Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapp yritystiliksi, miksi?

Missä mun frendi on?
06.08.2019 |

Nyt on pakko kysyä, joku täällä varmasti tietää...

Minulla on kaveri, johon olen pitänyt yhteyttä Whatsappin kautta. Nyt tili on muutettu yritystiliksi, jota Whatsapp ei ole vahvistanut, joten en näe hänen viestejään.

Mitä on tapahtunut? Miksi muuttaa yksityshenkilön numero yritystiliksi? Mitä pitää tehdä, että näkisin viestit?

Liittyykö asiaan jotain kontrollointia, hänen miehensä on jäänyt vähän etäiseksi mutta voiko takana olla mustasukkainen puoliso?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään mitään arvausta?

Vierailija
2/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö edes joku kertomaan, millaisessa tilanteessa whatsapp -yritystili on mielekäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helkkari. Joku on sentään käynyt alapeukuttamassa.

Ihan tosissani kyselen, kun mietin mitä on voinut tapahtua. Kaverin numero ei ole numeropalvelussa, joten en tiedä varmaksi nykyistä osoitettakaan, ja välimatkaa on sen verran että ihan huvikseni en lähde oven taakse koputtelemaaan.

Vierailija
4/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helkkari. Joku on sentään käynyt alapeukuttamassa.

Ihan tosissani kyselen, kun mietin mitä on voinut tapahtua. Kaverin numero ei ole numeropalvelussa, joten en tiedä varmaksi nykyistä osoitettakaan, ja välimatkaa on sen verran että ihan huvikseni en lähde oven taakse koputtelemaaan.

Öö mitä? Jos sulla on sen whatsapp, sulla on sen puhelinnumero. Ootko kuullut, että puhelinnumeroon voi soittaa (sillä puhelimella) tai lähettää tekstiviestin (SMS). ?!?

Vierailija
5/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö ole tallentanut hänen numeroakaan etkä nyt pääse näkemään sitä enää?

Vierailija
6/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero on tallessa. Tällä ystävällä on kuulovamma, joten soittaminen ei varsinaisesti auta.

Olen yrittänyt myös lähettää ihan tavallisia tekstareita, ei vastausta niihinkään.

Olen siis saanut muutama viikko sitten pitkät viestit, joita en näe. Whatsapp ilmoittaa vaan, että keskustelet vahvistamattoman yritystilin kanssa. Sen jälkeen ei mitään, vain omat viestini.

Vierailija
7/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä tuttuja on sen verran, että jos hänelle on sattunut jotain, niin saatan kuulla asiasta joskus vuosien päästä, ohimennen.

Eikä muutenkaan olla niin läheisiä, että menettäisin yöuneni tämän takia. Ihmetyttää vaan.

Aattelin, josko joku olisi keksinyt paremman selityksen tapahtuneille kuin minä.

Tässä se itsepohdittu: ystävän mies on halunnut seurata viestiliikennettä. En tiedä, mutta ehkä whatsapp-yrityssovellus sallii useamman käyttäjän, näyttää vaan siltä että viestit tulevat yhdestä numerosta.

Tämän jälkeen sieltä on löytynyt jotain, mitä voi pitää raskauttavana ja mies on poistanut koko sovelluksen tai peräti takavarikoinut luurin.

En tiedä, mutta keksikää parempi. Ei kuulosta hyvältä minustakaan.

Vierailija
8/11 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ilmeisesti pitänyt kehittää jännempi tarina tämän ympärille, jota joku olisi tarttunut ja keksinyt paremman selityksen.

No olkoot kadoksissa, ehkä joku päivä asiat selkenee.

Vierailija
9/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up mulla vähä samanlainen keissi. Mitä tuo oikein tarkoittaa kun whatsupissa lukee keskustelet yritystilin kanssa 🤔

Vierailija
10/11 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että yritystililtä ei voi poistaa viestejä tai käytyjä keskusteluja. Veikkaan itse saman tilanteen nähneenä tyypin puoliso sairaalloisen mustasukkainen eli kontrollointia…

Vierailija
11/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuuliiiiiii kirjoitti:

Luin että yritystililtä ei voi poistaa viestejä tai käytyjä keskusteluja. Veikkaan itse saman tilanteen nähneenä tyypin puoliso sairaalloisen mustasukkainen eli kontrollointia

Etsin itsekkin nyt vastausta kun sama tilanne, että vanha tuttu laittoi pitkästä aikaa viestiä WA ja huomasin heti että tuli ilmoitus että nykyään kyseessä yritystili. En ole ikinä aiemmin vastaavaan törmännyt, mutta tuo kyllä selvensi asiaa jos keskustelusta ei voi enää sitten poistaa viestejä.