Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lavatansseissa käyminen yksin, siis ei oman puolison kanssa, muita tanssittamassa; olisiko teille ok?

Vierailija
06.08.2019 |

Miten tähän pitäisi suhtautua?
Itse koen paritanssin tosi intiimiksi, ja minulle olisi kyllä aika ylitsepääsemätön ajatus, että avomieheni lähtisi yksin lavalle tanssittamaan muita naisia. Tiedän että se on intiimiä kyllä hänellekin.

Ollaan vasta reilut pari vuotta oltu varsinaisesti yhdessä ja toistaiseksi käyty yhdessä tanssimassa jos on käyty, seurustelun ihan silloin alkuaikoina kumpikin kävi kerran erikseen.

Asia tullut puheeksi tässä kevään/kesän aikaan pari kertaa, ja olen kertonut että se minusta tuntuisi viakealta, lähes uskottomuudelta.

Olenko nyt ihan hullu tässä asiassa?

Tuntuu että hän haluaisi mennä joskus yksinkin, ja varmaan kai aikookin mennä jos tulee hetki että en ole ns. "paikalla".

ETenkin kun meillä on ihan kauheasti muita ongelmia jatkuvasti tässä uudessa parisuhteessa ja uusperheessä, tuntuu että tuollainen käytös olisi minua tosi loukkaava niitti; haluta jakaa mieluummin joidenkin vieraiden naisten kanssa kokemus, joka jossain vaiheessa oli meidän yhteinen harrastus (ollaan käyty kursseillakin jne.)

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen,jossa naimisissa oleva mies sanoo muijalleen menevänsä AA-kerhoon,että pääsee yksin tansseihin.Täytyy olla muijan vähän vajaa,jos tollanen menee läpi.

Vierailija
82/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tanssiminen yleensä on parien juttu? Miksi pitää olla nimenomaan mies ja nainen? Eli onko se  vain liikkumisen iloa vai ihan vaan keino päästä lähelle toista sukupuolta? Joillekin tuo tanssi on ainoa tilaisuus lähelle toista ihmistä. On se mielestäni aina myös eroottista jossain määrin. Jos olisi pelkkää liikunnan iloa niin ihmiset hyppelisi yksinään.

Jossain kreikkalaisessa zorbasissa näen liikunnan iloakin.

Mutta kyllähän ihmiset hyppelee myös yksinään. Itse ainakin tanssin melkein joka päivä ihan yksinänikin. Toisaalta jotain erityistä on myös siinä, että pääsee muiden kanssa tanssimaan. Oli kyse sitten lavatansseista tai teknoreiveistä, ihmiset kaipaavat nimenomaan toisten seuraan tanssimaan. Itse uskon että tämä on yleisinhimillinen tarve, niin universaalia tanssi on. Olen itse nuori, enkä käy lavatansseissa, mutta tulee sitä välillä valssahdeltua baareissa jos sopivan kappaleen aikana joku pyytää tanssimaan, ja pointti silloin on lähinnä ollut se tanssi, vastapuolikaan ei välttämätt ole jäänyt sen enempää hieromaan tuttavuutta tanssin jälkeen. Lähinnä eroottiseksi osaisin kokea hitaiden tanssimisen tai ehkä jonkun tangon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on niitä kaksipiippuisia juttuja. Nuorena tyttönä, tosi kauan sitten, kävin tansseissa ja kyllä se silloin oli pelkistetysti kumppanin etsimistä. Silloin naiset istuivat lavan reunoilla tyrkyllä ja miehet siitä sitten valitsivat kuin lihatiskiltä. 

Sitten kun katselee vaikka kilpatanssipareja niin se onkin kuin mitä tahansa viihdyttävää showta ja vaatii osaamista samoin kuin jäätanssi. Silkkaa vauhdikasta urheilua.

Sitten jos oma mies, se puujalka, juoksisi tansseissa, en ehkä katselisi hyvällä. En kyllä olisi koskaan pariutunutkaan sellaisen miehen kanssa, joka tykkää vapaa-aikoinaan pyörittää naisia tansseissa.

Vierailija
84/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Siellä miehet yrittää hinkata muniaan vasten naisen p...roa. Menis mieluummin hengelliseen kokoukseen.

Vierailija
85/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies haluaisi lähteä lavatansseihin naisia tanssittamaan, mä kuolisin nauruun, ja miehestä tulisi leski. Leskimiehen on ihan ok käydä lavatansseissa 😂👍🕺

Vierailija
86/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok. Tanssin itse, mieheni samoin. Enemmän erikseen, kun tykätään eri lajeista, mutta myös silloin tällöin yhdessäkin. Itselläni oli itse asiassa toiveena seurustelukumppanille, että olisi myös tanssija. En tosiaan jaksaisi parisuhdekeskusteluja aiheesta joka viikko.

Tanssikursseilla vähän kyllä välillä rasittavat parit, jotka eivät suostu parinvaihtoon ja vievät paikan sellaisilta, jotka haluavat osallistua parinvaihtoon. Hyväksi tanssijaksi oppii vain sitä kautta, että tanssii mahdollisimman monen ihmisen kanssa. Siksi minä kursseille menenkin, kun tanssibileissä tulee tanssittua tuttujen kanssa eniten.

Vierailija
87/96 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tullut kotiin ilman sormusta, niin eiköhän tuo ole jo tarpeeksi suuri merkki. Valitettavasti..

Mä oon niin tyhmä että mietin että ehkä ne selitykset on totta...? Hän ottaa aina sormuksen pois käsiä pestessä, niin jos festarieilla ehkä olikin joku bajamaja ,että laittoi sen kännissä taskuun ja unohti laittaa takaisin....? Ja ekalla kertaa otti muka vasta kotona pois että pesee kädet, mutta kun totesin ettei hän pessyt käsiä tultuaan, niin oli kuulemma ottanut kotiovella pois että pesisi, mutta oli niin kännissä etät kai unohti.

Ja totta on että oli kännissä molemmat kerrat, eli en tiedä onko ne selitykset sitten kuitenkin totta.... :/

Kaihertava epäilys vaan jäänyt.

(ja ei siis olla naimisissa, vain kihloissa)

ap

Jos on ollut kännissä, niin ei kai siinä missään tanssikunnossa enää olla??

Oletko ikinä käynyt baarissa? Nimen omaan sopivassa kännissä ihmiset yleensä on parhaiten "tanssikunnossa".

Vierailija
88/96 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/96 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti-isäni tykkää käydä yksin lavaransseissa. Narsisti eksäni samoin. Näin pääsee skannaamaan paljon naisia.

Vierailija
90/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän pariskunnat käy yhdessä tanssimassa? Onko tavallista, että pariskunnat tanssivat illan aikana muiden kanssa vai toistensa kanssa? Entä jos toista tanssitetaan ja toinen jää osaamattomuuden tai muun syyn vuoksi enemmän sinne salin reunalle musiikkia kuuntelemaan sillä aikaa kun toinen tanssii?

Vierailija
91/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tullut kotiin ilman sormusta, niin eiköhän tuo ole jo tarpeeksi suuri merkki. Valitettavasti..

Ei se sormus ketään innokasta hidasta. Muistapa se.

Vierailija
92/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin tyhmä että mietin että ehkä ne selitykset on totta...? Hän ottaa aina sormuksen pois käsiä pestessä, niin jos festarieilla ehkä olikin joku bajamaja ,että laittoi sen kännissä taskuun ja unohti laittaa takaisin....? Ja ekalla kertaa otti muka vasta kotona pois että pesee kädet, mutta kun totesin ettei hän pessyt käsiä tultuaan, niin oli kuulemma ottanut kotiovella pois että pesisi, mutta oli niin kännissä etät kai unohti.

Ja totta on että oli kännissä molemmat kerrat, eli en tiedä onko ne selitykset sitten kuitenkin totta.... :/

Kaihertava epäilys vaan jäänyt.

(ja ei siis olla naimisissa, vain kihloissa)

ap

Hän on poikamies niin kauan kuin ei ole naimisissa. Ei sormus sitä asiaa muuta miksikään. 

Vierailija
93/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Siellä miehet yrittää hinkata muniaan vasten naisen p...roa. Menis mieluummin hengelliseen kokoukseen.

Vasten naisen puseroa? Aika pitkä mies pitää olla, että tuo onnistuu. 

Vierailija
94/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän pariskunnat käy yhdessä tanssimassa? Onko tavallista, että pariskunnat tanssivat illan aikana muiden kanssa vai toistensa kanssa? Entä jos toista tanssitetaan ja toinen jää osaamattomuuden tai muun syyn vuoksi enemmän sinne salin reunalle musiikkia kuuntelemaan sillä aikaa kun toinen tanssii?

Ainakin meillä menee niin, että tanssitaan sekä keskenämme että muiden kanssa. Eikä haittaa yhtään, jos toisella on joskus enemmän vientiä kuin toisella. Ihan hauska siellä on istua katselemassakin ja kuuntelemassa hyvää musiikkia. Jopa hauskempaa kuin tanssia sellaisen kanssa, jolla on 7 vasenta jalkaa samaan aikaan astumassa varpaille. 

N52

Vierailija
95/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä sormuksettomuudesta sen verran, että varatulta on helpompi hakea nimenomaan kertaseksiseuraa, kun toinen ei jää soittelemaan perää. Ja näin siis ihan kaikkialla, ei erityisesti lavatansseissa.

Voihan se toiminto hyvin jäädä päällekin. Varsinkin jos toinen syö hormoneja.

Vierailija
96/96 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei pysty vahtimalla pitää uskollisena. Itse en todellakaan haluaisi olla suhteessa ihmisen kanssa joka vain vahtimalla pysyy uskollisena. Jos mies haluaa pettää niin hän siihen keinot löytää. Ongelma ei ole yksin tansseissa käyminen, ongelma on luottamuksen puute. Ja jos ajattelet että mies haluaa pettää niin miksi olet sellaisen ihmisen kanssa parisuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä