APUA! Raskaana
Nyt tarvisin apua. Viimeiset kuukautiset 7.7. Kierto epäsäännöllinen, normaalisti 28-30pv. Seksiä harrastettu ilman ehkäisyä 20 ja 21.7. Toisen kerran 26 ja 28.7. Positiivinen testi tehty eilen 4.8 ja toinen tänään 5.8 joka näytti et vkoja 3-4 eli hedelmöittymisestä 1-2vkoa. Voiko olla mahdollista et hedelmöittyminen tapahtunut tuollon 26 tai 28pv vai varmasti 20 tai 21pv?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei näkyisi vielä testissä, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut noilla jälkeisillä mainitsemillasi päivillä. Miksi ne päivät ovat niin tärkeitä, jos olet ollut vain vakituisen kumppanisi kanssa? Minusta kuulostaa nyt kyllä siltä, että sinulla on ollut eri kumppanit noina päivinä.
Miksi sitten testi näyttäisi että hedelmöittyminen tapahtunut 1-2vkoa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Niin lastahan ei ole mikään pakko pitääkään. Jos moraali sallii seksihurjastelut ilman ehkäisyä niin ehkä elämää sopii jatkaa saman malliin. Eihän abortti mikään helppo asia ole, mutta noilla viikoilla, rv2 tms, alkiolla ei ole sydäntäkään, saati aivoja. Ei se mikään m.u.rha ole vaan palvelus teille kaikille. Itse sen tietenkin päätät, kommentteja kuitenkin pyysit, ehdotan aborttia ja pian.
Lisäksi sukupuolitautitesteihin ja ala käyttämään kumia. Opettele myös tekemään kondomista suoja suuseksissä. Minipillerit ovat täysin hyödyttömiä n. 5%:lle naisia, lisäksi käyttäjäkohtaiset virheet (unohdukset). Niiden varaan et voi irtoasuhteiluasi jättää tai sulla on kohta sairas lapsi.
Rv 2 😂😂😂 ootko nyt itse ihan perillä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lastahan ei ole mikään pakko pitääkään. Jos moraali sallii seksihurjastelut ilman ehkäisyä niin ehkä elämää sopii jatkaa saman malliin. Eihän abortti mikään helppo asia ole, mutta noilla viikoilla, rv2 tms, alkiolla ei ole sydäntäkään, saati aivoja. Ei se mikään m.u.rha ole vaan palvelus teille kaikille. Itse sen tietenkin päätät, kommentteja kuitenkin pyysit, ehdotan aborttia ja pian.
Lisäksi sukupuolitautitesteihin ja ala käyttämään kumia. Opettele myös tekemään kondomista suoja suuseksissä. Minipillerit ovat täysin hyödyttömiä n. 5%:lle naisia, lisäksi käyttäjäkohtaiset virheet (unohdukset). Niiden varaan et voi irtoasuhteiluasi jättää tai sulla on kohta sairas lapsi.
Pahoittelen, en alkanut arvaamaan tuntemattoman naisen raskausviikkoja kun vaihtoehtoja hedelmöittymispäivällekin on monta. Normaalisti se ei ole niin justiinsa sekään ja nainen voi päätellä lasketun ajan kuukautisistaan, se varmistetaan ultrassa. Tässä tapauksessa ilmeisesti kuukautisista ei osata sanoa (hormonaalinen ehkäisy) ja raskauden kestokin pitäisi tietää vain, jotta osataan päättää pidetäänkö lapsi. Onko se oman vai naapurin miehen? Tai pitäisi tietää keneltä peritään elareita. Tosiaan, miksi synnyttää lapsi tähän asetelmaan. Raskaus on vasta aivan alussa.
Ehdokkaita sitten vissiin useampia... eipä käy kateeksi.
Vaikuttaako päätökseen raskauden jatkumisesta, oli kummin vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako päätökseen raskauden jatkumisesta, oli kummin vaan?
Ei vaikuta millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, en alkanut arvaamaan tuntemattoman naisen raskausviikkoja kun vaihtoehtoja hedelmöittymispäivällekin on monta. Normaalisti se ei ole niin justiinsa sekään ja nainen voi päätellä lasketun ajan kuukautisistaan, se varmistetaan ultrassa. Tässä tapauksessa ilmeisesti kuukautisista ei osata sanoa (hormonaalinen ehkäisy) ja raskauden kestokin pitäisi tietää vain, jotta osataan päättää pidetäänkö lapsi. Onko se oman vai naapurin miehen? Tai pitäisi tietää keneltä peritään elareita. Tosiaan, miksi synnyttää lapsi tähän asetelmaan. Raskaus on vasta aivan alussa.
Ei ole kyse mistään mitä sinun sairas mielikuvitus kuvitteleekaan ja kova olet todellakin arvailemaan. :) Jännä et aikuset ihmiset ei osaa vastata kysymykseen tai sit vaihtoehtosesti pitää idioottiajatuksiaan ominaan. Sääliksi käy myös sua.