Joku leffa tai sarja joka saa unohtamaan murheet
Elämä on paskaa tällä hetkellä. Nyt kaipaan kevyttä höttöä, romantiikkaa, komediaa. Suositelkaa. Kiitos
Kommentit (29)
Younger on huippusarja! Kertoo nelikymppisestä naisesta, joka valehtelee olevansa parikymppinen, että saisi työpaikan. Siitä alkavatkin sitten kaikenlaiset hauskat ongelmat.
Minä teen ihan samaa jos olen murheissani, katselen jotain ihan aivottomia romanttisia/överikomedialeffoja. Esim. American Piet. En kehtaisi varmaan tunnustaa kovin monelle katsovani niitä suruissani. Tai muutenkaan :D
Netflixillä on omia hyviä romanttisia leffoja, siis nimenomaan ne Netflixin omat leffat. Sellaista ennalta-arvattavaa romanttista höttöä, juuri sopivia surulliseen mielentilaan. Esimerkiksi sellainen kuin Always be my maybe. Ja hyvä aivot narikkaan-sarja on Workin Moms. Hauska ja kevyt sarja.
Tsemppiä Ap, mitä sitten käytkään läpi nyt :) <3
Vierailija kirjoitti:
Minä teen ihan samaa jos olen murheissani, katselen jotain ihan aivottomia romanttisia/överikomedialeffoja. Esim. American Piet. En kehtaisi varmaan tunnustaa kovin monelle katsovani niitä suruissani. Tai muutenkaan :D
Netflixillä on omia hyviä romanttisia leffoja, siis nimenomaan ne Netflixin omat leffat. Sellaista ennalta-arvattavaa romanttista höttöä, juuri sopivia surulliseen mielentilaan. Esimerkiksi sellainen kuin Always be my maybe. Ja hyvä aivot narikkaan-sarja on Workin Moms. Hauska ja kevyt sarja.Tsemppiä Ap, mitä sitten käytkään läpi nyt :) <3
Joo, sellainen katseltava mikä on mahdollisimman kaukana omasta tilanteesta on auttanut.
Kiitos tsempeistä... huoli puolisosta nyt kova, terveysjuttuja :/
Kauhea kankkunen leffat on ihan huippuja. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea kankkunen leffat on ihan huippuja. Suosittelen.
Pitää kokeilla. Joku aika sitten katsoin Mies ja alaston ase-leffaa ja hitto että nauratti. Minut sellainen hyvällä tavalla vähän lapsellinen huumori saa nauramaan vaikka mieli on maassa. Tai en siis tiedä että onko noissa Kankkus-leffoissa sen tyylistä huumoria, mutta jotenkin on sellainen käsitys.
Sorry, ei. Noi tanssikohtaukset on tuossakin vähän liian... noh, bollywoodia. Ap