En uskonut, että tässä kävisi näin. En uskonut, että ryhtyisin toisaalta etäsuhteeseenkaan. Haluaisin sitoutua, mutta on vaikea katsoa tulevaisuuteen. Olemme suunnilleen 25-vuotiaita.

En tiedä, miten kysymyksen muotoilisi. Miten tässä kannattaisi toimia ja ajatella? Aina kun ajattelen asiaa tulen vain surulliseksi, nykyään myös vihaiseksi.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.

Vierailija
2/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että poikaystävän  vanhemmat ei ole kovin mukavia ihmisiä. Alkoholisteja tai muuten huonostikäyttäytyviä ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että olet poikaystäväsi ainoa nainen? Tämä toinen on ykkösvaihtoehto ja se on esitelty vanhuksille....

Vierailija
4/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä ei selvinnyt(tai en osannut lukea) mikä ongelman ydin on, onko mies kertonut mistä kiikastaa ettei sinua voi esitellä. Ilmeisimmin mies joko häpeää sinua, tai vanhempiaan ja kavereitaan. Kyllä normaalissa suhteessa esitellään perheelle ja kavereille kun aika on kypsä, ja te olette olleet yhdessä kuitenkin jo 1,5v. Jotain mies salaa.

Vierailija
5/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olet poikaystäväsi ainoa nainen? Tämä toinen on ykkösvaihtoehto ja se on esitelty vanhuksille....

Eri paikkakunta ja etäsuhde. Tyttöystäviä voi olla useita eikä ketään ole esitelty vanhemmille.

Vierailija
6/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella loukkaantunut tuosta. On kuitenkin tekemisissä vanhempiensa kanssa ja jopa asuu heidän luonaan, muttei tahdo esitellä tyttöystävää kotona. Oletko aivan varma että olet hänelle ainoa, jos kotipaikkakunnalla onkin toisen kanssa? Ehkä jopa asuu toisen naisen kanssa? Joka tapauksessa täysin keskenkasvuiselta kuulostaa tuo poika.

Vierailija
7/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulee mieleen että poikaystävän  vanhemmat ei ole kovin mukavia ihmisiä. Alkoholisteja tai muuten huonostikäyttäytyviä ehkä?

Kun ei esittele kavereillekaan, niin tästä ei ole kyse.

Vierailija
8/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää nyt ole ihan selvää että sillä on vaimo ja lapset jo olemassa?

Vierailija
9/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vois olla syitä:

- vanhemmilla on alkoholiongelma, joten miesystäväsi häpeää vanhempiaan

- vanhemmat ovat "inhottavia" ja miesystäväsi joutuisi koko ajan pelkäämään, mitä he möläyttäisivät sinulle

- heidän asuntonsa on kauhea läävä, kärsivät erilaisista arjen hallinnan ongelmista

- miehellä onkin kotipaikkakunnallaan toinen nainen joka paljastuisi, jos vanhempansa näkisivät sinut

- miehelläsi on lapsi, jonka huoltajia miehen vanhemmat ovat

Itse en jatkaisi suhdetta mieheen, joka ei haluaisi esitellä minua vanhemmilleen tai kavereilleen.

Vierailija
10/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt voi kuulostaa lapselliselta, mutta oletteko molemmat facebookissa ja onko mies siellä suostunut laittamaan parisuhdetilanteen julkiseksi? Jos on, ei varmaan ole toista "ykkös" naista.

Vierailija
11/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen. Tiedätkö hänen osoitteensa? Mene käymään

Vierailija
12/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mun mielestä skenaariot on nämä:

-häpeää sua, vanhemmat on bättre folk

-vanhemmilla onglemia esim. alko

-ei ole vakavissaan kanssasi

Vierailija
13/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojan nimikirjaimet S.H??

Vierailija
14/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vähän outoa ainakin omalle kohdalle kuviteltuna. Minä tapasin miehen äidin (isä kuollut) 1kk seurustelun jälkeen ja mieheni tapasi vanhempani jo ennenkuin virallisesti edes seurustelimme.

Vierailija
15/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän vietätte aikaa yhdessä että ei kannata esitelläkään.

Vierailija
16/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt voi kuulostaa lapselliselta, mutta oletteko molemmat facebookissa ja onko mies siellä suostunut laittamaan parisuhdetilanteen julkiseksi? Jos on, ei varmaan ole toista "ykkös" naista.

Hohhoijaa.

Vierailija
17/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä.

Mäkään en tiijä

Vierailija
18/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä suhdetta vakavana niin vakavana että pitäs esitellä perheelle . Hädin tuskin näette ja olette eri puolilla Suomea.

Vierailija
19/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sen salarakas.

Vierailija
20/74 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailette vai seurustelette? Ne ovat eri asioita .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan